Ahh daar gaan we weer, als je liever geen AZC in je achtertuin hebt ben je meteen extreem rechts.quote:Op maandag 1 december 2025 19:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je kunt je daarbij wel afvragen of de gehele gemeenschap tot de gemeenschap behoort, of alleen het extreemrechtse gedeelte van de gemeenschap tot de gemeenschap behoort.
Tja. Dat zou je hopen…quote:Op maandag 1 december 2025 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat doe je niet door de burgemeester te bedreigen.
We leven helaas in een tijd waarin mensen lijken te denken dat dat soort dingen mogen, zolang je maar vindt dat je gelijk hebt.
Tja, je lijkt hierin toch wel wat geradicaliseerd. Een bericht hierboven verzin je zelfs letterlijk iets wat in die extreme hoek doodnormaal is.quote:Op maandag 1 december 2025 19:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh daar gaan we weer, als je liever geen AZC in je achtertuin hebt ben je meteen extreem rechts.
Zak jij eens lekker een meter diep in de stront.
Ik kan dit toch niet anders lezen dan "blaming the victim".quote:Op maandag 1 december 2025 19:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Nederlandse "volksvertegenwoordigers" moeten bij zichzelf eens te rade gaan welk volk ze eigenlijk horen te vertegenwoordigen. Ik denk dat de bedreigingen, die ik overigens geenszins ondersteun of goedkeur, een stuk minder worden.
Moet jij weten.quote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik kan dit toch niet anders lezen dan "blaming the victim".
Inderdaad…quote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik kan dit toch niet anders lezen dan "blaming the victim".
Echt te bizar hoe dat lokale politieke verraad maar door kan blijven gaan. Mensen willen het niet.quote:Op maandag 1 december 2025 19:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Inderdaad…
Echt te bizar voor woorden in wat voor achterlijke bochten mensen zich wringen om dit toch maar goed te praten…
Nou. Dat artikel is met een hele andere tendens geschreven en is een prima getuige van hoe de staat er in staat: 'gemeenten bezwijken onder de druk'.quote:Op maandag 1 december 2025 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er wordt prima geluisterd naar burgers die tegen zijn en demonstreren, en onrust wordt zeker serieus genomen. Doe niet alsof er helemaal niet wordt geluisterd.
https://www.binnenlandsbe(...)ker-3000-azc-plekken
In dit artikel talloze voorbeelden van azc’s die niet doorgingen omdat burgers tegen waren.
Maar geweld gebruiken, dreigen, mensen zelfs thuis lastig vallen en hun familie met de dood bedreigen gaat veel te ver en dit gedrag moet in mijn ogen nooit beloond worden.
Dus laten we dat aub niet normaliseren omdat er toch niet wordt geluisterd ( wat gewoon niet waar is )
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 1 december 2025 18:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als geen enkele gemeente mee wil werken zonder omgekocht te moeten worden… dan zou de Rijksoverheid toch ook eens moeten bedenken dat we als land niet meer mee gaan werken met het hele asielcircus?
Denk niet dat alleen 'eXtREem RECHts' tegen azc's zijn tegenwoordig. Maar hey, die frame bekt lekker natuurlijkquote:Op maandag 1 december 2025 19:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je kunt je daarbij wel afvragen of de gehele gemeenschap tot de gemeenschap behoort, of alleen het extreemrechtse gedeelte van de gemeenschap tot de gemeenschap behoort.
Bij de invoering van het verkeerscirculatieplan hier in 1977 werden wethouders ook met de dood bedreigd, terwijl dat plan was ten behoeve van de te vertegenwoordigen inwoners ipv ten behoeve van schooiers van buiten de gemeente.quote:Op maandag 1 december 2025 19:25 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja. Dat zou je hopen…
Maar ondertussen zie je hier in dit topic of eerder toen het over Limburg ging weer volop begrip en steun voor dit soort gedrag.
Die radicalisering is best naar.
Als je mensen met bv de dood gaat bedreigen, dan ben je toch gewoon een extremist?quote:Op maandag 1 december 2025 19:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk niet dat alleen 'eXtREem RECHts' tegen azc's zijn tegenwoordig. Maar hey, die frame bekt lekker natuurlijk
Ook dan moet je gewoon één lijn trekken en die bedreigers keihard aanpakken.quote:Op maandag 1 december 2025 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij de invoering van het verkeerscirculatieplan hier in 1977 werden wethouders ook met de dood bedreigd, terwijl dat plan was ten behoeve van de te vertegenwoordigen inwoners ipv ten behoeve van schooiers van buiten de gemeente.
En waarom wordt dit geweld tegen de eigen bevolking aangewend die zich terecht zorgen maakt, en niet tegen terroriserende allochtonen, immigranten en asielzoekers? Waarom worden die met fluwelen handschoentjes behandeld?quote:Buiten werd door demonstranten met vuurwerk gegooid, waarop de politie ingreep. Een week eerder voerde de ME ook charges uit om een anti-azc demonstratie voor het gemeentehuis te beëindigen. Daarbij gebruikte de politie onder meer de wapenstok, schrijft Omroep West.
Dus als je het er niet mee eens bent ga je maar bestuurders bedreigen? Dan ben je wat mij betreft gewoon af. Er zijn in een democratie tal van manieren om je stem te laten horen zonder mensen te bedreigen.quote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Ik wil alleen zeggen dat Nederlanders zich in de steek en achtergesteld voelen door hun eigen landelijke en lokale bestuurders en dat is niet nieuw en men is dat zat.
En dan krijg je extremen.
Dat is gewoon realiteit.
Net zoals haar burgersquote:Op maandag 1 december 2025 20:32 schreef HowardRoark het volgende:
Politici (ook op lokaal niveau) dienen altijd veilig te zijn.
Ja leuk maar ik zeg niet dat het niet erg is maar voortkomt uit een probleem dat niet wordt opgelost dus zolang het probleem niet wordt opgelost blijft dit gebeuren.quote:Op maandag 1 december 2025 18:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Linkse homo moet je een kogel door je kk kop krijgen’
Dat is allemaal niet erg want het beleid he…
Gewoon normaal doen! Is dat nou zo moeilijk?
En hoogste aantal paspoorten dat wordt verstrekt? Bron?
Worden ze uitgedeeld als Sinterklaas die snoepgoed rondstrooit?
Dikke onzin natuurlijk.
Klopt helemaal. Net zo extremistisch als dat je nu nog die dingen gaat pushen. Dus als we het ene aanpakken, dan ook het andere.quote:Op maandag 1 december 2025 20:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je mensen met bv de dood gaat bedreigen, dan ben je toch gewoon een extremist?
Misschien zouden burgemeesters verplicht uit de gemeente zelf moeten komen.. een stukje binding en eigenbelangquote:Op maandag 1 december 2025 19:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Kan me echt niet voorstellen dat je ook voor een aantal miljoen wil doen als gemeente. Een beetje de veiligheid van je gemeenschap uitverkopen.
Mee eens, maar ze moeten niet zo schermen met dat de democratie bedreigd wordt als ze niet eerst proberen daadwerkelijk democratisch te doen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook dan moet je gewoon één lijn trekken en die bedreigers keihard aanpakken.
Ik heb er weinig vertrouwen in!!quote:Op maandag 1 december 2025 16:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
----------------------
TriestHopelijk kunnen ze de bedreiger opsporen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |