Hontquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:24 schreef StateOfMind het volgende:
Tegenliggers die in de mist met groot licht aan rijden
En na herhaaldelijk seinen en tűteren (geen grote blij) het stug aan laten
STERF![]()
![]()
Daar zou een standrechtelijke executie legaal bij moeten zijn
Ik had een blaffer bij
En thuis heb ik ook nog een Magnum liggenquote:
Het maakt niet uit wat voor werk je doet, als je maar gelukkig bent.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:52 schreef core2duo het volgende:
[..]
Tollenaars. Wees maar blij dat jij vast een betere baan hebt 👌
Had toen straks in m’n achteruitkijkspiegel een vrouw met een witte Stafford (of Boxer?) als bijrijder. Ik voelde mezelf gewoon glimlachen.quote:
Mijn hond zit ook altijd op de bijrijdersstoel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had toen straks in m’n achteruitkijkspiegel een vrouw met een witte Stafford (of Boxer?) als bijrijder. Ik voelde mezelf gewoon glimlachen.![]()
Wie dan?quote:
Zittend is het wel ok?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Mensen die buiten volop lopen te hoesten zonder hand voor de mond![]()
![]()
Zo smerig.
Binnen in een winkel is nog veel erger.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
Zo smerig.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
Zo smerig.
Ja en dan wel in de hand hoesten en vervolgens in de bakken met groente en fruit graaienquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Binnen in een winkel is nog veel erger.
quote:Op woensdag 17 december 2025 17:38 schreef kibo het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan wel in de hand hoesten en vervolgens in de bakken met groente en fruit graaien
Sowieso hoesten in de hand,quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
Zo smerig.
Mwoah, vind juist dat smerig.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sowieso hoesten in de hand,. Gebruik je elleboog.
Alleen vrijwel de meeste mensen wassen hun handen niet direct na het hoesten. Zeker als je buiten loopt, ergens anders bent, etc. Dan vind ik eventueel wat slijm op je mouw toch wat minder vies dan met je ranzige handen allerlei spullen en/of mensen aan te raken. Het ene heeft enkel betrekking op jezelf en het tweede heeft óók betrekking op hygiëne van andere mensen.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, vind juist dat smerig.
Na het hoesten gewoon de handen wassen.
Als ik in de elleboog hoest, heb ik met wat pech meteen wat slijm oid op mijn mouw zitten in de elleboog.
Dat is minder snel schoongemaakt als je handen.
Ligt een beetje aan de situatie. Als er gewoon een kraan in de buurt is sowieso in de handen, makkelijker wassen dan je elleboog. Als even de handen wassen op dat moment gewoon geen optie is, dan liever elleboog.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sowieso hoesten in de hand,. Gebruik je elleboog.
Mijn handen zijn helemaal stuk gegaan door die troep. Helemaal niet goed voor je huidflora.quote:Op donderdag 18 december 2025 07:10 schreef vencodark het volgende:
Ik heb in mijn auto en in mijn tas altijd een flesje anti-bacterieel spul mee.
Sinds Corona is dat extra hygiënische er nog in blijven zitten.
Goed de orders opgevolgd: "was uw handen stuk"quote:Op donderdag 18 december 2025 10:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mijn handen zijn helemaal stuk gegaan door die troep. Helemaal niet goed voor je huidflora.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |