Heb even snel gekeken maar erg gezond ziet hij er niet uit daar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Hebben jullie zijn laatste uitzending gezien op jensen.nl?
Ik vond hem er daar al niet gezond uit zien... erg afgevallen lijkt het ook
heeft hij er ooit wel gezond uitgezien?quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb even snel gekeken maar erg gezond ziet hij er niet uit daar.
Naja anders.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
heeft hij er ooit wel gezond uitgezien?
Midden jaren 90 zag 'ie er prima uit. Een beetje zoals z'n broer er nog steeds uit ziet, maar dan jonger.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
heeft hij er ooit wel gezond uitgezien?
Bijna onherkenbaarquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Hebben jullie zijn laatste uitzending gezien op jensen.nl?
Ik vond hem er daar al niet gezond uit zien... erg afgevallen lijkt het ook
Die was van het 'je moet kritisch denken' ja, wat dan altijd 'je moet tegen de overheid zijn' betekent.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Die was fulltime wappie tegenwoordig toch? Missen we niets aan. Desalniettemin RIP aan de nabestaanden.
Kijkt ook raar uit zijn ogen daar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 14:03 schreef DrDentz het volgende:
https://jensen.nl/
Vreemde intro eigenlijk. Ik ga door tot de laatste snik. Lijkt wel terminaal.
dit.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Die was fulltime wappie tegenwoordig toch? Missen we niets aan. Desalniettemin RIP aan de nabestaanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |