Er hebben al 18 mensen gestemd vriendquote:Op zondag 30 november 2025 21:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niemand heeft interesse in je kontpolls
Wat heeft dit allemaal te maken met antisemitisme?quote:Op zondag 30 november 2025 21:19 schreef Wotte het volgende:
Als er statements gemaakt moeten worden zou dat tegen het groeiende antisemitisme in de samenleving moeten zijn. Schoffering van grondwettelijke rechten zouden we niet moeten accepteren. Het zou de KNVB sieren om hier straffe maatregelen in te nemen in de vorm van puntenaftrek.
Jij reageert op user Wottequote:Op zondag 30 november 2025 21:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat heeft dit allemaal te maken met antisemitisme?
Die heeft een delier, lekker laten gaan.quote:Op zondag 30 november 2025 21:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat verklaart wel dat ze niet simpele instructies als volgende gangpad bij de bakproducten konden opvolgen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in een volkswijk, maar ben er wel opgegroeid en werkte er in de supermarkt.
Bij mij in de wijk werkte iedereen voor Philips.
Zou Ajax eenvoudig kampioen worden vandaar mijn interesse in dit onderwerp.quote:Op zondag 30 november 2025 21:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lief.quote:Op zondag 30 november 2025 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij reageert op mijn favoriete user Wotte
Is er nog een voorzitter?quote:Op zondag 30 november 2025 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voorzitter met een wapen op het veld?
Ik weet, ik moet hier niet op reageren, maar fuck it.quote:Op zondag 30 november 2025 21:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
Dit is dus alweer de vijfde gecoördineerde wedstrijd onderbrekende aanval op het voetbal van supporters van ajax in een recent verleden. Of het nou vandaag, eerder deze maand, tegen Feyenoord (na keihard 3-0 in het kontje genomen te zijn) of in de Kuip is tegen Zwolle het gebeurt steeds weer
Maar vooral blijven roepen dat de club van massaverkrachters, drugshandelaren, moordenaars, stekers, en eigenselerinvalidemakers zo'n nette club is
Wie is Tum?quote:Op zondag 30 november 2025 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn beeld van Tum is nu niet positiever geworden.
Het is allemaal wat meid...quote:Op zondag 30 november 2025 21:29 schreef HMFuckyouall het volgende:
Dit is dus alweer de vijfde gecoördineerde wedstrijdonderbrekende aanval op het voetbal van supporters van ajax in een recent verleden. Of het nou vandaag, eerder deze maand, tegen Feyenoord (na keihard 3-0 in het kontje genomen te zijn), tegen Feyenoord in de jeugdklassieker of in de Kuip is tegen Zwolle, het gebeurt steeds weer.
Maar vooral blijven roepen dat de club van massaverkrachters, drugshandelaren, moordenaars, stekers, en eigenselerinvalidemakers zo'n nette club is
TR gemaakt. Verder ben ik held Klaas niet.quote:Op zondag 30 november 2025 21:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik weet, ik moet hier niet op reageren, maar fuck it.
Ik wens jou echt heel veel nare dingen toe Klaas. Je kunt ze zelf wel invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |