Ohquote:Op zondag 30 november 2025 07:44 schreef Morgane89 het volgende:
@:Tele6 gisteravond aflevering 19 gezien. Zat hij er toch niet in?
Heb je even geknipperd met je ogen? Misschien was het wel zo snelquote:Op zondag 30 november 2025 07:44 schreef Morgane89 het volgende:
@:Tele6 gisteravond aflevering 19 gezien. Zat hij er toch niet in?
Vertel, bijen bijvoerenquote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik lig nog lekker te luieren.. zo er maar eens uit..
Gister vond ik DE perfecte kerstboom en liet het door het ventje van de zelf-zaag- plek omzagen.. nu begint het huis naar kerstboom te ruiken..
Dit jaar wordt het een kerstboom met breekbare ballen dus hopen dat de katten de boom laten staan![]()
Vandaag eens bij de bijen kijken en bijvoeren,heb ik nog niet eerder gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.. en daarna bij chef op bezoek voor æbleskiver en gløgg
![]()
Verder rustig aan en zien wat de dag brengt
Dat zag ik ook. En dat was ná het stofzuigenquote:Op zondag 30 november 2025 08:55 schreef Candaasje het volgende:
@:Quellerik zie de vlokken nu door de hele kamer dansen!
Oh ja, verlaat gelachenquote:Op zondag 30 november 2025 11:16 schreef Queller het volgende:
Dat zag ik ook. En dat was ná het stofzuigen
Wat voor schijven? Met glühweinquote:Op zondag 30 november 2025 10:35 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Ik lig nog lekker te luieren.. zo er maar eens uit..
Gister vond ik DE perfecte kerstboom en liet het door het ventje van de zelf-zaag- plek omzagen.. nu begint het huis naar kerstboom te ruiken..
Dit jaar wordt het een kerstboom met breekbare ballen dus hopen dat de katten de boom laten staan![]()
Vandaag eens bij de bijen kijken en bijvoeren,heb ik nog niet eerder gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.. en daarna bij chef op bezoek voor æbleskiver en gløgg
![]()
Verder rustig aan en zien wat de dag brengt
Als je de honing weg haalt, haal je de voedselvoorraad voor de winter weg. De bijen leven in de winter van de honing gespaard in de rest van het jaar.quote:
ja wat hij zegt dus..quote:Op zondag 30 november 2025 11:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je de honing weg haalt, haal je de voedselvoorraad voor de winter weg. De bijen leven in de winter van de honing gespaard in de rest van het jaar.
Bijvoeren doe je met suikerwater. Je geeft de bijen een goedkoop product terug voor dat gene dat je hebt afgenomen.
quote:Op zondag 30 november 2025 11:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. En dat was ná het stofzuigen
Leuk dat je het wil oppakken, ik vind het heel 'zen' ondanks inspanning om weer eens te 'lessen'.quote:Op zondag 30 november 2025 12:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]oeps
@:Blues : wat voor site/abbo gebruik jij voor het instuderen van pianostukken?
Omdat mijn piano’s* staan te verstoffen en ik echt heel graag weer wil spelen, maar de muziekschool hier voor mij onmogelijke tijden heeft, net HDpiano geprobeerd. (7 dagen gratis uitproberen).
Moet zeggen dat de uitleg wel duidelijk is, maar het is een euh… geheel nieuwe ervaring zullen we maar zeggen. Ik ben gewend om notenschrift te lezen, en dit is meer Guitar Hero . Dus ik schrijf nu zelf maar de noten neer (en vooral ook de timing) want ik hou het anders niet bij. Ik word oud![]()
(* Ja meervoudIk heb mijn digitale exemplaar ook maar weer neergezet, dan kan in de avonduren oefenen met koptelefoon. Houden we nog een beetje een goede verstandhouding met de buren
)
Hoe of wat deze units geschakeld worden weet ik niet. Kan zijn dat deze een x aantal uur per 24 uur draait.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |