quote:Op zondag 30 november 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom die ****** club erbij halen? Die criminelen zijn veel erger ja, maar dat heeft hier niets mee te maken.
Paar honderd gestoorde Polen die moedwillig door hun criminele vriendjes binnengelaten wordenquote:Op zondag 30 november 2025 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.instagram.com/p/DRsUg53DAeY/
1 deurtje niet in de gaten houdengenot
Hoezo zou je dan nu opeens wel een statement maken en bij andere clubs niet?quote:Op zondag 30 november 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over het algemeen zonder publiek uitspelen de laatste jaren.
Maar laat ze maar eens een statement maken. En punten in mindering ofzo.
En Ajax zal ook wat moeten doen, dus de F-side is minimaal dit jaar, maar het liefst meerdere jaren, niet meer welkom.
Maar goed ik snap ook wel dat je in je bijbaan niet een kudde drachtige nijlpaarden tegen gaat houden. Ik was veelal al te beroerd om mee te lopen als iemand een product in een ander gangpad zocht bij de grootgrutter.quote:Op zondag 30 november 2025 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.instagram.com/p/DRsUg53DAeY/
1 deurtje niet in de gaten houdengenot
Voorzitter met een wapen op het veld?quote:Op zondag 30 november 2025 20:58 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Het geeft wel een beetje Griekse sfeer.
Verbaast me niets dat dit jouw niveau isquote:Op zondag 30 november 2025 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar goed ik snap ook wel dat je in je bijbaan niet een kudde drachtige nijlpaarden tegen gaat houden. Ik was veelal al te beroerd om mee te lopen als iemand een product in een ander gangpad zocht bij de grootgrutter.
Het wangedrag van supporters bij ajax is echt al jaren vele malen problematischer. Dat nog los van medewerkers en spelers van club zelf, die louter lijken te bestaan uit moordenaars, massaverkrachters, aanranders, drugsdealers, stekers, dealers en ander gespuis.quote:Op zondag 30 november 2025 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom die ****** club erbij halen? Die criminelen zijn veel erger ja, maar dat heeft hier niets mee te maken.
Volkswijkmentaliteit.quote:Op zondag 30 november 2025 21:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat dit jouw niveau is
Misschien kunnen ze Overmars nog een terug nemen.quote:Op zondag 30 november 2025 21:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel knap dat je met zo'n bagger selectie, Heitinga en Grim als trainer in één seizoen en nul punten in de CL na 5 wedstrijden, toch nog een clubdieptepunt weet te halen dat niets met voetbal te maken heeft.
Al zou je ook kunnen stellen dat heel Ajax dit jaar niks met voetbal te maken heeft, maar dat terzijde.
Wie dan?quote:Op zondag 30 november 2025 21:15 schreef Durmada het volgende:
Toch mooi dat er nog supporters zijn die zo'n prachtige sfeeractie goedpraten en er van kunnen genieten in dit topic.
Omdat het tijd is dat het stopt. Overal.quote:Op zondag 30 november 2025 21:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan nu opeens wel een statement maken en bij andere clubs niet?
Niet dat ik dit goedpraat, het is echt schandalig, maar wel gelijke straffen uitdelen natuurlijk.
Ik weet niet in welke volkswijk jij woont maar hier is het UWV de werkgever.quote:Op zondag 30 november 2025 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je verwart lui paupergedrag met echte volkswijk mentaliteit.
Iedereen weet dat ze contacten hebben en het vuurwerk allang in ArenA lag... Ajax weet dit ook gewoon. Laffe reactie.quote:Ajax vindt het ronduit schandalig wat vanavond in het stadion is gebeurd. Wij bieden onze excuses aan, aan eenieder die hierdoor op welke wijze dan ook gedupeerd is. De veiligheid van toeschouwers en spelers is in gevaar gebracht. Dat is onacceptabel. Wij nemen nadrukkelijk afstand van dit wangedrag. Vuurwerk hoort niet in het stadion.
De toeschouwers die in het bewuste deel van het stadion waren, zijn gefouilleerd. Ook zijn honden ingezet om vuurwerk op te sporen, zowel in het stadion voordat het openging, als bij de instroom van de toeschouwers. Daarnaast zijn nog andere preventieve maatregelen genomen. Desondanks hebben we daarmee deze situatie niet weten te voorkomen.
We gaan uiteraard de camerabeelden bestuderen om proberen daders op te sporen en daarnaast op andere manieren onderzoeken wie hiervoor verantwoordelijk zijn. Als dat leidt tot identificatie van daders, dan zullen we passende maatregelen nemen.
Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het tijd is dat het stopt. Overal.
En ik hoop niet op een straf hoor, maar zou het wel snappen.
Ik ga Ajax niet snappen als zij niets doen.
Ik woon helemaal niet in een volkswijk, maar ben er wel opgegroeid en werkte er in de supermarkt.quote:Op zondag 30 november 2025 21:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke volkswijk jij woont maar hier is het UWV de werkgever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |