abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2025 @ 21:45:21 #126
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_219382954
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:43 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar dat weet de rest niet denk ik.
Nee maar als je slim nadenkt dan kunnen anderen het wel inschatten want iedereen weet van de 2 vrijstellingen en kan de rekensom make.
Fuck the EBU
pi_219382957
Whahahahahahahahahahahahahahahahaha

Ha
pi_219382963
Heheh de pleuris breekt uit. Hup Chur en Nordin, speel die troela's weg. (In de halve finale)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219382999
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef BE het volgende:

[..]
Wie heeft er smerig gespeeld dan? Alleen Kevin toch?
Niemand speelt smerig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219383071
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
Heheh de pleuris breekt uit. Hup Chur en Nordin, speel die troela's weg. (In de halve finale)
Ik vrees dat Churandy en Nordin er snel uit zijn.
Dan stopt voor mij ook vermoedelijk de expeditie. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 30 november 2025 @ 22:03:06 #131
327807 Mariposas
יה&#14
pi_219383081
Bijzonder dat iedereen Nordin zo geweldig vindt. Ik vind het zo’n arrogant en sneu mannetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mariposas op 30-11-2025 22:26:26 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator zondag 30 november 2025 @ 22:09:38 #132
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219383128
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:03 schreef Mariposas het volgende:
Bijzonder dat iedereen Nordin zo geweldig vindt. Ik vindt het zo’n arrogant en sneu mannetje.
Die komt er tenminste voor uit. De rest niet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 30 november 2025 @ 22:11:32 #133
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_219383146
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die komt er tenminste voor uit. De rest niet.
Vooral Amije denkt dat de hele wereld d'r geweldig vindt :')
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 30 november 2025 @ 22:12:37 #134
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_219383157
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:03 schreef Mariposas het volgende:
Bijzonder dat iedereen Nordin zo geweldig vindt. Ik vindt het zo’n arrogant en sneu mannetje.
Ik snap je mening. Ik denk dat hij vooral erg positief afsteekt tov Kevin, Amije en nog wat nietszeggende spelers die er inmiddels uit zijn :D .

En dit is op zich ook helemaal geen smerige streek van Nordin, maar vooral een miscalculatie van Kevin die er even geen rekening mee had gehouden dat niet iedereen al z’n stemmen zou gebruiken op Tobias. Des te mooier dat Kevin eruit is (en zo’n slechte verliezer).
Ik vond Nordin aan het begin van het seizoen niet zo tof, maar dit vind ik wel even genieten :D
pi_219383164
Ik vind de actie van Nordin geweldig, niet hem als speler.

En dat Nordin er nog een ronde in zit is hopelijk een mooi extraatje voor Churandy want die gun ik het wel.
pi_219383196
Wel benieuwd wie het spel van volgende week wint, gezien de reactie van Lies
pi_219383203
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vrees dat Churandy en Nordin er snel uit zijn.
Dan stopt voor mij ook vermoedelijk de expeditie. _O-
Churrandy komt met die munt wel in de halve finale. Dan hopen op een kracht proef (eet proef gaat hij ook wel redden)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 30 november 2025 @ 22:21:36 #138
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219383224
Ik was niet een hele grote fan van Kevin, maar ik vond zijn afscheid toch wel waardig van zijn kant. Kon ook gewoon zijn verdriet tonen en met moeite zijn verlies accepteren en dat siert hem toch wel.

Het was met name Nordin die in dit laatste stukje juist een enorm masker optrok en voor de wraak ging en nog niet eens normaal afscheid kon nemen van Kevin. En ook die boks van Kevin kon hij niet accepteren. Behoorlijke dosis ongezonde trots dus bij Nordin, wat me weer doet denken aan zijn gedrag dat hij gewoon een spelcontroller kapot kan gooien als hij verliest.

En eigenlijk is het dus vooral Nordin en Churendie die dit alles het meest persoonlijk maken, terwijl het gewoon een spel is dat ze dus zelf ook spelen, maar in dit onderdeel dus even niet willen tonen. En later zie je ze dan allebei weer genieten dat ze Kevin genaaid hebben.

Dus het verwijt van Nordin en Cherendie dat Kevin het niet chic speelt, vind ik toch wel een beetje ongepast. Zeker als Nordin dan ook nog eens gaat doen dat hij Tobias er uit had willen 'helpen'. Nordin doet zich gemaakt onschuldig voor terwijl Kevin toch redelijk open het spel speelde.

Daarnaast is het zo dat mensen die echt uitzijn op wraak waar Nordin meer dan blijk van geeft, tegelijkertijd altijd heel slecht tegen hun verlies kunnen, en daarin was Kevin hier duidelijk de meerdere van Nordin.

Dit zal wel geen geliefde post zijn voor jullie, maar dit is wel de stem die ik uitbreng vanuit mijn eenmans bondje.

Team Lies :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 30-11-2025 22:39:28 ]
pi_219383272
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 22:12 schreef Saboo het volgende:

[..]
Ik snap je mening. Ik denk dat hij vooral erg positief afsteekt tov Kevin, Amije en nog wat nietszeggende spelers die er inmiddels uit zijn :D .

En dit is op zich ook helemaal geen smerige streek van Nordin, maar vooral een miscalculatie van Kevin die er even geen rekening mee had gehouden dat niet iedereen al z’n stemmen zou gebruiken op Tobias. Des te mooier dat Kevin eruit is (en zo’n slechte verliezer).
Ik vond Nordin aan het begin van het seizoen niet zo tof, maar dit vind ik wel even genieten :D
Die streek is hem goed recht. Maar het gaat om zijn reactie. Hij neemt dat Twan gedoe Kevin veel te persoonlijk en speelt hem nu zelf op dezelfde sluwe manier eruit, en dan vind ik zijn reactie tegen Kevin die daar redelijk sportief op reageert erg arrogant en kinderachtig. Super stoer hoor dat je een box weigert van iemand die zegt dat je goed hebt gespeeld..

Ik ben overigens ook geen fan van Kevin en helemaal niet meer van Amije. Het moet haar allemaal maar uitkomen :')
/
pi_219383273
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Churrandy komt met die munt wel in de halve finale. Dan hopen op een kracht proef (eet proef gaat hij ook wel redden)
Churandy of Nordin moeten gewoon de volgende proef winnen. Degene die niet wint, krijgt dan de munt.

En dan is het nog een munt voor Lies en voor Amije (jammer genoeg) dus dan is het exit Tobias.
  zondag 30 november 2025 @ 22:37:45 #141
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219383331
Met hoeveel mensen gaan ze de halve finale spelen 4 of 5?
pi_219383405
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 22:12 schreef Saboo het volgende:

[..]

Kevin :')
10 minuten lang acteren dat hij 4 stemmen inzet. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219383407
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 21:38 schreef KapiteinChris het volgende:
Wat lopen ze nu te zeuren? Actief Nordin en Cee eruit willen stemmen, hoe verwacht je dan dat Nordin afspraken met jou gaat maken laat staan dat hij zich hier aan houdt?
Dit dus, valt me met name ook wel van Amije tegen deze reactie. Kevin was op zich een goede verliezer, ook al kon ie uiteindelijk het niet nalaten om toch nog even te sneren.

Nu maar hopen dat Churandy of Nordin de proef wint volgende week en de ander met de munt naar de eilandraad kan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219383409
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:29 schreef Verida het volgende:

[..]
Churandy of Nordin moeten gewoon de volgende proef winnen. Degene die niet wint, krijgt dan de munt.

En dan is het nog een munt voor Lies en voor Amije (jammer genoeg) dus dan is het exit Tobias.
Tobias zal het een worst wezen als hij gaat. Maar het gaat nu denk ik meer op de persoon gaan.
pi_219383410
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 21:39 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Amije en Lies zo de halve finale inlopen.
Ik begin toch wel bij te draaien wat betreft Lies, die heeft toch al aardig wat proeven weten te winnen dus verdient het wel :Y
pi_219383415
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik begin toch wel bij te draaien wat betreft Lies, die heeft toch al aardig wat proeven weten te winnen dus verdient het wel :Y
Dat is waar maar ik gun het haar niet :@
pi_219383422
Nou, dat was voor de afwisseling eens geen saaie Eilandraad. Mooi dat Kevin exit is, en Tobias en Nordin nog gewoon vrolijk blijven. Helemaal voor die vieze haringkutten Amije en Lies die lekker samen scharen in de bosjes en elkaar de finale gunnen....Wat een toxisch deugmutsen stel die 2, lieve help! Nordin had ik niet zoveel mee, maar dit was wel een masterplan. Tobias mag nog lekker door blijven trollen. Eindbaas _O_
Allemaal cabaretteketet!
pi_219383423
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:21 schreef Tengano het volgende:
Ik was niet een hele grote fan van Kevin, maar ik vond zijn afscheid toch wel waardig van zijn kant. Kon ook gewoon zijn verdriet tonen en met moeite zijn verlies accepteren en dat siert hem toch wel.

Het was met name Nordin die in dit laatste stukje juist een enorm masker optrok en voor de wraak ging en nog niet eens normaal afscheid kon nemen van Kevin. En ook die boks van Kevin kon hij niet accepteren. Behoorlijke dosis ongezonde trots dus bij Nordin, wat me weer doet denken aan zijn gedrag dat hij gewoon een spelcontroller kapot kan gooien als hij verliest.

En eigenlijk is het dus vooral Nordin en Churendie die dit alles het meest persoonlijk maken, terwijl het gewoon een spel is dat ze dus zelf ook spelen, maar in dit onderdeel dus even niet willen tonen. En later zie je ze dan allebei weer genieten dat ze Kevin genaaid hebben.

Dus het verwijt van Nordin en Cherendie dat Kevin het niet chic speelt, vind ik toch wel een beetje ongepast. Zeker als Nordin dan ook nog eens gaat doen dat hij Tobias er uit had willen 'helpen'. Nordin doet zich gemaakt onschuldig voor terwijl Kevin toch redelijk open het spel speelde.

Daarnaast is het zo dat mensen die echt uitzijn op wraak waar Nordin meer dan blijk van geeft, tegelijkertijd altijd heel slecht tegen hun verlies kunnen, en daarin was Kevin hier duidelijk de meerdere van Nordin.

Dit zal wel geen geliefde post zijn voor jullie, maar dit is wel de stem die ik uitbreng vanuit mijn eenmans bondje.

Team Lies :7
Ik vond het inderdaad ook niet heel chique van Nordin om dan niet gewoon afscheid te kunnen nemen, dat had hem wel meer gesierd dan deze reactie.
  zondag 30 november 2025 @ 22:52:49 #149
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219383432
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het inderdaad ook niet heel chique van Nordin om dan niet gewoon afscheid te kunnen nemen, dat had hem wel meer gesierd dan deze reactie.
Het laat gewoon zien hoe onvolwassen hij eigenlijk nog in zo'n stuk is. Zonde wel.
  zondag 30 november 2025 @ 22:54:56 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219383440
Het spel spelen, maar de deelnemers nemen dit wel serieuzer dan enkel een spel. Voor beide Kevin en Nordin was dit wel persoonlijk geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')