Dat niet, door de pil kreeg ik grote borstjesquote:
ken het jaquote:Op maandag 1 december 2025 19:56 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Oma's zijn wat dat betreft niet altijd even betrouwbaar. Mijn oma heeft me een keer tot prut gebakken spek op brood aangepraat (russel werd het genoemd) en ik heb vervolgens lopen kotsen. Volgens oma was het lekker maar dat was waarschijnlijk toen het nog oorlog was en er niets beters was...
Grote borst(jes). Ook niets mis meequote:Op maandag 1 december 2025 19:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat niet, door de pil kreeg ik grote borstjes![]()
Soms welquote:Op maandag 1 december 2025 19:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Grote borst(jes). Ook niets mis mee
quote:Op maandag 1 december 2025 20:02 schreef maily het volgende:
@:Lovely ik heb er weer eentje .....
[ afbeelding ]
Dat jouw borsten te groot zijnquote:Op maandag 1 december 2025 20:01 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik weet, vriendin klaagt er ook wel eens over.
beetje stimstam idee met karnemelkse sausquote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Geen fijne herinnering... Echt heel goor.
Reuzelquote:Op maandag 1 december 2025 19:56 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Oma's zijn wat dat betreft niet altijd even betrouwbaar. Mijn oma heeft me een keer tot prut gebakken spek op brood aangepraat (russel werd het genoemd) en ik heb vervolgens lopen kotsen. Volgens oma was het lekker maar dat was waarschijnlijk toen het nog oorlog was en er niets beters was...
Wordt alleen een beetje onscherpquote:
Plasticquote:
quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje stimstam idee met karnemelkse saus
Dat inderdaad. Opgezocht en plaatjes komen overeenquote:
quote:
vroeger aten ze wel meer vage dingenquote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[..]
Dat inderdaad. Opgezocht en plaatjes komen overeen
Op brood. Met bruine suiker.quote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[..]
Dat inderdaad. Opgezocht en plaatjes komen overeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |