Dat niet, door de pil kreeg ik grote borstjesquote:
ken het jaquote:Op maandag 1 december 2025 19:56 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Oma's zijn wat dat betreft niet altijd even betrouwbaar. Mijn oma heeft me een keer tot prut gebakken spek op brood aangepraat (russel werd het genoemd) en ik heb vervolgens lopen kotsen. Volgens oma was het lekker maar dat was waarschijnlijk toen het nog oorlog was en er niets beters was...
Grote borst(jes). Ook niets mis meequote:Op maandag 1 december 2025 19:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat niet, door de pil kreeg ik grote borstjes![]()
Soms welquote:Op maandag 1 december 2025 19:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Grote borst(jes). Ook niets mis mee
quote:Op maandag 1 december 2025 20:02 schreef maily het volgende:
@:Lovely ik heb er weer eentje .....
[ afbeelding ]
Dat jouw borsten te groot zijnquote:Op maandag 1 december 2025 20:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik weet, vriendin klaagt er ook wel eens over.
beetje stimstam idee met karnemelkse sausquote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Geen fijne herinnering... Echt heel goor.
Reuzelquote:Op maandag 1 december 2025 19:56 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Oma's zijn wat dat betreft niet altijd even betrouwbaar. Mijn oma heeft me een keer tot prut gebakken spek op brood aangepraat (russel werd het genoemd) en ik heb vervolgens lopen kotsen. Volgens oma was het lekker maar dat was waarschijnlijk toen het nog oorlog was en er niets beters was...
Wordt alleen een beetje onscherpquote:
Plasticquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje stimstam idee met karnemelkse saus
Dat inderdaad. Opgezocht en plaatjes komen overeenquote:
quote:
vroeger aten ze wel meer vage dingenquote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[..]
Dat inderdaad. Opgezocht en plaatjes komen overeen
Op brood. Met bruine suiker.quote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[..]
Dat inderdaad. Opgezocht en plaatjes komen overeen
quote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef maily het volgende:
[..]
Uhuh
Van korstjes krijg je borstjes zegt Bakker van den Bemd in Roosendaal, en de bakkersvrouw zegt dat t klopt
Sommige mannen hebben echt tieten waar menig vrouw niet aan kan tippenquote:
Blijkbaar is het er nog steeds. Niet mijn ding in ieder gevalquote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vroeger aten ze wel meer vage dingen
kruudmoes is er ook zo 1quote:Op maandag 1 december 2025 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Blijkbaar is het er nog steeds. Niet mijn ding in ieder gevalKen verder ook niemand (behalve maily) die dat eet.
Ik weet. Of zo'n buik dat ze 10 maanden zwanger lijken... Maar nee, heb het zelf niet.quote:Op maandag 1 december 2025 20:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben echt tieten waar menig vrouw niet aan kan tippen
Ik ook niet gelukkig. Moet je ook maar mee sjouwen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik weet. Of zo'n buik dat ze 10 maanden zwanger lijken... Maar nee, heb het zelf niet.
Ik vond dat nooit lekker...quote:Op maandag 1 december 2025 20:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ja, compleet gesmolten tot moes...
ik zou laten staanquote:
Kon je daar antwoord op geven?quote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vroeg zich af
hoe wij bij het grapje
van trekken wordt je doof grapje kwamen(tja 90's)
nee hart pijnquote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann hadde dotteke niet tietpijn?
Niet?quote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Robert Long zong eroverquote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vroeg zich af
hoe wij bij het grapje
van trekken wordt je doof grapje kwamen(tja 90's)
Goed voor de benen is het in ieder geval niet... Ik heb eerder te weinig.quote:Op maandag 1 december 2025 20:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ook niet gelukkig. Moet je ook maar mee sjouwen.
Nee dat had ik nietquote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |