Ik sluit niet uit dat dat nog wel gebeurt is ook.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:14 schreef Wantie het volgende:
En hoezo de Turkse inrichtingendienst op de hoogte stellen?
Nou ja dan geef ik dit voorval vooralsnog goedkeuring bij verstek aan kritiek uit steunlanden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, daarom dat oekraine ook geen schepen onder schot neemt die net terugkomen uit rus, maar schepen pakt die op weg zijn.
Klopt, maar als Erdogan winst kan halen uit het doorspelen van Oekraïense inlichtingen aan Rusland zal hij het zeker niet laten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat dat nog wel gebeurt is ook.
Turkiye is tot op het bot opportunistisch, in zekere zin zelfs pro-oekrains, zeker niet pro-rus.
Tot op de dag van vandaag zegt erdogan dat de krim oekrains is. Dat talkingpoint bezigt helemaal niemand in het westen.
Zelensky slaakt een zucht van verlichting!quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja dan geef ik dit voorval vooralsnog goedkeuring
Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar als Erdogan winst kan halen uit het doorspelen van Oekraïense inlichtingen aan Rusland zal hij het zeker niet laten.
We nemen het mee naar achteren.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zelensky slaakt een zucht van verlichting!
Mafketel.
A) is dat weinig voor de hand liggend, B) hebben we het hier over bewegingen van koopvaardij schepen op de zwarte zee.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar als Erdogan winst kan halen uit het doorspelen van Oekraïense inlichtingen aan Rusland zal hij het zeker niet laten.
Vooral als je alle jou onwelgevallige berichten en linkjes zelf wegzet als ongeloofwaardig. De eeuwige “Ik geloof niet…” van jou zijn velen hier echt wel beu.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
Probleem van al die X dumpjes hier is dat het nagenoeg altijd een eenzijdig beeld laat zien van een Rusland dat in de brand staat en een heroïsche opmars van Oekraïne tracht te laten zien. Alsof je hier in een voetbalstadion zit met allemaal juichende supporters die vooral hun morele steun willen uiten ipv meningen en inzichten delen.
Als ik een artikel of podcast plaats van DNW (Ad Verbrugge), Jeffrey Sachs, of die kale kolonel van de Oostenrijkse Heer dan wordt dat steevast desinformatie genoemd of ik een FSB agent. Ja hallo zeg.
Ik ben juist geïnteresseerd in de kwantitatieve ontwikkelingen. Daar betrouwbare informatie over vinden is buitengewoon lastig.
Je bent vooral geïnteresseerd in de Russische kijk op het conflict lijkt het.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
Probleem van al die X dumpjes hier is dat het nagenoeg altijd een eenzijdig beeld laat zien van een Rusland dat in de brand staat en een heroïsche opmars van Oekraïne tracht te laten zien. Alsof je hier in een voetbalstadion zit met allemaal juichende supporters die vooral hun morele steun willen uiten ipv meningen en inzichten delen.
Als ik een artikel of podcast plaats van DNW (Ad Verbrugge), Jeffrey Sachs, of die kale kolonel van de Oostenrijkse Heer dan wordt dat steevast desinformatie genoemd of ik een FSB agent. Ja hallo zeg.
Ik ben juist geïnteresseerd in de kwantitatieve ontwikkelingen. Daar betrouwbare informatie over vinden is buitengewoon lastig.
Ik denk dat Turkije samen met Hongarije misschien wel aan tafel zit bij het tekenen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zou Turkije niets vragen
Je zei dat het een aanval op internationale wateren betrof.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Het is wel een gentlemansagreement juist om directe escalatie te voorkomen dat diensten elkaar inlichten over aanvallen voor of op anders landgebied.
Geluiden uit Kiev.quote:Uit peilingen blijkt dat een meerderheid van de Oekraïeners nog altijd tegen het opgeven van grondgebied is. Maar het pijnlijke gesprek wordt zeker gevoerd, zegt Irina. "Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we kunnen de Donbas beter vergeten. Mensen praten erover, en ik ken zelfs Oekraïners uit de Donbas die zeggen dat de regio maar afgestaan moet worden."
Alleen zou dat voor Oekraïne betekenen dat Rusland opnieuw wegkomt met zijn agressie. En de zorg is dat dit Moskou een veel betere positie zou geven om later weer door te gaan, om nog meer van Oekraïne af te nemen. Die zorg erkent Irina ook. "Toch zeg ik: een slechte vrede is beter dan deze vreselijke voortzetting van de oorlog."
Nee hoor. Heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het prima vind dat Rusland de EU een standje geeft.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent vooral geïnteresseerd in de Russische kijk op het conflict lijkt het.
Nee, je wilt alleen informatie geloven die bevestigen wat je zelf al denkt. Daarom kom je met Verbrugge en Sachs op de proppen, omdat die hetzelfde denkbeeld als jij hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
Hongarije?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat Turkije samen met Hongarije misschien wel aan tafel zit bij het tekenen.
Mwoah, retrospectief bezien zitten ze wel dicht bij de waarheid. Ik ben nog niet overtuigd van de kunsten van een de Kruijf, Boswijk of Salemon.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:43 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, je wilt alleen informatie geloven die bevestigen wat je zelf al denkt. Daarom kom je met Verbrugge en Sachs op de proppen, omdat die hetzelfde denkbeeld als jij hebben.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het prima vind dat Rusland de EU een standje geeft.
Nee, dat is niet zo.quote:Maar wat betreft het conflict ben ik louter en alleen geïnteresseerd hoe die zich technisch ontwikkelt. Ik heb de puf niet om de vele podcasts met tekeningetjes door te akkeren en op waarde te schatten. Mijn informatie komt vooral van NL podcasts. En nee, niet lighthouse of Marie Therese ter Haar.
Dichtbij jouw waarheid.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, retrospectief bezien zitten ze wel dicht bij de waarheid. Ik ben nog niet overtuigd van de kunsten van een de Kruijf, Boswijk of Salemon.
Ik denk dat mocht Rusland ergens toe bewegen dat er wel wat vriendjes aanwezig moeten zijn, Hongarije of Turkije zijn daar twee van.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hongarije?
Is dat een beetje omdat orban zich zo buitengesloten voelt, en dan voelt hij zich dat ineens niet?
Mijn buurman die gepensioneerd is zat ook te klagen dat hij daar erg aan moest wennen, niks meer om handen, weinig aanspraak.
Mag die dan ook 'tekenen'?
Heeft immers net zo veel in te brengen
Kun je uitleggen wat precies de toegevoegde waarde van hongarije is als tekenende partij?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat mocht Rusland ergens toe bewegen dat er wel wat vriendjes aanwezig moeten zijn, Hongarije of Turkije zijn daar twee van.
Rusland en Oekraïne alleen aan tafel gaat nooit gebeuren. VS, Turkije, Hongarije of VAE zullen uiteindelijk diplomatiek wat gaan halen, maar Europa gaat niet aan tafel zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat precies de toegevoegde waarde van hongarije is als tekenende partij?Wtf moet Hongarije tekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Waarom luister je naar de mening van een of andere kerel op de treurbuis???quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwoah, retrospectief bezien zitten ze wel dicht bij de waarheid. Ik ben nog niet overtuigd van de kunsten van een de Kruijf, Boswijk of Salemon.
Helderquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wtf moet Hongarije tekenen?
Ah ja, die SMO en Rusland zijn niet keihard verkeerd en falend bezig, nee nee, de EU "krijgt een standje"quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het prima vind dat Rusland de EU een standje geeft.
Maar wat betreft het conflict ben ik louter en alleen geïnteresseerd hoe die zich technisch ontwikkelt. Ik heb de puf niet om de vele podcasts met tekeningetjes door te akkeren en op waarde te schatten. Mijn informatie komt vooral van NL podcasts. En nee, niet lighthouse of Marie Therese ter Haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |