wat halen we toch voor gedachtegoed binnen zegquote:
Maar ondertussen wel een kind naar een katholieke school laten gaanquote:Op donderdag 27 november 2025 18:07 schreef Fietsenrek het volgende:
Hoe kan je als ouder je eigen kind vermoorden? Dan zitten er wel aardig wat steekjes los.
Alles vanwege een 'te westerse leefstijl'. Wat verwacht je dan in een Westers land lol.
"Er is een situatie waarbij vrouwen in hoge mate onveilig zijn op straat. Dit komt onder andere omdat er een groeiende groep is van mensen die geen respect hebben voor onbegeleide vrouwen die zich vrij gedragen. Er vallen doden en gewonden. Er is geen simpele oplossing en vervallen in racisme zal averechts werken, dus mensen maken een statement. Dat helpt niet direct, maar dat was ook niet de verwachting. Het gaat om de bewustwording. Hoe kan ik daar zo denigrerend mogelijk over doen en zo bijdragen aan vrouwenhaat?"quote:Op donderdag 27 november 2025 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
maar lekker de nacht opeisen stakkers.![]()
bla bla blaquote:Op donderdag 27 november 2025 19:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Er is een situatie waarbij vrouwen in hoge mate onveilig zijn op straat. Dit komt onder andere omdat er een groeiende groep is van mensen die geen respect hebben voor onbegeleide vrouwen die zich vrij gedragen. Er vallen doden en gewonden. Er is geen simpele oplossing en vervallen in racisme zal averechts werken, dus mensen maken een statement. Dat helpt niet direct, maar dat was ook niet de verwachting. Het gaat om de bewustwording. Hoe kan ik daar zo denigrerend mogelijk over doen en zo bijdragen aan vrouwenhaat?"
In dit geval zou ik het eerder als een verzwarende omstandigheid willen zien. Dat je uitgerekend in een land waar je aanklopt je je kind ombrengt omdat je aanstoot neemt aan het aanpassen aan de gewoonten van datzelfde land terwijl je je er bewust van bent en dan ook nog met grote voorbedachten rade.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Ies cultuur, moeten we respect voor hebben.
quote:Op donderdag 27 november 2025 19:15 schreef Qarrad het volgende:
Verzin in elk geval een eigen grap, stakker
ik heb dat verzonnen juffiequote:Op donderdag 27 november 2025 19:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat in elk topic over geweld tegen vrouwen gepost moet worden of de nacht al opgeëist is.
De school zit pal naast de woning die ze eerst toegewezen kregen. Maar goed, er zit vlakbij ook een openbare school, dus vind het ook vreemd.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel een kind naar een katholieke school laten gaan
Beter een andere god dan goddeloosheid, is in sommige stromingen van de islam het gedachtegoedquote:Op donderdag 27 november 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
[..]
De school zit pal naast de woning die ze eerst toegewezen kregen. Maar goed, er zit vlakbij ook een openbare school, dus vind het ook vreemd.
En het huis waar ze nu wonen staat ook tegenover een openbare school. Snap niet zo goed waarom ze nooit gewisseld zijn.
Klopt. Dat hoorde ik ook vaak van vriendjes en vriendinnetjes van mijn kinderen hier. Ik schat dat van de kinderen met islamitische ouders zo'n 25% voor een christelijke school kiest hier.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter een andere god dan goddeloosheid, is in sommige stromingen van de islam het gedachtegoed
De minst erge optie zeg maar
Mooi.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt. Dat hoorde ik ook vaak van vriendjes en vriendinnetjes van mijn kinderen hier. Ik schat dat van de kinderen met islamitische ouders zo'n 25% voor een christelijke school kiest hier.
Inmiddels is er ook een islamitische basisschool in de buurt maar die groeit minder hard dan verwacht. Een eerdere is zelfs omgevallen wegens gebrek aan belangstelling in de wijk met de meeste mensen met een islamitische achtergrond nota bene.
Nou, ik ken ook inmiddels een paar christelijke basisscholen in Den Haag iig waar ze met kerstdiner alleen halal eten serverenquote:
Ah. Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen ja.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter een andere god dan goddeloosheid, is in sommige stromingen van de islam het gedachtegoed
Eens ja.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ik ken ook inmiddels een paar christelijke basisscholen in Den Haag iig waar ze met kerstdiner alleen halal eten serveren
Ik vind dat toch ook echt wel heel bijzonder, en niet zo mooi
Een openbare school is moderner en vaak net wat minder ‘netjes’. Dus een gelovig persoon kiest logischerwijs niet voor openbaar.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien bleven er anders teveel kinderen weg.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ik ken ook inmiddels een paar christelijke basisscholen in Den Haag iig waar ze met kerstdiner alleen halal eten serveren
Ik vind dat toch ook echt wel heel bijzonder, en niet zo mooi
Dit is het Nederlandse recht: het is belangrijker dat deze mensen een tweede kans krijgen.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mag toch potdomme hopen dat die broers een zeer zware straf gaan krijgen onder het mom van medeplichtigheid.
Het blijft een mensquote:Op donderdag 27 november 2025 23:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is het Nederlandse recht: het is belangrijker dat deze mensen een tweede kans krijgen.
Klopt dus niet, staat in de tekst. Op de telefoonhoesjes is DNA van 1 van de broers gevonden en ook vond 1 van de broers dat ze dood moest.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Lekker makkelijk dit, vader neemt de schuld op zich en zit lekker in Syrië.![]()
Gewoon doen, want ze keurde die moord stilzwijgend goed. Ze deed niets om het te voorkomen. Zelfs niet 112 gebeld.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Elke dag als ik die moeder zie fietsen krijg ik de neiging om een stok tussen haar wiel te doen of iets naars te roepen.![]()
![]()
Bah.
Christelijke scholen zouden geen aanhangers van een valse profeet moeten toelaten.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Klopt. Dat hoorde ik ook vaak van vriendjes en vriendinnetjes van mijn kinderen hier. Ik schat dat van de kinderen met islamitische ouders zo'n 25% voor een christelijke school kiest hier.
Inmiddels is er ook een islamitische basisschool in de buurt maar die groeit minder hard dan verwacht. Een eerdere is zelfs omgevallen wegens gebrek aan belangstelling in de wijk met de meeste mensen met een islamitische achtergrond nota bene.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |