Lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[ x ]
Gaat dit nu over het moment voorafgaand aan de moord?
En de linkse meute ons maar islamofoob noemen...quote:Op donderdag 27 november 2025 11:28 schreef Zoddie het volgende:
Niet alleen je dochter vermoorden, maar ook op de manier waarop en dan als ze al dood is dan haar nog varken noemen.
Dat is echt pure haat, naar je eigen dochter....omdat ze wat te westelijks was geworden.
Dan zet je meisjes als Ryan dus ook uit...quote:Op donderdag 27 november 2025 09:47 schreef Frutsel het volgende:
Tja...ook hier geldt dat als we ook maar iets het vermoeden of bewijs hebben dat gelovigen in Nederland op deze manier in elkaar steken of denken moet je ze gewoon meteen uitbannen. Die hebben hier niets maar dan ook niets te zoeken.
Rot op uit Nederland als je vindt dat we hier te 'westers' zijn en je je niet wil aanpassen of dit kan accepteren
In Syrië wordt eerwraak waarschijnlijk toegejuicht.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:57 schreef Momo het volgende:
Gevangenis in Syrie zal wel geen optie zijn
Ik dacht dat liegen onder ede strafbaar was.quote:
Het is dan ook een hele zieke cultuur waar ze uit voortkomen.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan er met mijn hoofd niet bij dat je je eigen vlees en bloed om zou brengen en dat dus eigenlijk het gehele gezin (moeder, vader, broers) samen hebben gespannen om dit zo in gang te zetten. Ziek
Powered by the duivel.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele zieke cultuur waar ze uit voortkomen.
Die hele familie mag wel op een enkele vlucht richting Damascus worden gezet, ze deugen geen van allen.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:12 schreef Molo het volgende:
Ik deze ultra walgelijke zaak snap ik dus ècht niet waarom die moeder niet vervolgd wordt.
Het is toch klinkklaar dat ze medeplichtig is??
En er waren nog andere minderjarigen in huis dacht ik, daar zou ik ook eens goed naar kijken of dat maatschappelijk wel wenselijk is
Ja, en dat allemaal precies volgens de eerdere aanwijzingen van pa, met het dichtplakken van haar mond, haar vastbinden en verzwaren en wat niet. Vingerafdruk op telefoonhoesje van Ryan is van broer ook.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Het komt er dus op neer dat 1 broer en Ryan met de vader naar een afgelegen stuk zijn gereden en dat de vader met Ryan dus het pikkedonker in is gewandeld en alleen de vader haar dus daar ergens om het leven heeft gebracht door haar vastgebonden en al het water in te flikkeren.
Klinkt zeer onwaarschijnlijk dat pa alleen handelde.
Ik ben er bang voor, Pa neemt alle schuld op zich, lekker veilig in Syrie.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mag toch potdomme hopen dat die broers een zeer zware straf gaan krijgen onder het mom van medeplichtigheid.
Die kans zit er in, al zijn er uit eerdere berichtgeving ook apps aanwezig van de broers richting de vader die zeiden dat ze afgestraft moet worden en zijn er vingerafdrukken van een van de broers gevonden op de telefoonhoesjes die in haar schoen waren verstopt en in het water gegooid.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:47 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, Pa neemt alle schuld op zich, lekker veilig in Syrie.
Broers komen weg met wat lichte straffen omdat men niet kan bewijzen dat de broers hebben geholpen met het daadwerelijk doden van hun zus.
Hoeveel zijn dat er dan, hoe lang hebben die een status en op welke grond kregen zij een status? Kan je daarnaast proberen uit te leggen waarom x% iets moet bepalen voor de volledige 100% van een bepaalde groep buitenlanders en deze percentage logica niet toegepast mag worden op autochtonen?quote:Op donderdag 27 november 2025 10:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Statushouders gaan ook gewoon op vakantie die kant op. Dat hele asielsysteem is een gotspe. En genoeg volk dat het systeem nog kan verdedigen
Die cijfers worden ook niet (publiekelijk) bijgehouden, maar dat het voorkomt onder groepen uit Eritrea, Irak, Iran en Soedan was al paar jaar bekend, daar hebben vorige kabinetten ook verblijfsvergunningen ingetrokken. Maar dat zijn enkele tientallen. Echter kunnen ze na 5 jaar statushouder gewoon naturaliseren en zodra ze een Nederlands paspoort hebben dan zijn ze vrij om te reizen waar ze willen, inclusief hun thuisland, zonder gevolgen.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er dan, hoe lang hebben die een status en op welke grond kregen zij een status? Kan je daarnaast proberen uit te leggen waarom x% iets moet bepalen voor de volledige 100% van een bepaalde groep buitenlanders en deze percentage logica niet toegepast mag worden op autochtonen?
Ik hoor graag van je. Dat gaat alleen nooit gebeuren natuurlijk
Nee natuurlijk gaan ze niet allemaal op vakantie. Maar met name Eritreeërs en Syriërs staan erom bekend dat ze na het krijgen van hun papieren hier in groten getale vakantie gaan vieren of weer langere tijd gaan verblijven daar. Het lijkt me geen verkeerde zaak om de aantallen, namen en rugnummers boven tafel te krijgen en om verblijfsstatussen in te gaan trekken voor dit soort geintjes. Je bent gevlucht of je bent het niet en als je daar op vakantie kunt dan ben je niet gevlucht. Daar zouden prima kaders aan te stellen zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er dan, hoe lang hebben die een status en op welke grond kregen zij een status? Kan je daarnaast proberen uit te leggen waarom x% iets moet bepalen voor de volledige 100% van een bepaalde groep buitenlanders en deze percentage logica niet toegepast mag worden op autochtonen?
Oke Syriers doen dat, waarbij we weten dat het regiem 360 graden gedraaid is. Mensen die door een Assad doodgemarteld zouden worden kunnen nu vrii rondlopen. Dat betekent niet dat zij tien jaar geleden onterecht asiel kregen of dat zij de hele wereld mogen bereizen behalve een gebied dat bijna vijf keer groter is dan Nederland. Verder wordt hetgedrag van die Syriers en Eritreeers geprojecteerd op Afghanen, Nigerianen, Zimbabwanen, Congolezen, Russen en weet ik veel wie nog meer behalve Oekrainers. Tussen die mensen kan gerust 7.000 km zitten, dat is van hier tot Rome, terug en dat drie keer. Die slaat natuurlijk nergens op.....quote:Op donderdag 27 november 2025 16:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gaan ze niet allemaal op vakantie. Maar met name Eritreeërs en Syriërs staan erom bekend dat ze na het krijgen van hun papieren hier in groten getale vakantie gaan vieren of weer langere tijd gaan verblijven daar. Het lijkt me geen verkeerde zaak om de aantallen, namen en rugnummers boven tafel te krijgen en om verblijfsstatussen in te gaan trekken voor dit soort geintjes. Je bent gevlucht of je bent het niet en als je daar op vakantie kunt dan ben je niet gevlucht. Daar zouden prima kaders aan te stellen zijn.
Zo'n voorbeeld als deze vader die zich hier uitgeeft als vluchteling, zijn eigen kind verzuipt en dan daar doodleuk verder gaat met een fijn leven inclusief nieuwe vrouw, daar gaat het bloed van mensen terecht van koken. Nu heb ik niet de illusie dat het draagvlak voor vluchtelingen nog te redden valt binnen 10 jaar hier, maar zulke maatregelen zouden een goed en haalbaar begin zijn om het kaf van het koren te scheiden.
Kijk. Dit topic geeft heel veel kansen om je onderbuik te laten spreken. Heel veel vooroordelen worden hier bevestigd.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:39 schreef ZanneG het volgende:
Ik kijk er van op dat die lui in het Nederlands met elkaar appen / chatten en niet in het Syrisch.
Pa en de broers zullen er wel weer mee weg komen.
Arme meid.
Nou ja... 2/4 gaan brommen.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
Kijk. Dit topic geeft heel veel kansen om je onderbuik te laten spreken. Heel veel vooroordelen worden hier bevestigd.
Maar. "Ze zullen er wel weer mee wegkomen" is er daar niet een van.
Deze 3 gaan alle 3 voor heel lang brommen.
quote:
Ik wil wel een reactie geven hoor.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat een nare dood, je kan niet bewegen niets en dan langzaam stikken enkel een zwaar gestoord persoon kan dit een ander aandoen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ook de manier waarop.
Schiet je iemand neer, is het snel klaar. Maar in dit geval vastbinden, tape, verdrinken.
Hier prikt een rechter toch zo doorheen hoop ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/SaskiaBelleman/status/1994069159924101490
Ook alweer zo'n geloofwaardige verklaring.
Precies 138 meter aan rondjes.quote:
De indoctrinatie is intens.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:07 schreef Fietsenrek het volgende:
Hoe kan je als ouder je eigen kind vermoorden? Dan zitten er wel aardig wat steekjes los.
Alles vanwege een 'te westerse leefstijl'. Wat verwacht je dan in een Westers land lol.
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De indoctrinatie is lam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |