Hoe of wat deze units geschakeld worden weet ik niet. Kan zijn dat deze een x aantal uur per 24 uur draait.quote:
Oh…typenummer of ander plaatje zie ik niet staan.quote:Op zondag 30 november 2025 15:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoe of wat deze units geschakeld worden weet ik niet. Kan zijn dat deze een x aantal uur per 24 uur draait.
En het energie verbruik hangt af van het model en hoe oud deze unit is. Ook daar kan ik zo geen zinnig woord over zeggen.
Rondje fiets was wel aardig. met af en toe wat mot regen.
Als avond eten zo eens wat poffertjes in de oven gooien. Van die kant en klaar dingen, van een merk dat ik nog niet eerder heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hé jij! Poffertjes zijn toch geen avondeten na een rondje fiets 😳
Vast wel een flesje wijn voor broertje, verder geen idee eigenlijk. Oh ja, koelkastmagneetjes natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke lekkere dingen neemt moeders mee terug eigenlijk?![]()
quote:Op zondag 30 november 2025 15:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh…typenummer of ander plaatje zie ik niet staan.De poffertjes waren ongeveer 1200 KCal. Maar vullen niet bepaald. Nu aan een zak drop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hé jij! Poffertjes zijn toch geen avondeten na een rondje fiets 😳Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Jaaaa dat gaat beter denk ikquote:Op zondag 30 november 2025 16:09 schreef z80 het volgende:
[..]
De poffertjes waren ongeveer 1200 KCal. Maar vullen niet bepaald. Nu aan een zak drop.
Jij had vakantie? Zo klonk het niet.. ik had je wat meer écht vakantie gegund. Met leuke dingen ipv uitvaarten..quote:Op zondag 30 november 2025 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn rare week vakantie is bijna voorbij![]()
Heb komende week veel thuiswerkdagen ingepland om te acclimatiseren.
Na de kerst pasquote:Op zondag 30 november 2025 19:10 schreef derLudolf het volgende:
Wanneer gaan jullie naar de kerstmarkt dan Cat en Fles?
Jup, ik had 10 glorieuze dagen 'vrij' (onderbroken door 1 werkoverleg en 1 personeelsdag waar ik zelf heen wilde)quote:Op zondag 30 november 2025 18:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jij had vakantie? Zo klonk het niet.. ik had je wat meer écht vakantie gegund. Met leuke dingen ipv uitvaarten..![]()
Nichtje ging pas om 8 geluid maken, dus toen eruit gehaald. Fijne dag gehad samen. Rond 15u was schoonzus er en na klein halfuurtje kletsen oa over waar we thuis-afmaak-menu voor kerstavond gaan bestellen, nichtje wakker gemaakt. Toen ze weggingen ging nichtje al beetje verdrietig doen 'ik wil dit niet', en ze had al dikke knuffel gegeven en een kus gehad, maar wilde toen ze de deur uit zouden gaan eerst nog een kus. En toen schoonzus r naar de auto tilde hoorde ik r huilen 'ik wil niet naar huis'. Ben dus maar dit keer niet buiten blijven staan om te zwaaien, wilde niet nog vervelender maken voor schoonzus. Wel heel lief dat ze het hier zo fijn had gehad
.
Verboden door het ministerie. VWN mag niet meer helpen met gezinshereniging. Mensen moeten zelf de formulieren invullen, kopieën opsturen, antwoorden geven op vragen. Er komt (tijdelijk) een telefonische helpdesk van de ind (die hier ook niet blij mee is, coa ook niet) waar in het totaal 10 mensen werken in het Nederlands en Engels. Wij krijgen mensen die een vrijwel onbekende taal spreken, veel analfabeten en heel veel digibeten. Bij ons is de wifi ook nog eens niet optimaalquote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef Barreltje het volgende:
hoe werkt dat dan dat je niet mag helpen kaatje ?
je werkt toch vrijwillig, als jij ergens tijd insteekt kost dat toch niks ?
oprechte vraag hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |