Jet is inderdaad de echte naam van @Arizonaquote:
Het is wel fictie. @Arizona brult het ook niet uit maar kropt het stilletjes op.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jet is inderdaad de echte naam van @:Arizona
Dat was tot vorig jaar zo. Tegenwoordig kun je de rants tot in Spanje horen.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is wel fictie. @:Arizona brult het ook niet uit maar kropt het stilletjes op.
Ik had dit kunnen zijnquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 3 december 2025 17:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde natuurlijk je wijsheidleeftijd
De mijne is ook 20 en mijn smaak valt niet te beschrijvenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Spotify wrapped is er weer, meest geluisterde nummer is bara bada bastu .en mijn luisterleeftijd is 20!
quote:
Hij zei omdat ik het meest hield van eind jaren 60 muziek. En dat ik het niet persoonlijk op moest vattenquote:Op woensdag 3 december 2025 18:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met luisterleeftijd? Ik luister nauwelijks via Spotify.
Waar komt die 76 door denk je?
Het nummer dat ik het meest geluisterd heb heeft 13 plays. Lijkt me ook nogal weinig voor de nummer 1, en het nummer zelf herinner ik me nietquote:Op woensdag 3 december 2025 18:25 schreef Arizona het volgende:
Maar het klopt niet helemaal, daar ben ik wel achter.
Killing Scum - Prophet remix, hij zegt dat ik die maar 2 keer heb geluisterd, maar dat was veel vaker, op de sportschool.
Dat is ook vreemdquote:Op woensdag 3 december 2025 18:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Het nummer dat ik het meest geluisterd heb heeft 13 plays. Lijkt me ook nogal weinig voor de nummer 1, en het nummer zelf herinner ik me niet
Broddelwerk! Je reinste broddelwerk!quote:Op woensdag 3 december 2025 19:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd![]()
Spotify doet maar wat…
Slaap lekker Luctor!quote:
Sommige nummers, zoals Bara Bada Bastu, verbazen mij ook. Maar dat heeft denk ik te maken dat het nummer voorkomt in een playlist en het dan niet oversla. Qua luisteren ligt het bij mij heel dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Het nummer dat ik het meest geluisterd heb heeft 13 plays. Lijkt me ook nogal weinig voor de nummer 1, en het nummer zelf herinner ik me niet
Eerdere jaren stonden ESF-nummers bij mij ook verrassend hoog, zelfs nummers die ik niet leuk vond. Dat zal ook het gevolg zijn geweest van playlist aan hebben en niet echt oplettenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sommige nummers, zoals Bara Bada Bastu, verbazen mij ook. Maar dat heeft denk ik te maken dat het nummer voorkomt in een playlist en het dan niet oversla. Qua luisteren ligt het bij mij heel dicht bij elkaar.
Bedoelde meer wat voor drek sommige users daar neer plempen. Vooral over het vermeende slachtoffer, en deels moeder. De tactiek van de verdediging heeft dus gewerkt.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik denk ook dat de uitspraak wel eens uitgesteld kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |