Minister of War!quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij kan een Kamikaze actie doen.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blauwen die weer door slotjes posten.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blauwen die weer door slotjes posten.
quote:
Dreamteamquote:
Heeft die al een keertje gedaan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:05 schreef Perox het volgende:
Ik zie de Yuuk niet als Minister of Defense optreden hoor.
We zijn high aan de hopiumquote:
alle 3 exit. @Donna en ik nemen het wel overquote:
Schopt Nizno weg.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle 3 exit. @:donna en ik nemen het wel over
Klinkt als een afschuwelijke dictatuur.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle 3 exit. @:donna en ik nemen het wel over
Zal jou eens handhavenquote:
Nu komt het.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens handhaven
nee damoing is wel logisch wil je zeggenquote:
en hoe snel is dat dan?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Pace van McLaren is wel snel.
Typootje.. al verbeterdquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee damoing is wel logisch wil je zeggen
damping kan nog... maar damoing
en sneller dan Rusquote:
Living rent free in Norris hoofd.quote:
Heeft even niets te doen.quote:
Naja, rent free.. 't kost mogelijk een WK.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Living rent free in Norris hoofd.
Hmmmm.quote:
wie heeft zn nagels daar geknipt??quote:
Zal hier zo wel ff wat rondetijden posten zodra ze erop staanquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Perox het volgende:
Jammer ik moet alweer weg - kijk zo de rest wel. Wordt een spannend weekend. Tot vanavond!
quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:15 schreef Perox het volgende:
Jammer ik moet alweer weg - kijk zo de rest wel. Wordt een spannend weekend. Tot vanavond!
quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan de Sprint Q straks niet kijken helaas
* Nattekat maakt notities over het bestaan hiervanquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
Het zou mooi zijn als ze bandentracker toevoegen aan de F1 Sensor
[ afbeelding ]
Zijn werk.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
En morgen de races (F1 & F2) ook niet denk ik![]()
@:Starflyer Klopt dat?
Stoffe Stroll.quote:
Misschien is het WK morgen al afgelopen en dan kan ik niet kijkenquote:
Ohnoesquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien is het WK morgen al afgelopen en dan kan ik niet kijken![]()
![]()
kak rondjequote:Op vrijdag 28 november 2025 15:23 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken wat Max op softs doet.....
Vloer heel laag gezet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zandzakken zijn eruit bij McLarens.
volgens mij toch weer iets lager afgesteldquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Baan wordt gewoon beter, Hadjar stond net oop op 1quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Baan koelt juist af.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Baan wordt gewoon beter, Hadjar stond net oop op 1
dan zou max sneller moeten zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Baan wordt gewoon beter, Hadjar stond net oop op 1
Nee, nog niet.quote:
aanpassinkje proberenquote:
Proefstart.quote:
Zand op de baan..quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou max sneller moeten zijn
Tot straksquote:
Ik hoop dat het morgen en zondag beter gaatquote:
Kijken of de Papaya boys de druk voelen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:34 schreef ZaZoe het volgende:
Gaan er veel buiten de baan, wordt straks zaak voor een goede banker lap
Ja dat klopt!quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
En morgen de races (F1 & F2) ook niet denk ik![]()
@:Starflyer Klopt dat?
EDIT En de Q voor de race zondag ook niet
Het is pas VT1, sprintquali komt straks pas, morgen komen er pas punten.. en nog een quali voor de race van zondag.quote:
Dat zal best maar het is bij Red Bull dit seizoen al meerdere keren gebleken dat het in de weekenden met slechts één training moeilijk een goede afstelling kan vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is pas VT1, sprintquali komt straks pas, morgen komen er pas punten.. en nog een quali voor de race van zondag.
Er zijn zelfs weekenden waar die sweet spot helemaal niet is gevonden door Red Bull.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zal best maar het is bij Red Bull dit seizoen al meerdere keren gebleken dat het in de weekenden met slechts één training moeilijk een goede afstelling kan vinden.
Ben benieuwd naar de McLaren morgen/vanavond.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zal best maar het is bij Red Bull dit seizoen al meerdere keren gebleken dat het in de weekenden met slechts één training moeilijk een goede afstelling kan vinden.
Jij weet wel wat genieten is hèquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:14 schreef vul_maar_in het volgende:
zo, groente soep bijna klaar, sneetje brood met knoflook boter in de oven. kom maar op met die kwali
Het hangt of staat met het materiaal voor Max. En natuurlijk ook voor McLarenquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:52 schreef Starflyer het volgende:
Gewoon zondag winnen, dan is alles nog mogelijk.
Je moet een beetje voor jezelf zorgen zeker met deze gure dagenquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij weet wel wat genieten is hè
Engineer: "daar en daar"quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:28 schreef vul_maar_in het volgende:
"Where do i find 1.6 seconds?"
*vind +2 seconden*
Dit seizoen wellicht.quote:
We hebben een interessant seizoen gehadquote:
Daarom, ik verwacht niet einde tijdperk Verstappen. Ik verwacht zelfs niet eens een overstap.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben een interessant seizoen gehad
Het zou toch gek zijn als ze nu ineens achteraan stonden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Als de pace van Mclaren in de kwali hetzelfde is kunnen de complot theorieen dat ze altijd zo laag rijden ook wel de prullenbak in.
gek zekerquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zou toch gek zijn als ze nu ineens achteraan stonden.
letterlijk in dit topic geschreven toen de rondetijden eerste half uur wat achter bleven.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zou toch gek zijn als ze nu ineens achteraan stonden.
Toekomst.quote:
kadoquote:
Hmmmm...quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dit seizoen dat ik de sprint kwali kijk
Skattiequote:
quote:
Dat ie maar eens hupt.quote:
Moet toch op hard?quote:
Ook wel een statistiek.quote:
Nee, 2x medium en 1x soft.quote:
Tijd om nr14 toe te voegen.quote:
Zeker als de volgende op 3 staatquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook wel een statistiek.
Show them how it's done.quote:
Eerste die een tijd zet.quote:
Ja afvlaggen.quote:
Slaapt zeker.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar is Nattekitten?
Hij zou kijken.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar is Nattekitten?
Hij zou kijken.
Hier was ie er nog.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dit seizoen dat ik de sprint kwali kijk
Vanwaar?quote:
Stukje toe-eigeningquote:
Koning der Belgen.quote:
Oh dat bedoelde je. Ja dat zou zeker kunnenquote:
Einde tijdperk Norrisquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oscar heeft het lek boven jongens.
Laat me even etenquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar is Nattekitten?
Hij zou kijken.
Deze gaan sowieso wegquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom rijden ze zoveel ronden op de banden. Ze moeten sparen toch?
dat vraag ik mij ook iedere race afquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom rijden ze zoveel ronden op de banden. Ze moeten sparen toch?
Ok, ik loop extreem achterquote:
dotdquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
Ham gaat een inhaalrace uitvoeren, van 18 naar 1
Niet remmen voor de eerste bocht?quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
op naar zn tweede sprintwin
Nou ja, de andere Ferrari staat 13e. Maar die heeft geen 7 wereld-titels en is dus lang niet zo goedquote:
Ok Klaasquote:Op vrijdag 28 november 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
op naar zn tweede sprintwin
Hij geeft er volgende race waarschijnlijk de brui aan, alle aandacht voor de wereldkampioen opeisend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |