Wij kijken praktisch nooit naar nagesynchroniseerde films of series. Wij hebben de originele taal, met ondertiteling.quote:Op maandag 1 december 2025 20:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind hem wel op duits, op en streamsite
in nederlandse sprak heb ik hem niet
gezoekt
Hey ToTquote:
ja preciesquote:Op maandag 1 december 2025 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Deze Mario?
Nattevagten 1" verwijst naar de originele Deense horrorfilm Nattevagten uit 1994, geregisseerd door Ole Bornedal. De film, met in de hoofdrollen Nikolaj Coster-Waldau en Kim Bodnia, gaat over een student die werkt als nachtwaker in een mortuarium en daar geconfronteerd wordt met onheilspellende gebeurtenissen. Er is ook een Engelse remake uit 1997 met de titel Nightwatch en een Deense sequel uit 2023, die ook "Nattevagten" heet (soms aangeduid als Nattevagten 2: Dæmoner Går i Arv).
Bud Spencer met soms een enorm rauwe stem en soms een piepstemmetje.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Bud SPencer met soms een enorm rauwe stem en soms een piepstemmetje.
Gandalf die roept: "Du darfst nicht vorbei!!!"
Legendarische stemmen die nooit te horen zijn met nasynchronisatie.
Finesse in taal die verloren gaat.
enz enz enz.
Ben niet bang hoor. Helemaal niet door een filmquote:Op maandag 1 december 2025 20:46 schreef mario390 het volgende:
maar de film is vor vannacht kijken als
je vrouw bent wel erg
Hoe is het met de Sinterklaas vibes bij de mini’squote:
Dubbele betekenissen van woorden, uitspraken die in andere talen hun halve lading verliezen, "It's a flying fucking saucer!" wat vertaald wordt met "Het is verdomme een vliegende schotel!") enz.quote:
Nou, "The Ring" vond ik best eng.quote:Op maandag 1 december 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet bang hoor. Helemaal niet door een film
Het is allemaal nep daar kan je toch niet bang voor zijn?quote:Op maandag 1 december 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, "The Ring" vond ik best eng.
Ja die vinden het helemaal geweldig!quote:Op maandag 1 december 2025 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de Sinterklaas vibes bij de mini’s
Zou kunnen. Maar denk het niet. Ben niet zo bang uit gevallenquote:Op maandag 1 december 2025 20:49 schreef mario390 het volgende:
misschien als je hem gezien heeft denk je dann anders
en dann zeg je ik had gelijk
Ging me net wat te lang door. Die plottwist vond ik niet echt nodig.quote:Op maandag 1 december 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, "The Ring" vond ik best eng.
Leuk hoor. Voor haaar een hele belevenis natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2025 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die vinden het helemaal geweldig!![]()
Mini-ToTzusje gaat oorbelletjes en kettingprullaria krijgen van Kik, naast uiteraard speelgoed en knuffels.
Als die vrouw uit die waterput kruipt?quote:Op maandag 1 december 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging me net wat te lang door. Die plottwist vond ik niet echt nodig.
Film was wel okee, maar The Grudge vond ik spannender.
Echt wel!quote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor. Voor haaar een hele belevenis natuurlijk
Laat je Sint en Piet ook komen?quote:
Ja nee eerst dachten ze dat zij het slachtoffer was en dat haar lichaam een waardige begrafenis moest krijgen, toch?quote:Op maandag 1 december 2025 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als die vrouw uit die waterput kruipt?
Wil je niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
quote:Op maandag 1 december 2025 20:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wil je niet weten
* gebrokenglas kijkt met grote ogen naar LovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet.quote:
ja de helemal ouden ,zijn meer dele gewezenquote:Op maandag 1 december 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390 ken je Bates Motel ook een mooie serie
quote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt met grote ogen naar Lovely
Oké. Ik heb er wel een besteld. Voor de lolquote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Hij heeft toen hij 3 of 4 was wel een zwart Pietje aan de deur gehad. (Tiener-kleindochter van een buurvrouw.)
Vond het een mooi serie. Helemaal uitgekekenquote:Op maandag 1 december 2025 20:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de helemal ouden ,zijn meer dele gewezen
maar heb nur 1 of 2 gezien, psycho bedoel je
Ah okquote:Op maandag 1 december 2025 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, momenteel kijk ik geen film. Stranger Things, maar die is niet echt eng.
Geen enge film vooor het geslapen gaanquote:Op maandag 1 december 2025 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, momenteel kijk ik geen film. Stranger Things, maar die is niet echt eng.
zeker niet.quote:Op maandag 1 december 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen enge film vooor het geslapen gaan
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Succes..quote:Op maandag 1 december 2025 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eens kijken of ik in de buurt kan komen.
Ik zit al in bed. Ga zo de luikjes sluiten tot morgen vroegquote:
tot morgenquote:Op maandag 1 december 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit al in bed. Ga zo de luikjes sluiten tot morgen vroeg
Tot morgen GG hopelijk slaap je straks lekkerquote:
Ik prop dan altijd gewoon wat pleepapier in m'n neusgatenquote:
naja ik kan nog wel beetje uit mijn neus ademenquote:Op maandag 1 december 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik prop dan altijd gewoon wat pleepapier in m'n neusgaten
Flink snuiten en is weer poosje wegquote:Op maandag 1 december 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
naja ik kan nog wel beetje uit mijn neus ademen
Wel schoon hoop ik?quote:Op maandag 1 december 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik prop dan altijd gewoon wat pleepapier in m'n neusgaten
Soms.quote:
ik ben niet eens verkouden, gewoon geirriteerde neus, dus ik kan wel ruiken, maar wel ietsjes minderquote:Op maandag 1 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
nja, hij ruikt nou toch niks
dan denken ze dat hij een bloedneus heeft
quote:Op maandag 1 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is het geen Hema maar bloedworstquote:Op maandag 1 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Dan is het geen Hema maar bloedworst
Dat zeg ik ook altijd:"Ik ben heul nie verkouwe! Ik moet alleen de hele tijd niezen en heb een loopneus! Is vast hooikoorts, da's altijd in december.....".quote:Op maandag 1 december 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben niet eens verkouden, gewoon geirriteerde neus, dus ik kan wel ruiken, maar wel ietsjes minder
Slaap je in een hooiberg?quote:Op maandag 1 december 2025 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd:"Ik ben heul nie verkouwe! Ik moet alleen de hele tijd niezen en heb een loopneus! Is vast hooikoorts, da's altijd in december.....".
ik weet dat het morgen over isquote:Op maandag 1 december 2025 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd:"Ik ben heul nie verkouwe! Ik moet alleen de hele tijd niezen en heb een loopneus! Is vast hooikoorts, da's altijd in december.....".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |