Van de Kruidvat toch?quote:Op zondag 28 december 2025 18:44 schreef maily het volgende:
Hadewich Minis die ineens een serieuze radiocommercial doet van War Child.
Haar andere commercials vind ik ook vreselijk.
Nu moet ik denken aan die Zwitserleven gevoel reclames.quote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
‘A Brand New Day’, één of andere commerciële maatschappij die met z’n reclame suggereert dat je dankzij hen meer pensioen ontvangt (zal wel via beleggen gaan). Vreselijk.
kan ook gewoon sparen zijn en ja, je zet het geld weg voor tijdens je pensioen, eerder kan je er inprinciepe niet bijquote:Op zondag 28 december 2025 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
‘A Brand New Day’, één of andere commerciële maatschappij die met z’n reclame suggereert dat je dankzij hen meer pensioen ontvangt (zal wel via beleggen gaan). Vreselijk.
Als ik een beetje fatsoenlijk wil koken dan ben ik best veel geld kwijt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 15:52 schreef littlemindy het volgende:
Mensen die klagen dat ze geen tijd hebben om gezond te koken/eten.
Er is geen enkele tijd in de geschiedenis geweest waarin het zo makkelijk was om gezond te eten. Vriesverse groenten in allerlei soorten en maten, airfryers waarin je van alles (desnoods voorgesneden) kunt bereiden, etc.
En maar klagen dat ze te dik/ongezond zijn omdat het "in deze tijd zo moeilijk is" vanwege de beschikbaarheid aan fastfood en door ongezonde advertenties. Je duwt het toch echt zelf naar binnen.
En is dat dan beter, gezonder, meer dan kant en klaar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik een beetje fatsoenlijk wil koken dan ben ik best veel geld kwijt.
Meer dan dat je fastfood koopt? Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik een beetje fatsoenlijk wil koken dan ben ik best veel geld kwijt.
Die worden hier veel gebruikt. Wmb dus geen klachten.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:04 schreef maily het volgende:
Die sluitstrips die nog steeds bij boterham- en vuilniszakken in de rol zitten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die worden hier veel gebruikt. Wmb dus geen klachten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:04 schreef maily het volgende:
Die sluitstrips die nog steeds bij boterham- en vuilniszakken in de rol zitten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die worden hier veel gebruikt. Wmb dus geen klachten.
Ik neem nooit boterhammen mee .... maar ik gebruik ze om bv vleesverpakkingen in weg te gooien.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:51 schreef Eightyone het volgende:
Jij knoopt ze dicht?
Dan is een boterhamzakje moeilijk open te krijgen zonder het stuk te maken.
Idem.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik neem nooit boterhammen mee .... maar ik gebruik ze om bv vleesverpakkingen in weg te gooien.
Of een kliekje in de vriezer.
En dan dichtknopen of met een plakbandje of elastiekje dichtmaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |