Sinds 3/11 op een item van 4 euro en verzonden vanuit de plaats waar ik 1x per maand naar kantoor ga.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef ZarB het volgende:
Iemand die ook al lang wacht op Vinted Go? Bij mijn pakketpunt zijn ze al enkele dagen niet geweest en de eigenaresse zit met 10 zakken die Vinted go moet komen ophalen. Ik zelf wacht op iets wat geleverd moet worden
Oh my.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Sinds 3/11 op een item van 4 euro en verzonden vanuit de plaats waar ik 1x per maand naar kantoor ga.
Echt hoor
Zeker. Ik heb vanavond op fantastische spiksplinternieuwe glitterlaarsjes gelopen voor 15 euro (nieuw 80)quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dit ook een topic bedoeld voor leuke Vinted-aankopen?
Dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 8 december 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er nu ook een die per se wil dat zijn pakje vandaag op de post gaat met VintedGo. Die verwacht waarschijnlijk a la een webshop ook nog deze week levering. Ik hou mijn hart vast
Zijn ook dezelfde kopers die het pakje tot de laatste dag laten liggen en het dan vertikken om te bevestigen zodat je je centen pas 2 dagen later vrijgegeven krijgt.quote:Op maandag 8 december 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er nu ook een die per se wil dat zijn pakje vandaag op de post gaat met VintedGo. Die verwacht waarschijnlijk a la een webshop ook nog deze week levering. Ik hou mijn hart vast
Ja hoor, broek op tijd, maar hij paste niet, dat vond hij een reden voor retour. Ik zag al twee negatieve recensies op zijn profiel, ik had het moeten weten. Heb retour voor eigen kosten aangeboden en vermoed dat hij hem niet gaat versturen.quote:Op maandag 8 december 2025 10:22 schreef SEMTEX het volgende:
de foto-optie is ook heel erg handig, zie je ergen online een item dat je leuk vindt? Screentje maken en uploaden in de zoekfunctie... kans is groot dat het er is.quote:Op zondag 14 december 2025 09:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Oh ik hou zo van Vinted. Ik vind de gerichte zoekopties erg fijn.
Merk dat het me in de kringloopwinkels momenteel vrijwel niet lukt iets naar mn zin te vinden.
Ik vind het altijd leuk te zoeken naar meestal vintage, betaalbare jurkjes rokken en vesten.
Heb er deze week een leren bruin rokje gescoord en een lief jurkje tot bij de knie met kleine bloemetjes
Ik kom op Ebay en Marktplaats, dus ik vind de Vinted search verschrikkelijk. Gelukkig kun je verkopers blokkeren.quote:Op zondag 14 december 2025 09:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Oh ik hou zo van Vinted. Ik vind de gerichte zoekopties erg fijn.
Merk dat het me in de kringloopwinkels momenteel vrijwel niet lukt iets naar mn zin te vinden.
Ik vind het altijd leuk te zoeken naar meestal vintage, betaalbare jurkjes rokken en vesten.
Heb er deze week een leren bruin rokje gescoord en een lief jurkje tot bij de knie met kleine bloemetjes
Maar als jouw maat omschrijving klopt met wat er in de broek staat is het toch niet jouw probleem dat ie niet past? Dat lijkt me geen legitieme retourrede toch?quote:Op maandag 15 december 2025 09:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja hoor, broek op tijd, maar hij paste niet, dat vond hij een reden voor retour. Ik zag al twee negatieve recensies op zijn profiel, ik had het moeten weten. Heb retour voor eigen kosten aangeboden en vermoed dat hij hem niet gaat versturen.
Is het ook niet, maar hij had wel een probleem ingediend en de transactie laten pauzeren. Ik weet niet wat ik anders had kunnen doen.quote:Op maandag 15 december 2025 17:14 schreef d.k. het volgende:
[..]
Maar als jouw maat omschrijving klopt met wat er in de broek staat is het toch niet jouw probleem dat ie niet past? Dat lijkt me geen legitieme retourrede toch?
Ik zie regelmatig lengtemaat broeken voorbij komen. Als je een lang mens bent en bijv. broeken maat 28/36 draagt zou ik die als W28/L36 zoeken. Zo vind ik de juiste maten iigquote:Op maandag 15 december 2025 17:13 schreef d.k. het volgende:
Ik ben als vrouw denk ik te groot voor VintedIk wil kunnen zoeken op spijkerbroek maten, dan gaat het al beter.
Niks, gewoon afwachten wat Vinted beslist. En dat is in dergelijke gevallen toch echt ‘koper heeft geen zaak’.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar hij had wel een probleem ingediend en de transactie laten pauzeren. Ik weet niet wat ik anders had kunnen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |