Het ruikt of heel lekker of heel vies bij jou thuis.quote:
Week of 6. Brand er eigenlijk elke dag wel eentje.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Week of 6. Brand er eigenlijk elke dag wel eentje.
Nee dit zijn wax melts. Met etherische oliën die fijne geurtjes afgeven op een brandertje.quote:
Hij is een Transformers fan, dat is genoeg voor mij.quote:
Merkwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit zijn wax melts. Met etherische oliën die fijne geurtjes afgeven op een brandertje.
teringquote:Op donderdag 27 november 2025 19:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Mijn hersenen zeggen merkwaardig zonder uitleg erbij.
Uhm mensen bij het IND. Zij vinden dat er situaties zijn waarin vrouwen geen moeite hebben zich te schikken naar de regels van de Taliban.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Muis! Wie wil je vandaag omleggen?
ik 1 en een kwart denk ikquote:Op donderdag 27 november 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar heb ik maar twee seizoenen van Stranger Things gezien
Nee, dat is juist weer heel logisch. Er staat pure soap op die bakjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh eentje ervan blijkt een proefmonster body scrub te zijn. Dat vind ik dan weer merkwaardig.
eerste seizoen vond ik wel leuk, maar vanaf begin seizoen 2 was mijn interesse wegquote:Op donderdag 27 november 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De rest is allemaal hetzelfde.
Misschien zijn er vrouwen die dat graag willen?quote:Op donderdag 27 november 2025 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm mensen bij het IND. Zij vinden dat er situaties zijn waarin vrouwen geen moeite hebben zich te schikken naar de regels van de Taliban.
ja dat is ook merkwaardig.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is juist weer heel logisch. Er staat pure soap op die bakjes.
Volgens mij zijn het alleen mannen die het willenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn er vrouwen die dat graag willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |