quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:35 schreef mrPanerai het volgende:
Ik bestel sowieso niet als ik het maatlabel niet zie (of te zien krijg) waanzinnig om te zien hoeveel mensen er fouten op maken, terwijl het niet zo moeilijk is. Of gaan gokken dat een W28 gelijk is aan Large terwijl dat in mijn ogen zelfs maar S of misschien M is.
Ik weet van een paar merken en modellen nu dat ik ze pas en die kan ik nu blindelings bestellen. Maar zelfs voor de Levi's modellen die ik bestel zit er dikwijls weer variatie in de pasvorm of passen mijn hollandse kuiten maar net in de pijp.quote:Op maandag 1 december 2025 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ken ook wel merken die zelf met 30, 32, 34, etc. werken ipv 28/30, 30/32, etc. Bij mij zou het veel te riskant zijn zoiets te bestellen.
Persoonlijke aanbieding misschien? Ik ging dit even testen met een boek dat ik al weken wil maar ik krijg gewoon verzendkostenquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Verzendkosten op boeken (vooralsnog alleen binnen Nederland lijkt het) zijn nu nul, de hele maand december!
Ff goed gelezen. Alleen binnen Nederland en het boek moet in de juiste categorie staan (entertainment - boeken geloof ik)quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Persoonlijke aanbieding misschien? Ik ging dit even testen met een boek dat ik al weken wil maar ik krijg gewoon verzendkosten
Deze zal misschien wel uit België komenquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ff goed gelezen. Alleen binnen Nederland en het boek moet in de juiste categorie staan (entertainment - boeken geloof ik)
Ik wel bij eentje die ik al maanden in mijn favorieten had staan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:52 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb het ook even bekeken . Volgens mij werkt het alleen bij boeken die sinds die actie op Vinted zijn gezet. Want ik zie inderdaad100% korting op verzendkosten bij de nieuwe boeken, maar niet bij degene die ik in mijn favorieten had staan.
Deze aanbieding is er al een tijdje. Ik denk dat mijn dochter inmiddels 20 boeken heeft gekocht alquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Verzendkosten op boeken (vooralsnog alleen binnen Nederland lijkt het) zijn nu nul, de hele maand december!
Ik kreeg gisteren pas een berichtje van Vinted in mijn inbox.quote:Op woensdag 3 december 2025 06:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Deze aanbieding is er al een tijdje. Ik denk dat mijn dochter inmiddels 20 boeken heeft gekocht al
tja als verkoper zie je niet altijd verzendkosten.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, ik zag een item uit Luxemburg. "Verzending ¤ 68,49" . Waarom staat dit er uberhaupt tussen?
Valt nog mee, ik heb ze van boven de 600 euro gezien bij 3D-printers.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:08 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, ik zag een item uit Luxemburg. "Verzending ¤ 68,49" . Waarom staat dit er uberhaupt tussen?
Die zal waarschijnlijk het pakket niet gaan ophalen danquote:Op donderdag 4 december 2025 09:10 schreef F_r het volgende:
Ik had iemand die het pakket wilde annuleren ik had het net verstuurd. Benieuwd of ik daar nog gezeur mee krijg.
Denk het ook. Of aangeven ik wil het niet oid. Het komt als ze het niet ophalen wel retour bij mij hoop ik. Alleen ga nog op vakantie dus hoop voor die tijd.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die zal waarschijnlijk het pakket niet gaan ophalen dan
Tja, het blijft geen webshop. Als je iets per se voor een bepaalde tijd nodig hebt, ruim van tevoren bestellen binnen Nederland of een webshop kiezen.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:25 schreef ZarB het volgende:
Verkoopster heeft net iets vanuit Frankrijk verzonden met MR. Staat er de verwachte levertijd tussen 15 en 24 december![]()
![]()
Is iets voor kerst wat ik vorige week al besteld heb. Ik had verwacht dat het ruim op tijd zou zijn. Bij mijn andere bestellingen van MR is de verwachte levertijd tussen 5 en 7 dagen ofzo.
Ja dat snap ik wel, maar ik heb in de bijna 4 jaar dat ik vinted gebruik nog nooit een verwachte levertijd van 10 tot 15 dagen gehad dus het verbaasde me aangezien de andere bestellingen van MR wel tussen 5 en 7 dagen geschat staan.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, het blijft geen webshop. Als je iets per se voor een bepaalde tijd nodig hebt, ruim van tevoren bestellen binnen Nederland of een webshop kiezen.
Ik had laatst een MR pakje wat er bijna een maand over gedaan heeft. Moest wel naar Italie.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Een pakket dat ik ruim 2 weken geleden met Mondial Relay naar België verstuurd heb is al weken aan het rondzwerven in Frankrijk en België, ik hoop dat de koper het nog op tijd voor de kerst ontvangt
Sinds 3/11 op een item van 4 euro en verzonden vanuit de plaats waar ik 1x per maand naar kantoor ga.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef ZarB het volgende:
Iemand die ook al lang wacht op Vinted Go? Bij mijn pakketpunt zijn ze al enkele dagen niet geweest en de eigenaresse zit met 10 zakken die Vinted go moet komen ophalen. Ik zelf wacht op iets wat geleverd moet worden
Oh my.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Sinds 3/11 op een item van 4 euro en verzonden vanuit de plaats waar ik 1x per maand naar kantoor ga.
Echt hoor
Zeker. Ik heb vanavond op fantastische spiksplinternieuwe glitterlaarsjes gelopen voor 15 euro (nieuw 80)quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dit ook een topic bedoeld voor leuke Vinted-aankopen?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 8 december 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er nu ook een die per se wil dat zijn pakje vandaag op de post gaat met VintedGo. Die verwacht waarschijnlijk a la een webshop ook nog deze week levering. Ik hou mijn hart vast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |