Met minimaal 500 stemmen gaan ze dit kunstje voor de derde maal op rij flikken. 1500 stemmen of meer en het wordt waarschijnlijk linkerrijtje. Moet lukken met al die fanatieke West-Friezen.quote:
Het tijdperk van het achteraf toevoegen lijkt voor nu even voorbij. Voor het eerst in jaren is dat, vooralsnog, niet gebeurd. Of beter gezegd, ik heb er nog geen een gevonden.quote:
Mwah, de Q Top 1500 stats zeggen iets anders. Daar is het wat meer gemeengoed om op foute uur muziek te stemmen en daar haalt ie 'slechts' plek 800. Zoals gezegd, Engelbewaarder en Leef scoren daar ook echt ruim hoger. Een factor 10 voor Marcootje, factor 3 voor Dreetje. Ik denk wel dat die factor kleiner wordt en dan zouden ze nog wel op 1700-1900 terecht kunnen komen (Kali, de Bever en Schuurmans). Maar ja, Bon Gepakt stond daar dus rond de 400 en doet hier al een paar jaar niet meer mee.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat Kali het easy gaat halen. 51 miljoen plays op Spotify. Groot deel van de Top 2000-luisteraars zal die ongetwijfeld vaker in het uitgaansleven, op feesten en partijen hebben gehoord. En is vast een guilty pleasure.
Pas op, als we hem 3x noemen verschijnt hij in je nachtmerries, dus nog 2x en het wordt een probleem.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:41 schreef Eightyone het volgende:
Lang niet gezien trouwens, die naam.
Die heeft het opgegeven.
Laat maar danquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Pas op, als we hem 3x noemen verschijnt hij in je nachtmerries, dus nog 2x en het wordt een probleem.
Wacht maar tot VI de John de Bever stemactie inzetquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:47 schreef Tussle266 het volgende:
Maar met betrekkking tot de woonwagenkampzangers. Ik verwacht er ook maar beperkt wat van. Atje lijkt wel zeker. Zelfs Te dik in de kist valt vooralsnog wel mee (maar die zal wel veel gestemd worden bij groepen die je niet goed kan monitoren). Als Kali of zo daarop meelift en plek 1987 haalt, dan is het wel afgehamerd.
Dat zou inderdaad nog kunnen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wacht maar tot VI de John de Bever stemactie inzet
Twisted Sister - We're not gonna take itquote:Op dinsdag 2 december 2025 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb pas een halve stemlijst mensen, help eens even door wat protestnummers op te noemen.
Dat zou dan eerder voor dat Koekoek-liedje zijn. Maar, net als alles wat Genee zonder Derksen doet, is dat momenteel een totale flop, dus dat zal voor de Top 2000 ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou hier word ik vrolijk van jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, die stemacties van ze werken anders prima, zie Televizierringquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou dan eerder voor dat Koekoek-liedje zijn. Maar, net als alles wat Genee zonder Derksen doet, is dat momenteel een totale flop, dus dat zal voor de Top 2000 ook wel meevallen.
Nog live zien.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Twisted Sister - We're not gonna take it
Daar zag ik ze in 2016. Tijdens hun afscheidstour. Maar blijkbaar is het geld op?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, ze doen nog een keer een afscheidstournee.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
Daar zag ik ze in 2016. Tijdens hun afscheidstour. Maar blijkbaar is het geld op?
De stagiair zal gedacht hebben dat het oudere publiek voorlopig nog niet klaar is voor een extra Froukje + S10quote:Op maandag 1 december 2025 20:20 schreef Cassa95 het volgende:
Ik ben echt verbaasd dat de volgende vier nummers, wel gedraaid op R2 vorig jaar, missen op de keuzelijst: People Watching, Ik Haat Hem Voor Jou, Dark Matter, Oh No :: He Said What?
Staat dit op de keuzelijst en is er hype? Dan moet ik even 1 nummertje lozenquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:49 schreef Tussle266 het volgende:
Heeft Violet (die van mevrouw Kurt) ergens in een film of serie gezeten dit jaar?
27quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De stagiair zal gedacht hebben dat het oudere publiek voorlopig nog niet klaar is voor een extra Froukje + S10
Quizvraag: hoeveel van deze winnaars van 3voor12 Song van het Jaar staan in de Top 2000 (2024)
[ link | afbeelding ]
Er is een kleine hype. Hij staat niet op de keuzelijst, maar hij is al meerdere keren voorbij gekomen als vrije keuze. Als dat zeg maar 5,6 of 7 keer gebeurt, dan is er wel iets gaande en zijn het er nog meer die je niet ziet. Het valt vooral op als je ze in vorige jaren niet zag.quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat dit op de keuzelijst en is er hype? Dan moet ik even 1 nummertje lozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |