Precies. Foutje van Antonelli kan wel eens heel beslissend blijkenquote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Iemand zal hem eraf moeten tikken wil Max of Oscar kampioen worden.
Anders wordt hij minimaal 3de; zelfs als hij van een plek 10 moet komen. Dat doet hij al elke race namelijk.
Die 4de plek van Antonelli kan wel eens fataal worden.
Dat dacht Alonso ook met Vettel in 2010.quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Tsja Norris hoeft volgende week dus maar achter Piastri en Verstappen aan te tuffen en dan is ie kampioen :/
och, als het daar op aan zou kunnen komen. Je wint en verliest het over een heel jaarquote:Op zondag 30 november 2025 20:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Foutje van Antonelli kan wel eens heel beslissend blijken
Die in Oostenrijk was pijnlijkerquote:Op zondag 30 november 2025 20:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Precies. Foutje van Antonelli kan wel eens heel beslissend blijken
Stiekem zijn we we nog best verwend dit seizoen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dat dacht Alonso ook met Vettel in 2010.En toen kwam-ie vast te zitten achter een of andere Rus.
Maar oke, als Lando 'm pakt, fine. Dat Max het met dit hok tot de laatste race spannend houdt vind ik op zijn minst even knap.
Vertel dat die Britten maar eens over het seizoen '21.quote:Op zondag 30 november 2025 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, als het daar op aan zou kunnen komen. Je wint en verliest het over een heel jaar
Als je nu nog met 2021 bezig bent spoor je nietquote:Op zondag 30 november 2025 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vertel dat die Britten maar eens over het seizoen '21.
Max was ook tijdens het interview na de race heel relaxed. “I dont worry about it too much” ofzoiets zei hij. Heel chillquote:Op zondag 30 november 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
Max is in elk geval nog vriendjes
[ afbeelding ]
Die was allang blij dat hij voor de beide McLarens finishte.quote:Op zondag 30 november 2025 21:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Max was ook tijdens het interview na de race heel relaxed. “I dont worry about it too much” ofzoiets zei hij. Heel chill
Dit dus. Norris wordt gewoon kampioen volgende week.quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Tsja Norris hoeft volgende week dus maar achter Piastri en Verstappen aan te tuffen en dan is ie kampioen :/
Ja. Zonder die safetycar was dat nooit gebeurd.quote:Op zondag 30 november 2025 21:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die was allang blij dat hij voor de beide McLarens finishte.
Deed Hannah zeker goed, maar het was vooral een blunder van McLaren.quote:Op zondag 30 november 2025 21:22 schreef wdn het volgende:
Hannah FTW
Red Bull-strateeg Hannah Schmitz legt uit hoe die beslissing bij Red Bull tot stand kwam. "Dat (ronde zeven, red.) was precies wanneer onze safety car en virtual safety car windows opengingen, en dat was het plan. We zouden beide auto's naar binnen halen als de safety car in ronde zeven zou verschijnen. Het is zo voordelig om tijdens een safety car-fase te pitten, als je twee pitstops moet maken", legt Schmitz uit bij Viaplay.
"Voor ons was dat een duidelijke keuze. En ik denk dat veel anderen in de pitstraat er ook zo over dachten. Maar in die ronde hoorden we natuurlijk: 'Oh, McLaren blijft op de baan'. En iedereen zei: 'Weet je het zeker? Weet je zeker dat je wilt pitten?' En ik zei: 'Ja, echt'."
Twijfelde Schmitz dan nog even aan haar beslissing, of was ze zo overtuigd van haar zaak? "Ik dacht: 'Dit is absoluut het juiste om te doen'. En toen ik zag dat iedereen ook binnenkwam, dacht ik: 'Oké, dat is prima'. Hoewel het betekende dat je helemaal geen flexibiliteit had bij de tweede pitstop, was er het voordeel dat je zoveel tijd met de pitstop won", aldus de Red Bull-strateeg.
Ja dat was voor vandaag ook voldoende, en toch niet geluktquote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Black-Death het volgende:
Ja, je hebt hem nog nodig in de laatste racequote:Op zondag 30 november 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
Max is in elk geval nog vriendjes
[ afbeelding ]
Nouja dan was ie vandaag geen kampioenquote:Op zondag 30 november 2025 21:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat was voor vandaag ook voldoende, en toch niet gelukt
Hadjar wil wellicht zijn moment pakken #RacingBullsquote:Op zondag 30 november 2025 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik gooi hem er vast in voor volgende week:
RedBull mist een type Perez.
Ik vond het in de tijd van Mika en David wel leuk, maar dat was eigenlijk de enige leuke periodequote:Op zondag 30 november 2025 20:31 schreef DjVero het volgende:
McLaren
Norris zal 'm ongetwijfeld pakken volgend weekend, maar m.i. doet 'ie dat alleen door by far de snelste auto. Niet vanwege zijn racecraft (vandaag ook weer ondermaats) en al helemaal niet vanwege de 'briljante' beslissingen van zijn team. Het hele veld pit, behalve....
Nooit een fan geweest van dat team
Met Kimi en Montoya was ook leuk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het in de tijd van Mika en David wel leuk, maar dat was eigenlijk de enige leuke periode
Sainz reed strak, absoluut. Maar had ook veel geluk.quote:Op zondag 30 november 2025 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Formule 1 zei het nog zo hè begin van het weekend op hun website. 26 seconden voor een pitstop. En dan de kans voor een gratis pitstop niet benutten. lol. Zo stupide.
[ afbeelding ]
Max goede pace en management.
Oscar goede pace en klote strat.
Sainz meesterlijk.
Wel een gelukje meegepakt qua trackpositie inderdaad. Maar wel het laten werken.quote:Op zondag 30 november 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sainz reed strak, absoluut. Maar had ook veel geluk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |