Ik prop dan altijd gewoon wat pleepapier in m'n neusgatenquote:
naja ik kan nog wel beetje uit mijn neus ademenquote:Op maandag 1 december 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik prop dan altijd gewoon wat pleepapier in m'n neusgaten
Flink snuiten en is weer poosje wegquote:Op maandag 1 december 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
naja ik kan nog wel beetje uit mijn neus ademen
Wel schoon hoop ik?quote:Op maandag 1 december 2025 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik prop dan altijd gewoon wat pleepapier in m'n neusgaten
Soms.quote:
ik ben niet eens verkouden, gewoon geirriteerde neus, dus ik kan wel ruiken, maar wel ietsjes minderquote:Op maandag 1 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
nja, hij ruikt nou toch niks
dan denken ze dat hij een bloedneus heeft
quote:Op maandag 1 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dan is het geen Hema maar bloedworstquote:Op maandag 1 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 22:00 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Dan is het geen Hema maar bloedworst
Dat zeg ik ook altijd:"Ik ben heul nie verkouwe! Ik moet alleen de hele tijd niezen en heb een loopneus! Is vast hooikoorts, da's altijd in december.....".quote:Op maandag 1 december 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben niet eens verkouden, gewoon geirriteerde neus, dus ik kan wel ruiken, maar wel ietsjes minder
Slaap je in een hooiberg?quote:Op maandag 1 december 2025 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd:"Ik ben heul nie verkouwe! Ik moet alleen de hele tijd niezen en heb een loopneus! Is vast hooikoorts, da's altijd in december.....".
ik weet dat het morgen over isquote:Op maandag 1 december 2025 22:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd:"Ik ben heul nie verkouwe! Ik moet alleen de hele tijd niezen en heb een loopneus! Is vast hooikoorts, da's altijd in december.....".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |