waarom heb je daar een vershoudnetje voor nodig.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:23 schreef vencodark het volgende:
Nog een ergernis: voor de 80e keer geen vershoud netje mee de winkel in nemen als je bijv. tomaten wil kopen.
Nee, ik ga nieuw netje kopen. Dan maar geen tomaten.
Ik pak dan meestal zo'n zakje bij de croissantjes. Zal binnenkort ook wel niet meer gratis zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:23 schreef vencodark het volgende:
Nog een ergernis: voor de 80e keer geen vershoud netje mee de winkel in nemen als je bijv. tomaten wil kopen.
Nee, ik ga nieuw netje kopen. Dan maar geen tomaten.
Er zit een verschil tussen antibacterieel en gewoon zeep. Qua zeep vind ik Unicura de allerbeste. Ga nooit meer iets anders gebruiken.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:53 schreef maily het volgende:
Voor noodgevallen. Plakkerige handen na een ijsje bv.
Lekker handig, allemaal losse tomaten in je tas mieteren tussen de andere boodschappen.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
waarom heb je daar een vershoudnetje voor nodig.
gewoon in de tas mieteren toch. althans zo doen wij dat gewoon.
Als het goed is, kan je aanvinken dat je de vooraf gestelde hoeveelheid dingen meeneemt.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:05 schreef mitt het volgende:
De ongelofelijke hoeveelheid meuk wat er op de kerstdiners op basisscholen wordt gemaakt (en weer wordt weggeflikkerd).
Prima dat het ff vreten is maar 25 kinderen(ouders) die eten meenemen voor 25 kinderen is echt vieze welvaart.
misschien dat het elders anders gaat
Bij meerdere begrijpelijker idd. Maar meestal kopen we er maar 1 per keer.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker handig, allemaal losse tomaten in je tas mieteren tussen de andere boodschappen.![]()
Trouwens, ik zal ze toch ook moeten wegen. Onhandig als ik ze eerst allemaal vrij op de weegschaal moet jassen.
Als je het goed doet, of verkeerd, net hoe je het bekijkt, heb je gelijk tomatenpureequote:Op donderdag 18 december 2025 12:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker handig, allemaal losse tomaten in je tas mieteren tussen de andere boodschappen.![]()
Trouwens, ik zal ze toch ook moeten wegen. Onhandig als ik ze eerst allemaal vrij op de weegschaal moet jassen.
Wordt sowieso idioot veel geld uitgegeven aan dat soort onzin en dan lopen ze te zeuren over kostenbesparingen.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:05 schreef mitt het volgende:
De ongelofelijke hoeveelheid meuk wat er op de kerstdiners op basisscholen wordt gemaakt (en weer wordt weggeflikkerd).
Prima dat het ff vreten is maar 25 kinderen(ouders) die eten meenemen voor 25 kinderen is echt vieze welvaart.
@FlippingCoinquote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Nijlpaarden
Met hun grote bek
Krokodillen idem
Je bedoelt zeker het eindejaars diner? Kerst mag namelijk niet, want er zijn moslims op school en die vieren geen kerst!quote:Op donderdag 18 december 2025 12:05 schreef mitt het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2025 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Nijlpaarden
Met hun grote bek
Krokodillen idem
Hier waren het vanavond juist de moeders met hoofddoeken die met schalen eten voor een heel weeshuis kwamen aanzetten.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker het eindejaars diner? Kerst mag namelijk niet, want er zijn moslims op school en die vieren geen kerst!
Ja, maar onze leidinggevenden zijn van die hyperwokies.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:47 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hier waren het vanavond juist de moeders met hoofddoeken die met schalen eten voor een heel weeshuis kwamen aanzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat een oud wijf overdag op het voetgangersgebied fietst. Ook nog belt omdat een lint aan voetgangers in de weg loopt.
Dat je dan roept dat het verboden is om hier te fietsen en dat wijf het gore lef heeft terug te roepen dat dat pas na 12 uur isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik vind het zo jammer dat er bij YouTube clipjes niet automatisch meer een tekst onder staat. Nu klik ik het merendeel bij voorbaat niet meer aan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Users die een clip of een filmpje of wat dan ook plaatsen zonder een tekstje erbij wat het nou is. Ontzettend irritant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |