Verzin een stomme proef en er winnen stomme luiquote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
En dan deze walgelijke 3 die het verst komen
Echt hequote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
En dan deze walgelijke 3 die het verst komen
Volgende symbool.quote:Op zondag 30 november 2025 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar wat als ze het nu allebei fout hebben?
dacht dat het aan mij lagquote:
Hopelijk een beetje vuurwerk bij de eiland raad maar ben bang dat ze gezapig Tobias naar huis stemmen.quote:
vorige proef was wel meer voor lies had ik eerst het idee met die balansbalkquote:Op zondag 30 november 2025 20:48 schreef Oliver23 het volgende:
Proef tussen Churandy en Lies ook al iets met symbolen en reactievermogen.
nu netquote:
Het is echt een vreselijke afleveringquote:Op zondag 30 november 2025 21:00 schreef pullup het volgende:
Oprotten dan maar Tobias
Heb het helemaal gehad met deze aflevering vanavond
Je weet ook al min of meer de stemming nu.quote:Op zondag 30 november 2025 21:00 schreef pullup het volgende:
Oprotten dan maar Tobias
Heb het helemaal gehad met deze aflevering vanavond
De rest van haar leven.quote:Op zondag 30 november 2025 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
Hoe vaak gaan we horen dat ze een Olympiër heeft verslagen?
Heel irritant inderdaadquote:
Nee, geef hem door aan churandyquote:
Tobias heeft meegestemd, denk ik.quote:Op zondag 30 november 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Nordin heeft al zijn stemmen op Kevin ingezet?
Ik heb hier echt zo hard zitten juichen!!!quote:Op zondag 30 november 2025 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
JAAAAAAAAAAAA
WAT EEN TOPAFLEVERING INEENS![]()
![]()
![]()
Dit, die zakt wel erg door het ijsquote:Op zondag 30 november 2025 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kevin vindt het smerig. Wat een slechte verliezer dit allemaal.
Die bazen menen alles te bepalenquote:Op zondag 30 november 2025 21:37 schreef Verida het volgende:
wow, die verontwaardiging van amije en kevin
walgelijk
En die is nu gefaaldquote:Op zondag 30 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je ziet dat Amije en Kevin de strategie bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |