Thuiswerken.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:21 schreef Prego het volgende:
Collega’s die de koffiemachines blokkeren voor de rest van het bedrijf door er met zes man voor te gaan staan om te kletsen, en vooral niet om zich heen kijken of er misschien nog anderen zijn die koffie willen pakken.![]()
Collega's die na de lunch weggaan en de tafels vies achterlaten![]()
Jolanda van HR die niet begrijpt dat de geuren van haar wasmiddel, wasverzachter, haarlak, shampoo, conditioner, zeep, handcrème én parfum samen een misselijkmakende lucht veroorzaken
Ik ben volgens mij aan vakantie toe
Dit. Ik heb sommige die een hele thermoskan vullen met 2 kopjes per keer, waardoor ie iets van 4 keer moet klikken.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:21 schreef Prego het volgende:
Collega’s die de koffiemachines blokkeren voor de rest van het bedrijf door er met zes man voor te gaan staan om te kletsen, en vooral niet om zich heen kijken of er misschien nog anderen zijn die koffie willen pakken.
Settings - Apps - Manage Apps - Delete app (of "disable" met een gesponsorde phone).quote:
OOK: Kook-instructies waar ze altijd een "uitje", "knoflookje" (en diverse andere ingredienten) toevoegen en het gewoon een normale ui etc.. is.quote:
Of 'patatjes'. 'Groentjes en patatjes'. En een 'vleesje'. Ja sorry, maar dat klinkt niet echt heel erg smakelijk. Het klinkt heel erg lief en je zou je bijna schuldig voelen als je een stronk broccoli door midden bijt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 05:01 schreef Eightyone het volgende:
...en een 'pepertje', en een 'zoetje'...
Onze zuiderburen praten over 'groentjes', dat heeft ook iets tuttigs.
Maar dat zoetje kan nog want is micro maatquote:Op vrijdag 5 december 2025 05:01 schreef Eightyone het volgende:
Het klinkt als babyvoeding.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Of 'patatjes'. 'Groentjes en patatjes'. En een 'vleesje'. Ja sorry, maar dat klinkt niet echt heel erg smakelijk. Het klinkt heel erg lief en je zou je bijna schuldig voelen als je een stronk broccoli door midden bijt.
Met wie wil jij een koffietje doen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 05:01 schreef Eightyone het volgende:
Eitje bakken, eitje koken, etc. is toch heel normaal? Broekje kopen is wel jammerquote:Op woensdag 3 december 2025 09:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sowieso overbodige verkleinwoorden. Mijn vriend, een enorme Tukker, maakt altijd "eitjes" of gaat een "broekje" kopen en dan bedoelt ie gewoon een jeans maat stierenkont. Mijn favoriete mens verder, dus van hem pik ik het. Net aan.
Net zo erg: Belgen die gewoon 120 rijden tot ze achter een vrachtwagen zitten, dan gaat het gas er af, halen ze met 1 kilometer per uur verschil in, en wanneer ze er eindelijk voorbij zijn gaan ze weer gassen. WAAROM?!quote:Op woensdag 3 december 2025 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarop voortbordurend: mensen die hun auto snel ervoor gooien op een 80km weg, en dan vervolgens 60 blijven rijden
Als je dan toch weet dat je geen 80 gaat rijden, wacht dan een paar seconden langer met de weg oprijden
Ik weet het niet. Bij mij zitten eitjes in eierstokken en zijn eieren om te bakken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eitje bakken, eitje koken, etc. is toch heel normaal? Broekje kopen is wel jammer
Dat klinkt dan wel weer geilquote:Op vrijdag 5 december 2025 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eitje bakken, eitje koken, etc. is toch heel normaal? Broekje kopen is wel jammer
Kort hardloopbroekje met gespierde bruine kuitenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer geil(totdat ze met het tegenovergestelde thuiskomt
)
Die twee vaders waar de ene houder is van die stuiterbal daar en de ander van die andere stuiterbal. Dat wordt dan vast heel gezellig.quote:
Je geeft Mariah teveel eer. Dat gebeurde ver daarvoor al.quote:Op zaterdag 6 december 2025 05:43 schreef Eightyone het volgende:
Clichématige kerstmuziek. Dat blije gejubel met belletjes; Mariah is lang niet de enige --> Eigenlijk doet bijna iedereen die de laatste 30 jaar kerstmuziek opgenomen heeft haar na.
Ze is iig een van de weinigen die vanaf de jaren 90 nog een 'blijvende' kersthit heeft gescoord, dus die invloed blijft extra hangen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je geeft Mariah teveel eer. Dat gebeurde ver daarvoor al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |