Gelukkig wel op redelijk korte termijn dan alsnog even 'echt' vrij. Ik duim voor je dat er alleen maar heel leuke dingen gebeuren de komende tijd en je die vakantie wél gewoon kunt vullen met ontspanning en leuke bezigheden!quote:Op zondag 30 november 2025 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jup, ik had 10 glorieuze dagen 'vrij' (onderbroken door 1 werkoverleg en 1 personeelsdag waar ik zelf heen wilde)![]()
En dus tijd zat voor alle ellende en regeldingen.
Nieuwe kans vanaf O&N![]()
Je nichtje![]()
![]()
Die heeft het getroffen met tante. Eenmaal thuis zal ze vast ook weer naar haar zin hebben.
Het treft dat we daar dus niet heen gaanquote:Op zondag 30 november 2025 21:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Köln? Daar is tussen kerst en O&N kerstmarkt - of was tenminste een paar jaar terug
Is dit vrouws voor "pijn"?quote:Op maandag 1 december 2025 07:46 schreef Lonaa het volgende:
een overbelasting/peesonsteking/slijmbeursontsteking/impingment/iets anders kuts.
Gelukkig zit december er bijna opquote:Op maandag 1 december 2025 07:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb rechts in de schouder een overbelasting/peesonsteking/slijmbeursontsteking/impingment/iets anders kuts.
ik heb zoiets ook al maanden. Wat ga jij ermee doen?quote:Op maandag 1 december 2025 07:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb rechts in de schouder een overbelasting/peesonsteking/slijmbeursontsteking/impingment/iets anders kuts.
Ja, die heb ik ook. Rechts. Heb jij ook stroom in je armen, doortrekkend naar je hand? Ik heb al een (professionele, JRoss is er erg slecht in) massage en een warmtekussen geprobeerd, maar het schiet niet echt op. Had jij geen 'flos' oefeningen gekregen van de fysio?quote:Op maandag 1 december 2025 07:46 schreef Lonaa het volgende:
De Philips na320/00, 321/00 en 322/00 zijn beste uit de test bij Consumentenbond en 4.2 liter, en wordt omschreven als compact en energiezuinig. Schoonmaakgemak wordt beoordeeld met een 7,7.quote:Op maandag 1 december 2025 13:43 schreef fietsie het volgende:
Heeft er hier iemand een goede tip voor de aanschaf van een "1 persoons Airfryer" ?
Mijn moeder geeft aan dat ze zich er vaak maar met moeite toe kan zetten om haar Bosch inbouwoven te gebruiken (Is ook een kloteding, ze heeft m al jaren maar ik kan er nog steeds niet veel mee) maar soms best wel iets wil wat gebakken of krokant is.
En het schoonmaken na bv kip wordt ze ook niet blij van. Dus ben ik met dr gaan zitten en hebben we doorgenomen wat haar -wel- blij zou maken.
Conclusie was: een compacte airfryer. Waarom compact? Omdat ze in haar hoofd heeft dat een grote energieverspilling is. Ga ik geen discussie over aan (zonnepanelen + thuisaccu.....)
Maar dan, welke ? De Philips Essetial van 4 liter ? Zo'n Tefal met een grillrooster?
Thnx; die zien er wel heul veel kekker uit dan die Essentialquote:Op maandag 1 december 2025 13:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Philips na320/00, 321/00 en 322/00
Kijk ook welke accessoires ze eventueel wil en of die wel passen in het kleinere model.quote:Op maandag 1 december 2025 13:43 schreef fietsie het volgende:
Heeft er hier iemand een goede tip voor de aanschaf van een "1 persoons Airfryer" ?
Mijn moeder geeft aan dat ze zich er vaak maar met moeite toe kan zetten om haar Bosch inbouwoven te gebruiken (Is ook een kloteding, ze heeft m al jaren maar ik kan er nog steeds niet veel mee) maar soms best wel iets wil wat gebakken of krokant is.
En het schoonmaken na bv kip wordt ze ook niet blij van. Dus ben ik met dr gaan zitten en hebben we doorgenomen wat haar -wel- blij zou maken.
Conclusie was: een compacte airfryer. Waarom compact? Omdat ze in haar hoofd heeft dat een grote energieverspilling is. Ga ik geen discussie over aan (zonnepanelen + thuisaccu.....)
Maar dan, welke ? De Philips Essetial van 4 liter ? Zo'n Tefal met een grillrooster?
Kijk ook even naar instant pot, die heeft ook fijne en kleinere (ik heb een 5.7 en klein genoeg maar ook groot genoeg voor cake of overschotel voor 2 dagenquote:Op maandag 1 december 2025 13:43 schreef fietsie het volgende:
Nou…het werkte in jouw variatie…quote:Op maandag 1 december 2025 13:41 schreef Blues het volgende:
Zittend voorover hangen, arm bungelen tussen je benen en 10x kleine (!!) rustige rondjes linksom en rechtsom draaien.
Helpt ontsteking af te vloeien uit schoudergewricht.
Ooit van @:annex geleerd, en t helpt echt, al duurt zoiets megalang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een tournee in én buiten het dorp. Bieb geregel om nu te doen.
Ook telefoontje met de coörd. en serieus pro/contra voor haar organisatie en voor mij overwogen en ik blijf ‘gewoon’ mijn dagdeel te draaien.![]()
Leuk sinterklaaskerstcadeau voor mama fietsie.![]()
![]()
Vanmorgen zitten kijken naar een kleine magimix. En weg geklikt.
Fijnquote:Op maandag 1 december 2025 15:38 schreef AnneX het volgende:
en ik blijf ‘gewoon’ mijn dagdeel te draaien
quote:Op maandag 1 december 2025 17:52 schreef Blues het volgende:
Mijn stagair voor t eerst de telefoon laten opnemen.
Ze zei heel relaxed ja hoor dat durf ik wel.
De paniek in haar ogen bij het eerste telefoontjewaar moet ik op drukken, ik wil doorverbinden, eh kan jij m nemen
![]()
![]()
Etc.
Vergt nog veel oefening.
Voor de rest gaat het best goed en vind ze het leuk en ik ook![]()
Geen mogelijkheid te (laten) wassen? Zat soms een jaar in het buitenland en toch niet meer dan een grote sporttas.quote:Op maandag 1 december 2025 19:00 schreef derLudolf het volgende:
Vind zo'n grote hutkoffer altijd zo overdreven overkomen. Maar al m'n spullen passen niet in een normale koffer.
Drie werktruien, werkbroeken en verse shirtjes. Bult ondergoed en een toilettas en toen wou de gewone koffer al niet meer dicht.
Toch maar overstag, wil 's avonds niet ook nog in werkkleding zitten en ook niet tweeënhalf week in hetzelfde.
Klein verschilletje. Binnen in aan een bureau zitten, of in een fabriekshal beulen met veel ijzer. Dus veel zweten.quote:Op maandag 1 december 2025 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid te (laten) wassen? Zat soms een jaar in het buitenland en toch niet meer dan een grote sporttas.
Zij had ook wel wat terughoudendheid. En daar vonden wij elkaar. 😎quote:Op maandag 1 december 2025 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn
Tevreden over hoe het is aangepakt?
Mooi zo. Goed dat je niet éérst 'ja' gezegd hebt.quote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zij had ook wel wat terughoudendheid. En daar vonden wij elkaar. 😎
Wasserette? Droger? Zit je in een hotel? Wasservice -> deed ik altijdquote:Op maandag 1 december 2025 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Klein verschilletje. Binnen in aan een bureau zitten, of in een fabriekshal beulen met veel ijzer. Dus veel zweten.
Werkkleding is zwaar en niet snel droog. Dus je hebt veel nodig.
Maar dan krijg je geen Bahnbonus puntenquote:Op maandag 1 december 2025 19:24 schreef z80 het volgende:
Bij de DB kun je blijkbaar geen Deutschland Ticket kopen met een CC. Moet perse met een machtiging van een Duitse betaalrekening. Dan niet. Genoeg andere aanbieders waar het wel kan.
Zit in een hotel ja, geen ervaring mee. Moet ik misschien ook doen, maar dat wil je ook niet elke drie dagen moeten doen. Werkkleding neemt nou stuk meer ruimte in.quote:Op maandag 1 december 2025 19:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wasserette? Droger? Zit je in een hotel? Wasservice -> deed ik altijd
Vanaf 13 maart, mijn laatste dag, tot eind mei, haar laatste dag, moet ze het met mn collega doen, die haar ook op mijn vrije dinsdag begeleidt.quote:Op maandag 1 december 2025 18:19 schreef sigme het volgende:
![]()
Loopt de stageperiode af binnen jouw dienstverband? Of moet je haar nog overdragen?
Daar heb ik toch niets aan. Deutschland Ticket is een vast bedrag. En die enkele keer dat ik met een ice ga omdat ik geen zin heb om lang te zitten, zet ook geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 1 december 2025 20:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen Bahnbonus punten
Is volgens mij niet alleen die DUitslandkaart.quote:Op maandag 1 december 2025 20:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niets aan. Deutschland Ticket is een vast bedrag. En die enkele keer dat ik met een ice ga omdat ik geen zin heb om lang te zitten, zet ook geen zoden aan de dijk.
Je krijgt standaard 250 punten als je BB kaart aan maakt. Als je hotels boekt via hrs krijg je ook punten. Na morgen heb ik meer dan 2000 punten. Goed voor vrije retour 2e klas.quote:Op maandag 1 december 2025 20:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niets aan. Deutschland Ticket is een vast bedrag. En die enkele keer dat ik met een ice ga omdat ik geen zin heb om lang te zitten, zet ook geen zoden aan de dijk.
Met PayPal ging het in elk geval wel, met CC dacht ik ookquote:Op maandag 1 december 2025 20:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Is volgens mij niet alleen die DUitslandkaart.
Probeerde eind jan via de DB website last minute een kaartje te kopen terug van Bad Bentheim naar NL, maar dat ging niet met een (Nederlandse) cc. Stond al op het perron![]()
Werd doen alsnog met NS Internationaal. Wilde eerst terug boemelen, maar moest ivm het weer en uitgevallen treinen toch de snelle trein naar Amsterdam CS nemen.
Het is erg comfortabel moet ik zeggen, en bij mij betaalde de baas.quote:Op maandag 1 december 2025 20:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zit in een hotel ja, geen ervaring mee. Moet ik misschien ook doen, maar dat wil je ook niet elke drie dagen moeten doen. Werkkleding neemt nou stuk meer ruimte in.
Oh kosten ben ik ook niet bang, baas kijkt niet zo nauw als men op klus is. Zal er es naar informeren als ik schone kleren wil.quote:Op maandag 1 december 2025 21:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Het is erg comfortabel moet ik zeggen, en bij mij betaalde de baas.
Zat maanden of langer op een klus, kleding werd voor me gewassen en in de kast gelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |