Maar waarom doet die coterie dan niet nu al wat jij zegt dat ze gaan doen?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland en Oekraïne alleen aan tafel gaat nooit gebeuren. VS, Turkije, Hongarije of VAE zullen uiteindelijk diplomatiek wat gaan halen, maar Europa gaat niet aan tafel zitten.
Maar wat zijn kinderdagverblijven en 100.000en burgers nou in je EU-haat strijd?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:07 schreef havanagila het volgende:
Wat een bijzondere analyse weerRusland werkt zichzelf de vernietiging in, en het enige wat jij ziet is je eigen EU-fobie.
Hongarije ligt in Europa.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat mocht Rusland ergens toe bewegen dat er wel wat vriendjes aanwezig moeten zijn, Hongarije of Turkije zijn daar twee van.
Rusland en Oekraïne alleen aan tafel gaat nooit gebeuren. VS, Turkije, Hongarije of VAE zullen uiteindelijk diplomatiek wat gaan halen, maar Europa gaat niet aan tafel zitten.
Poetin denkt daar anders over want die is nou met Orban aan het babbelen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hongarije ligt in Europa.
Anyway, wat hebben landen als Hongarije, Turkije of VAE te bieden tijdens vredesonderhandelingen?
Helemaal niets.
Dus die gaan diplomatiek niets halen.
Die orban die 2027 niet haalt? Die orban?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:49 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Poetin denkt daar anders over want die is nou met Orban aan het babbelen.
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:49 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Poetin denkt daar anders over want die is nou met Orban aan het babbelen.
Diplomatiek misschien wat. Maar goed, gezellig door blijven gaan vechten is ook aannemelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hongarije ligt in Europa.
Anyway, wat hebben landen als Hongarije, Turkije of VAE te bieden tijdens vredesonderhandelingen?
Helemaal niets.
Dus die gaan diplomatiek niets halen.
Helder dudequote:Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Diplomatiek misschien wat. Maar goed, gezellig door blijven gaan vechten is ook aannemelijk.
Nee joh, nieuws is prima maar doe er even een bronnetje bij. Dat is los van het onderwerp altijd prettig omdat je dan als lezer de bron kan checken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij deelt met volle maan soms een krantenartikel ja, met link inderdaad. Als jij de oorlog zo wil volgen is dat jouw keuze. Zoals ik al zei, als ik iets heb geplaats wat niet bleek te kloppen mag je het zeggen. Php sproeit zoveel bewezen niet ware informatie hier en die mag er gewoon nog zijn dus dat er ergens in de policy staat dat er per se een link moet toegevoegd worden als je iets van nieuws plaatst... Als je er een probleem mee hebt en @:Straatcommando. bijv ook, dan stop ik wel met delen van nieuws dat mij interessant leek. Ik ga geen hele eisenlijst langs in m'n eigen vrije tijd alsof ik een betaalde journalist ben. Zeker niet gezien wat er voor de rest wel allemaal hier mag.
Diplomatiek ook niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Diplomatiek misschien wat. Maar goed, gezellig door blijven gaan vechten is ook aannemelijk.
Ik lees nu dat het civiele Chinese tankers zijn. Om zulke voertuigen aan te vallen zitten toch heel wat haken en ogen aan. Niet enkel het risico op vervuiling van de Turkse kust, maar nog meer dat er dus Chinese staatsburgers sneuvelen bij een Oekrainse aanval. Niet eens militairen dus die bezig waren met een militaire operatie, maar Chinese burgers.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als die tanker was gezonken en die ruimen zat nog wat ton olie in en dat kwam over kilometers Turkse hotelkust dan hadden behalve Turkije maar ook Europese landen daar bezwaar over.
Creatieve manier om wederom je niet aflatende steun aan Rusland te tonen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het civiele Chinese tankers zijn. Om zulke voertuigen aan te vallen zitten toch heel wat haken en ogen aan. Niet enkel het risico op vervuiling van de Turkse kust, maar nog meer dat er dus Chinese staatsburgers sneuvelen bij een Oekrainse aanval. Niet eens militairen dus die bezig waren met een militaire operatie, maar Chinese burgers.
Tja, moeten ze maar niet deelnemen aan de Russische schaduwvloot.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het civiele Chinese tankers zijn. Om zulke voertuigen aan te vallen zitten toch heel wat haken en ogen aan. Niet enkel het risico op vervuiling van de Turkse kust, maar nog meer dat er dus Chinese staatsburgers sneuvelen bij een Oekrainse aanval. Niet eens militairen dus die bezig waren met een militaire operatie, maar Chinese burgers.
Da's het nogal 1 demensionale denken dat omdat het een chinees geregistreerd schip is, de bemanning ook wel chinees moet zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:22 schreef LXIV het volgende:
Niet enkel het risico op vervuiling van de Turkse kust, maar nog meer dat er dus Chinese staatsburgers sneuvelen bij een Oekrainse aanval. Niet eens militairen dus die bezig waren met een militaire operatie, maar Chinese burgers.
Dan zou ik een wat betere bron lezen. De Kairos vaarde onder de vlag van Gambia, en daarvoor Panama, Griekenland en Liberia. De Virat vaarde ook onder de vlag van Gambia en daarvoor Barbados, Comoren, Liberia en Panama.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Doen ze allebij een beetje he.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:07 schreef havanagila het volgende:
[..]
Rusland werkt zichzelf de vernietiging in
zichzelf nietquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:07 schreef havanagila het volgende:
Rusland werkt zichzelf de vernietiging in, en het enige wat jij ziet is je eigen EU-fobie.
Blijkbaar, maar had dus ook anders gekund. En dan betrek je er China bij. Geen goed plan lijkt me..quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, moeten ze maar niet deelnemen aan de Russische schaduwvloot.
En ze zijn allemaal ongedeerd toch?
Nee, kan ook Fillipijns zijn of wat dan ook natuurlijk... Maar in ieder geval een Chinees schip.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's het nogal 1 demensionale denken dat omdat het een chinees geregistreerd schip is, de bemanning ook wel chinees moet zijn.
Rusland is flink geraakt hiermee dus uitstekend plsn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar had dus ook anders gekund. En dan betrek je er China bij. Geen goed plan lijkt me..
Als dat zo is dan verandert dat de zaak wel. Want Gambia heeft natuurlijk niks in de pap te brokkelen..quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan zou ik een wat betere bron lezen. De Kairos vaarde onder de vlag van Gambia, en daarvoor Panama, Griekenland en Liberia. De Virat vaarde ook onder de vlag van Gambia en daarvoor Barbados, Comoren, Liberia en Panama.
De MAROFs zijn doorgaans westers, de rest is idd zoiets als filipijn.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, kan ook Fillipijns zijn of wat dan ook natuurlijk... Maar in ieder geval een Chinees schip.
Het is zo. Dit zijn de twee schepen in kwestie:quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als dat zo is dan verandert dat de zaak wel. Want Gambia heeft natuurlijk niks in de pap te brokkelen..
Ik heb al gezegd dat als het een Gambiaans schip is of iets dergelijks het een ander verhaal is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
De MAROFs zijn doorgaans westers, de rest is idd zoiets als filipijn.
Zet je verhaal van dat er een inbreuk is op iets chinees nogal op losse schroeven.
Ok, dan ben ik op het verkeerde been gezet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is zo. Dit zijn de twee schepen in kwestie:
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:5626207
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:211844
De NOS geeft ook duidelijk aan dat de twee schepen varen onder de vlag van Gambia.
https://nos.nl/artikel/25(...)ers-voor-turkse-kust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |