Ja dus? Dat is mijn persoonlijke mening. Ik sta niet met fakkels in Limburg ofzo.quote:Op zondag 30 november 2025 09:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil ook geen BPM, veel te dure brandstof terwijl we ook nog wegenbelasting betalen en een verzekering bij de Vereende. Je hebt er maar mee te doen.
Er blijft inderdaad veel goedgepraat worden omtrent de asielproblematiek, of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 30 november 2025 09:14 schreef Isdatzo het volgende:
Veel goedpraters en wegkijkers in dit topic.
Oh oke, dan is het goed.quote:Op zondag 30 november 2025 10:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is mijn persoonlijke mening. Ik sta niet met fakkels in Limburg ofzo.
Volgens mij weet jij heel goed wat ik bedoel.quote:Op zondag 30 november 2025 10:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er blijft inderdaad veel goedgepraat worden omtrent de asielproblematiek, of bedoelde je dat niet?
Venlo is helemaal geen grote puinzooi, hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 30 november 2025 08:46 schreef Kim-Holland het volgende:
600 asielzoekers in Venlo -dat al een grote puinzooi is geworden- is dan ook niet mis.
Ze hadden de ruimte ook kunnen gebruiken voor bv jongeren, woningzoekenden, daklozen etc.
Ook in Venlo geldt genoeg=genoeg en vol=vol. Opzouten!
Azc-plannen
Venlo en het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) willen maximaal 600 mensen voor een periode van tien jaar opvangen in het voormalige klooster Dominicanessen van Bethanië. Sinds april vorig jaar wordt er al gesproken over de eventuele komst van het asielzoekerscentrum (azc). Omwonenden uitten al langer hun zorgen over de opvang. Die gaan met name over de veiligheid en verkeersveiligheid rond het klooster.
En verder; Veel beveiliging en weinig publiek bij beladen raadsvergadering over azc in Venlo
![]()
Ik woon er. Jij niet, toch?quote:Op zondag 30 november 2025 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Venlo is helemaal geen grote puinzooi, hoe kom je daarbij?
Heb je feiten van dat Venlo een grote puinzooi is?
Ik zie dat "goedpraten en wegkijken" hetzelfde als de ferve waarmee men de plaatsing ervan verdedigt en doordrukt. De synthese is dat zowel de spreidingswet als geweld uit onvrede niet deugen.quote:Op zondag 30 november 2025 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij heel goed wat ik bedoel.
Gewone mensen willen diversiteit omdat ze uitgekeken zijn op de automobilisten.quote:Op zondag 30 november 2025 10:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is niet OK om volksvertegenwoordigers q.q. te bedreigen maar als je 3e wereldschorum in je gemeenschap dumpt ben je niet het volk aan het vertegenwoordigen. Zij zijn het probleem met het functioneren van de democratie, dit is daar een symptoom van.
Ik ook en het stikt er van de zwervers in het centrum. Mensen die om half 6 in de parkeergarage al halve liters klappen, slapen in trafo gebouwtjes en schijten in liften.quote:
Dat is een subjectieve benadering. Het is niet alsof er een objectieve definitie van "grote puinzooi" bestaat.quote:Op zondag 30 november 2025 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Venlo is helemaal geen grote puinzooi, hoe kom je daarbij?
Heb je feiten van dat Venlo een grote puinzooi is?
Verder is geweld nooit goed te praten. Niet tegen een AZC, ook niet in een Palestina demonstratie of extension rebellion.
Want ook daar zitten dan de zogenaamd bezorgde burgers.
Wat zijn 'gewone mensen' dan?quote:Op zondag 30 november 2025 09:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Jouw reactie is bewijs dat gewone mensen geïntimideerd worden zodra zij het autoverkeer overbodig noemen.
Vreemd, want ik zie er heel weinig. Ben je al eens in een echte grote stad geweest, daar zijn het er veel meer.quote:Op zondag 30 november 2025 10:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik ook en het stikt er van de zwervers in het centrum. Mensen die om half 6 in de parkeergarage al halve liters klappen, slapen in trafo gebouwtjes en schijten in liften.
Om het even analoog aan FOK! Te maken. Voor elke keer dat hier die kutreclame rechts het beeld in schuift zie je in Venlo een zwerver.
Aah de "ik zie het niet dus het bestaat niet" redenatie. Een ware klassieker.quote:Op zondag 30 november 2025 10:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vreemd, want ik zie er heel weinig. Ben je al eens in een echte grote stad geweest, daar zijn het er veel meer.
Moet wel zeggen dat ik niet om 5.30 ‘s morgens in een parkeergarage kom daar.
Kom er regelmatig voor werk, ook in het centrum en de wijken er vlak bij en beaam dit.quote:Op zondag 30 november 2025 10:29 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik ook en het stikt er van de zwervers in het centrum. Mensen die om half 6 in de parkeergarage al halve liters klappen, slapen in trafo gebouwtjes en schijten in liften.
Om het even analoog aan FOK! Te maken. Voor elke keer dat hier die kutreclame rechts het beeld in schuift zie je in Venlo een zwerver.
Twee mensen in een topic op Fok…quote:Op zondag 30 november 2025 10:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom wil je zó graag altijd tegen dingen ingaan die mensen zeggen die je niet aanstaan? Er zijn wat users die het een puinzooi vinden, boeiend.
Ja ik ben in grote steden geweest, en ik weet dat het altijd erger kan. Neemt niet weg dat de problematiek met arbeidsmigranten en verslaafden wel vrij zichtbaar is hoor. Meer dan in andere steden, maar dat is logisch in een grensgebied vol transportbedrijven en opslagplaatsen.quote:Op zondag 30 november 2025 10:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vreemd, want ik zie er heel weinig. Ben je al eens in een echte grote stad geweest, daar zijn het er veel meer.
Moet wel zeggen dat ik niet om 5.30 ‘s morgens in een parkeergarage kom daar.
Dat klinkt heel anders dan ‘Venlo is een puinhoop’.quote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ja ik ben in grote steden geweest, en ik weet dat het altijd erger kan. Neemt niet weg dat de problematiek met arbeidsmigranten en verslaafden wel vrij zichtbaar is hoor. Meer dan in andere steden, maar dat is logisch in een grensgebied vol transportbedrijven en opslagplaatsen.
En ik kom daar niet voor mijn lol maar omdat ik naar mijn werk moet.
Ik schaar dat laatste ook onder puinhoop. De Duitse toeristen zorgen voor een afzichtelijk winkelaanbod en een infrastructurele puinhoop.quote:Op zondag 30 november 2025 10:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat klinkt heel anders dan ‘Venlo is een puinhoop’.
Ik zeg nergens dat het allemaal rozengeur en maneschijn is.
De binnenstad is trouwens verder best gezellig, veel leuke terrasjes en een hotspot met carnaval.
Heb meer last van de massa’s Duitsers die elk weekend de stad overspoelen om te komen shoppen.
Dit dus. Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 30 november 2025 10:41 schreef Mubassie het volgende:
Stop dan ook gewoon met asielzoekers en daarmee islam je provincie in pompen. Luister eens naar de mensen.
Gewone mensen zijn mensen die geen autoverkeer willen in de verstedelijkte gebieden en alle mensen een ruime vrijstaande woning gunnen en niet meewerken in de auto-of brandstofindustrie.quote:Op zondag 30 november 2025 10:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zijn 'gewone mensen' dan?
Wie zijn dat?
Dat moet toch ieder voor zich weten?quote:Op zondag 30 november 2025 10:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van de mensen heeft er geen problemen mee en ziet graag zo'n AZC verschijnen.
Hoe ga jij daar mee om?
Luisteren naar mensen: prima. Maar het groepje dat het hardste schreeuwt hun zin geven is niet hoe het werkt in een democratische rechtsstaat.quote:Op zondag 30 november 2025 10:41 schreef Mubassie het volgende:
Stop dan ook gewoon met asielzoekers en daarmee islam je provincie in pompen. Luister eens naar de mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |