Ja, ook zoiets... Koude brilquote:Op maandag 1 december 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat is ook zo vervelend idd
Ook in de nacht als je naar de wc moet brr
hier geen last vanquote:Op maandag 1 december 2025 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ik vind dat er wel ff genoeg ge 6-7-end is.
Was vanwege het type vloer helaas niet mogelijk. Hebben wel gevraagd of het mogelijk was gezien de badkamer toch verbouwd moest worden maar helaas.quote:
wat voor een vloer heb je dan?quote:Op maandag 1 december 2025 19:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Was vanwege het type vloer helaas niet mogelijk. Hebben wel gevraagd of het mogelijk was gezien de badkamer toch verbouwd moest worden maar helaas.
Zijn van die elementen die ze er kant en klaar inzetten. Door de manier waarop dat gewapend is, is het niet mogelijk. Het kon wel maar dan zou de vloer een eind omhoog komen, en dat was niet iets wat we zagen zitten.quote:
aah qua ruimtequote:Op maandag 1 december 2025 19:20 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zijn van die elementen die ze er kant en klaar inzetten. Door de manier waarop dat gewapend is, is het niet mogelijk. Het kon wel maar dan zou de vloer een eind omhoog komen, en dat was niet iets wat we zagen zitten.
als je alle viezigheid eraf heb gewassen tochquote:Op maandag 1 december 2025 19:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ah, een vluggertje. Dan heb ik niet het gevoel dat ik er überhaupt onder heb gestaan...
Jup. Het zou dan op de bestaande vloer moeten maar dan moet daar ook weer een deklaag overheen. En we wilden de tegels vanaf de gang laten doorlopen naar de badkamer en dat zou dan heel lelijk worden met zo'n verhoging.quote:
quote:Op maandag 1 december 2025 19:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. Het zou dan op de bestaande vloer moeten maar dan moet daar ook weer een deklaag overheen. En we wilden de tegels vanaf de gang laten doorlopen naar de badkamer en dat zou dan heel lelijk worden met zo'n verhoging.
Dat is het doel van douchen idd. Maar ik wil er ook graag van genieten zegmaarquote:Op maandag 1 december 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je alle viezigheid eraf heb gewassen toch
zo'n zondouche is dan ook wel een aanraderquote:Op maandag 1 december 2025 19:24 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat is het doel van douchen idd. Maar ik wil er ook graag van genieten zegmaar
Klopt, en ligt hier overal in huis. Hadden ook graag vloerverwarming in de rest van het huis en dan geen lelijke radiatoren meer maar dat is lastig en gaat flink in de papieren lopen. En gezien ik al erg veel kwijt was aan de verbouwing van de keuken en badkamer paste dat niet meer binnen het budget.quote:Op maandag 1 december 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is het nadeel van zo'n elementen vloer
Sunshower, met infrarood en UV. Ja, die hebben wequote:Op maandag 1 december 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo'n zondouche is dan ook wel een aanrader
lekker voor de spiertjesquote:Op maandag 1 december 2025 19:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Sunshower, met infrarood en UV. Ja, die hebben we
zie net watquote:Op maandag 1 december 2025 19:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vriendin is er groot fan van. Ik gebruik em bijna nooit.
oke dit klinkt wel als iets dat ik nu wel graag zou willenquote:Op maandag 1 december 2025 19:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Sunshower, met infrarood en UV. Ja, die hebben we
Heb genoeg restwarmte ja met dat AI meukquote:Op maandag 1 december 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie net wat
echt iets voor jou
[ x ]
https://www.well-fair.nl/(...)oPmGy7hoCQCsQAvD_BwEquote:Op maandag 1 december 2025 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oke dit klinkt wel als iets dat ik nu wel graag zou willen
Jup, zo'n lichtbak iddquote:Op maandag 1 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.well-fair.nl/(...)oPmGy7hoCQCsQAvD_BwE
ik dacht al wat ruik ik tochquote:Op maandag 1 december 2025 19:33 schreef StevenHyde het volgende:
Over douchen gesproken. Ik ga maar eens even douchen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat dachten ze vroeger ook tochquote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vroeg zich af
hoe wij bij het grapje
van trekken wordt je doof grapje kwamen(tja 90's)
vroeger vroeger?>quote:Op maandag 1 december 2025 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat dachten ze vroeger ook toch
Geen idee eigenlijk, heb em uiteraard ook wel eens gehoord vroeger. Net als dat als je geen korsten van brood at je nooit zou kunnen fluitenquote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter vroeg zich af
hoe wij bij het grapje
van trekken wordt je doof grapje kwamen(tja 90's)
Niet altijdquote:Op maandag 1 december 2025 19:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Heb jij vroeger brood met korstjes gegeten?
Oma's zijn wat dat betreft niet altijd even betrouwbaar. Mijn oma heeft me een keer tot prut gebakken spek op brood aangepraat (russel werd het genoemd) en ik heb vervolgens lopen kotsen. Volgens oma was het lekker maar dat was waarschijnlijk toen het nog oorlog was en er niets beters was...quote:
Jullie hadden er anders nog best moeite mee. Ik had veel meer schade aangericht dan jullie samenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |