abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 21:48:44 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219373392
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 29 november 2025 @ 21:54:44 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219373434
Hoewel Nina geen beschikking had over Kodak gok ik.
pi_219373455
Beetje in dezelfde hoek:

Bekijk deze YouTube-video
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219373647
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 21:02 schreef AnneX het volgende:
Ja leuk…Alleen is het geen overkill?
Niet eens een heel klein beetje :o
pi_219374952
Morgen! Vanuit bed O+
Ik sliep vannacht! :o *O* Grotendeels, moest 1x eruit om te plassen en toen even wakker gelegen, maar geen uren. Ik werd rond 7 weer wakker en nichtje is ook wel wakker zie ik op de camera, maar is ook nog in oogjes aan het wrijven en nog stil, dus zolang ze niet gaat roepen laat ik die nog even liggen en blijf ik zelf ook liggen.
  zondag 30 november 2025 @ 07:44:56 #6
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219374989
@Tele6 gisteravond aflevering 19 gezien. Zat hij er toch niet in? :?
pi_219375220
Mogguh!

@Queller :D ik zie de vlokken nu door de hele kamer dansen!

@Yinny pittig herstel zo wel zeg, beterschap! :*

Hier ook een beetje een aanrommelweekend. C is vrijdag teruggekomen uit de VS dus hij probeert zichzelf wakker te houden en zo weer in het ritme terug te komen door klusjes te doen in/rondom het huis. Maar dat betekent voor mij ook geen luie zondag Netflixen want dat voelt stom :+

Maar goed, schon(er) huis, nieuw haardhout netjes in de kelder in een stelling gestapeld, wassen gedraaid en een nieuwe soep geprobeerd: het kan erger ;)

Vandaag eens een snoer lichtjes aan/onder de overstek aan de zijkant van ons huis bevestigen. Dat willen we al drie jaar maar nu hebben ook daadwerkelijk de spullen in huis O+ Ik heb gisteren ook al twee kleine boompjes bij de voordeur neergezet en met lichtjes versierd. Toch leuk, tijdens de donkere dagen.
pi_219375254
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 07:44 schreef Morgane89 het volgende:
@:Tele6 gisteravond aflevering 19 gezien. Zat hij er toch niet in? :?
Oh :{ dit is wat hij me zei, ik ben zelf nog niet aan kijken toe gekomen.

Ik denk dat ik dinsdag tijd heb, dan zal ik eens kijken of ik m spot
  zondag 30 november 2025 @ 09:32:16 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219375362
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 07:44 schreef Morgane89 het volgende:
@:Tele6 gisteravond aflevering 19 gezien. Zat hij er toch niet in? :?
Heb je even geknipperd met je ogen? Misschien was het wel zo snel :D
  zondag 30 november 2025 @ 10:19:46 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219375618
@Kaatje1

Jij wilde laatst tahin mengen toch?

Ik ontdek net dat dit bestaat:
https://www.bol.com/nl/nl(...)KEjkpqwaAtGvEALw_wcB

Werkt vast ook voor tahin :D
pi_219375671
Wat een idee, net even wat filmpjes op youtube gezien. Zet m op mijn verlanglijstje
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 november 2025 @ 10:35:52 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219375702
Morguh!

Ik lig nog lekker te luieren.. zo er maar eens uit..

Gister vond ik DE perfecte kerstboom en liet het door het ventje van de zelf-zaag- plek omzagen.. nu begint het huis naar kerstboom te ruiken..

Dit jaar wordt het een kerstboom met breekbare ballen dus hopen dat de katten de boom laten staan :+

Vandaag eens bij de bijen kijken en bijvoeren ^O^ ,heb ik nog niet eerder gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.. en daarna bij chef op bezoek voor æbleskiver en gløgg :+

Verder rustig aan en zien wat de dag brengt O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219375928
Na een verwarrende dut gisteren van 14:30 tot 17:00 heb ik erwtensoep opgewarmd (jummie) en nog even op de bank gelegen en serie gestaard. Om 22:30 de koek weer helemaal op en naar bed. Werd om 8:15 wakker vanochtend. :D

Sinds die tijd een beetje lummelen, wat admin, wat was, wat prutsdingen. Straks vertrekt W voor wat losse flodders en ik moet om 14:30 richting Amstelveen. Is breek dus wordt minder laat dan vrijdag en de wekker gaat morgen niet om 5:30 maar om 7:30. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219375933
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!

Gister vond ik DE perfecte kerstboom en liet het door het ventje van de zelf-zaag- plek omzagen.. nu begint het huis naar kerstboom te ruiken..

Dit jaar wordt het een kerstboom met breekbare ballen dus hopen dat de katten de boom laten staan :+

Vandaag eens bij de bijen kijken en bijvoeren ^O^ ,heb ik nog niet eerder gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.. en daarna bij chef op bezoek voor æbleskiver en gløgg :+

Vertel, bijen bijvoeren :?
pi_219375940
Hier ook een rustige dag.
Straks wandelen in zonnetje.

Zojuist mijn eigen gehaakte poncho (die prima gelukt is en leuk, maar voor mij echt te klein door te dunne wol/naald gebruik/beginnersfout :D) op MP en nextdoor gezet.
Heb ik al een bod van 20 euro :o _O-
pi_219375945
quote:
7s.gif Op zondag 30 november 2025 08:55 schreef Candaasje het volgende:
@:Queller :D ik zie de vlokken nu door de hele kamer dansen!
Dat zag ik ook. En dat was ná het stofzuigen :X
pi_219375955
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:16 schreef Queller het volgende:

Oh ja, verlaat gelachen :D :X
  Moderator zondag 30 november 2025 @ 11:37:32 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219376024
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!

Wat voor schijven? Met glühwein
  zondag 30 november 2025 @ 11:42:44 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_219376043
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Vertel, bijen bijvoeren :?
Als je de honing weg haalt, haal je de voedselvoorraad voor de winter weg. De bijen leven in de winter van de honing gespaard in de rest van het jaar.
Bijvoeren doe je met suikerwater. Je geeft de bijen een goedkoop product terug voor dat gene dat je hebt afgenomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 30 november 2025 @ 11:45:26 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_219376050
De strijk zo eens even wegwerken. Nadeel van linnen overhemden, die kreuken als een gek. En was ophangen van wat nu staat te draaien.
Daarna rondje met de fiets, als het droog blijft.
pi_219376240
Sinterklaas was in het zwembad! <O) *O*

De grote kerel waar ik mee zwom steeg bijna op toen ik het blijde nieuws vertelde. Samen naar de Sint, hij kreeg een hand, bedankte (met een beetje hulp) voor de pepernoten die hij vanmorgen in zijn schoen vond.
En toen fixte Sint via een van zijn pieten nóg een handje pepernoten _O_

Accuut error want zwemmen en douchen gaat niet met pepernoten in je hand. Dus ik heb zijn moeder een licht vochtige collectie in handen geduwd :+

Tweede deelneemster ( niet gelovig) wilde ook wel op de foto met sint. Maar wel met mij erbij. Zeer charmant. In badpak :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219376260
Oh @z80 voordat je op de fiets springt - hier is het zonnig - hier werkt een itho mechanisch ventilatie ding voor badkamer en toilet. Beiden zonder raam.
Op de gekste tijden staat het ding te zoemen zoals ‘s nachts om 3 uur. Verder geen last van.
Het lijkt mij zo overbodig.
Met douchen zet ik het op max voor een uurtje.

Zijn het stroomvreters of wat?
  zondag 30 november 2025 @ 12:35:53 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219376287
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Als je de honing weg haalt, haal je de voedselvoorraad voor de winter weg. De bijen leven in de winter van de honing gespaard in de rest van het jaar.
Bijvoeren doe je met suikerwater. Je geeft de bijen een goedkoop product terug voor dat gene dat je hebt afgenomen.
ja wat hij zegt dus..

al gebruik ik plakken glucose en niet vloeibaar..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219376391
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 11:16 schreef Queller het volgende:

[..]
:D oeps

@Blues : wat voor site/abbo gebruik jij voor het instuderen van pianostukken?
Omdat mijn piano’s* staan te verstoffen en ik echt heel graag weer wil spelen, maar de muziekschool hier voor mij onmogelijke tijden heeft, net HDpiano geprobeerd. (7 dagen gratis uitproberen).

Moet zeggen dat de uitleg wel duidelijk is, maar het is een euh… geheel nieuwe ervaring zullen we maar zeggen. Ik ben gewend om notenschrift te lezen, en dit is meer Guitar Hero . Dus ik schrijf nu zelf maar de noten neer (en vooral ook de timing) want ik hou het anders niet bij. Ik word oud :')

(* Ja meervoud :D Ik heb mijn digitale exemplaar ook maar weer neergezet, dan kan in de avonduren oefenen met koptelefoon. Houden we nog een beetje een goede verstandhouding met de buren ;) )
pi_219376452
quote:
7s.gif Op zondag 30 november 2025 12:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D oeps

@:Blues : wat voor site/abbo gebruik jij voor het instuderen van pianostukken?
Omdat mijn piano’s* staan te verstoffen en ik echt heel graag weer wil spelen, maar de muziekschool hier voor mij onmogelijke tijden heeft, net HDpiano geprobeerd. (7 dagen gratis uitproberen).

Moet zeggen dat de uitleg wel duidelijk is, maar het is een euh… geheel nieuwe ervaring zullen we maar zeggen. Ik ben gewend om notenschrift te lezen, en dit is meer Guitar Hero . Dus ik schrijf nu zelf maar de noten neer (en vooral ook de timing) want ik hou het anders niet bij. Ik word oud :')

(* Ja meervoud :D Ik heb mijn digitale exemplaar ook maar weer neergezet, dan kan in de avonduren oefenen met koptelefoon. Houden we nog een beetje een goede verstandhouding met de buren ;) )
Leuk dat je het wil oppakken, ik vind het heel 'zen' ondanks inspanning om weer eens te 'lessen'.
Met de opmerking dat ik het soms wat oubollig vind, maar er wel enorm veel van geleerd heb, heb ik 2 cursussen van Cor Bakker gekocht. Echt leuk en helder gedaan.
Zal ik je mijn inlog geven, dan kan je het eens proberen? Bladmuziek kan je dan uitprinten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 30-11-2025 13:10:48 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 november 2025 @ 13:09:13 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219376515
Inmiddels al weer bij ma. Telstar - Feyenoord. Al de hele week mensen die begonnen over de jaren 70 waarin Telstar meerdere malen van Feyenoord wist te winnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219376612
-1248035 zin om straks te werken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219376818
Oh en nog ff een *G* en een feliknuffel voor @Isabeau *O*
pi_219377342
@Isabeau jarig? *O* Gefeliciteerd
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 30 november 2025 @ 15:29:09 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_219377448
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 12:31 schreef AnneX het volgende:
itho mechanisch ventilatie
Hoe of wat deze units geschakeld worden weet ik niet. Kan zijn dat deze een x aantal uur per 24 uur draait.
En het energie verbruik hangt af van het model en hoe oud deze unit is. Ook daar kan ik zo geen zinnig woord over zeggen.

Rondje fiets was wel aardig. met af en toe wat mot regen.
Als avond eten zo eens wat poffertjes in de oven gooien. Van die kant en klaar dingen, van een merk dat ik nog niet eerder heb gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')