Die worden hier veel gebruikt. Wmb dus geen klachten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:04 schreef maily het volgende:
Die sluitstrips die nog steeds bij boterham- en vuilniszakken in de rol zitten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die worden hier veel gebruikt. Wmb dus geen klachten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:04 schreef maily het volgende:
Die sluitstrips die nog steeds bij boterham- en vuilniszakken in de rol zitten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die worden hier veel gebruikt. Wmb dus geen klachten.
Ik neem nooit boterhammen mee .... maar ik gebruik ze om bv vleesverpakkingen in weg te gooien.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:51 schreef Eightyone het volgende:
Jij knoopt ze dicht?
Dan is een boterhamzakje moeilijk open te krijgen zonder het stuk te maken.
Idem.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik neem nooit boterhammen mee .... maar ik gebruik ze om bv vleesverpakkingen in weg te gooien.
Of een kliekje in de vriezer.
En dan dichtknopen of met een plakbandje of elastiekje dichtmaken.
Ware horrorverhalen op Schiphol; ik neem wel een taxi naar Frankrijk anders kom ik nooit wegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:14 schreef Zorro het volgende:
Dat werkelijjk ALLES wat een beetje lastig is tegenwoordig voorzien moet worden van het woord HORROR
Vergeet CHAOS niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:14 schreef Zorro het volgende:
Dat werkelijjk ALLES wat een beetje lastig is tegenwoordig voorzien moet worden van het woord HORROR
Ze boekte een wandelvakantie en is niet gered door een peperduur reddingsteam maar is door de gids van haar tocht en medewandelaars veilig aangekomen. Had je een ander artikel willen quotenquote:Op maandag 5 januari 2026 23:36 schreef littlemindy het volgende:
Van die hippe kutjes die persé de Himalaya in moeten om zichzelf te vinden, halverwege zowat doodgaan omdat ze het toch allemaal wat onderschat hadden, gered moeten worden door een peperduur rescue team en dan een podium krijgen in de Flair om hun verhaal te doen.
Dat begreep ik dus ook al niet heel goed, ze zal vast n aardig meisje zijn maar ehm dat zingen..quote:Op zaterdag 20 december 2025 05:40 schreef Eightyone het volgende:
Het ophemelen van Emma Kok als een soort van uitzonderlijk zangwonder.
Ik snap waarom mensen dat doen, maar van wat ze gisterenavond op tv liet horen (in een of ander André Rieu-concert) werd ik niet heel blij.
Het typetje zelf wordt ook steeds minder, nu ze ouder wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat begreep ik dus ook al niet heel goed, ze zal vast n aardig meisje zijn maar ehm dat zingen..
Ja, maar het werkt wel. Sinds 2023 is de jaarruimte om extra pensioen te sparen behoorlijk verhoogd: over het geld dat je nu in zo'n regeling stopt hoef nu geen inkomstenbelasting te betalen (wel na je pensioen, maar dan betaal je minder inkomstenbelasting) en tot aan je pensioen betaal je geen vermogensrendementheffing.quote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
‘A Brand New Day’, één of andere commerciële maatschappij die met z’n reclame suggereert dat je dankzij hen meer pensioen ontvangt (zal wel via beleggen gaan). Vreselijk.
Oké. Maar die naam dan… die suggereert dat je elke ochtend fris en fruitig opstaat omdat je geen financiële zorgen hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, maar het werkt wel. Sinds 2023 is de jaarruimte om extra pensioen te sparen behoorlijk verhoogd: over het geld dat je nu in zo'n regeling stopt hoef nu geen inkomstenbelasting te betalen (wel na je pensioen, maar dan betaal je minder inkomstenbelasting) en tot aan je pensioen betaal je geen vermogensrendementheffing.
"Ik had warme handschoenen gekocht, maar geen waterdichte"quote:Op maandag 5 januari 2026 23:36 schreef littlemindy het volgende:
Van die hippe kutjes die persé de Himalaya in moeten om zichzelf te vinden, halverwege zowat doodgaan omdat ze het toch allemaal wat onderschat hadden, gered moeten worden door een peperduur rescue team en dan een podium krijgen in de Flair om hun verhaal te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |