abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2025 @ 22:00:18 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_219351877

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219351930
Dat klinkt als een heel mooi en vooral een passend afscheid @borisz

Fijn @Blues zowel dat het goed ging als de vrije dag morgen. Nu een lekkere nacht slapen.

Thuis van eten bij vrienden. T is verhipte koud op de fiets. Maar wat zeur ik, zie nu beelden op tv over regen in Gaza, wat een doffe doffe ellende -O-

Eindelijk over een nieuw stuk velperweg gefietst, binnenkort maar eens in daglicht want volgens mij word ik er heel blij van en wil het eens goed bekijken. Een rotonde ipv een enge oversteekplaats en verderop een stoplicht voor fietsers ipv dat je je tussen auto’s moest manoeuvreren en ook een duidelijk aangegeven fietspad.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219352156
Vanavond om 20 uur al moest ik de autoruiten schrapen w/
Was bijna niet naar een overleg gegaan met ijskoude handen.
Ook de handschoenen eens tevoorschijn halen.

Klinkt als een goed afscheid @borisz met een lach en een traan.
pi_219352326
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 07:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e seizoen?
pi_219353092
Hallo.

Heb niet zoveel meer tijd of headspace dan af en toe ego-updaten over de eindsprint. Sorry.

Dag 5. Gisteren in zwart gat gedonderd en net wakker. Veel snot. Straks even mealpreppen for helldays, naar de fysio en dan de keuken in vanaf 11 voor het openingsbuffet van de ijsbaan. Da's om 17:00 geloof ik. Daar blijf ik bij om de bakken te vervangen en lief te glimlachen want het is 140 man. Dan alle kutzooi rond 19:00 weer in de bus, uit de bus en de tijd vol maken tot 21:45 met afwas. Dan naar het museum om feestje af te breken en dan hopelijk rond half 1/1 uur thuis.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219353096
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2025 22:42 schreef Blues het volgende:

[..]
1e seizoen?
Nee dit seizoen. Volgende week is-ie te zien.
pi_219353588
Mogge!

Pittige dag weer @Lonaa sterkte ook voor vandaag

@Tele6 Laat je even weten wanneer broer te zien is? Want zo te zien is dat programma iedere dag.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 09:29:47 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219353658
Zo. Gebroken nacht.
Tijdens PSV heerlijk op de bank geslapen :Z, maar ja dat is dan niet gunstig voor nacht zelf :P
Lukte nog wel om een paar uurtjes te pakken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219354065
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Pittige dag weer @:lonaa sterkte ook voor vandaag

@:tele6 Laat je even weten wanneer broer te zien is? Want zo te zien is dat programma iedere dag.
Ja aflevering 19 als het goed is, dat is komende donderdag
pi_219354709
Waar en wanneer moeten we naar Teleprutserbroertje kijken?

:+

Hier is het uitkijken naar het weekend begonnen.. collega heeft laatste dag en is het een trend om relaties te verbreken voor de kerst lijkt het.. vriendin van mij, vriend van chef en een collega waarvan we deze week horen dat ze weer single zijn..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219354717
Zo sneu dat gelapohunt :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219354769
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo sneu dat gelapohunt :N
Oh, vind je? 😂

Strakjes weer op tournee met een lijstje van 5 adressen, m.n. de HEMA voor allerlei, oa. een vierkant bakblik. Bij de Action van de week niet meer te vinden.
Eerste even een run voor een goed doel door het eigen dorp afwachten tot die langsgekomen zijn.

Er is weer een doos met 3 kilo ofwel 41 stuks overheerlijke mandarijnen rechtstreeks uit de boomgaard citrussebastia.nl met ook een overheerlijke sinaasappel mosterd.
Het potje kan ik ook zo leeg lepelen .
Ook een goeie pot honing oranjebloesem voor de overnights oat meal.
pi_219355078
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 12:05 schreef Barreltje het volgende:
Waar en wanneer moeten we naar Teleprutserbroertje kijken?

:+

Hier is het uitkijken naar het weekend begonnen.. collega heeft laatste dag en is het een trend om relaties te verbreken voor de kerst lijkt het.. vriendin van mij, vriend van chef en een collega waarvan we deze week horen dat ze weer single zijn..
NPO 3 om 19:25 over een week, of komende week op NPO Start aflevering 19.

Geen garanties dat hij meer dan 2 minuten op het scherm verschijnt, want blijkbaar gaat hij het snelste blauwtje ooit lopen. :X
pi_219355147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 13:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Geen garanties dat hij meer dan 2 minuten op het scherm verschijnt, want blijkbaar gaat hij het snelste blauwtje ooit lopen. :X
Oef, je hebt dus nog geen nieuwe schoonzus ;)
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 13:48:57 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219355229
quote:

[..]

Oh dat is de perfecte lengte voor een short die viraal gaat *)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219355343
SPOILER
Zie TT :9 *O*
pi_219355364
Ik heb weer een gratizz college voor @Isabeau
https://klu.webinargeek.c(...)iTjGb4gBmT8FFmWwJ78/
pi_219355719
Zijn er hier mensen ooit bij Restaurant De Nieuwe Winkel in Nijmegen geweest?

Wij hadden gisteren de bier en foodpairing les van diegene die biersommelier is daar.
En de foto's die hij liet zien zagen er wel erg goed uit :9
pi_219355737
Allemachtig wat was het nat in Assen.

Ondertussen weer veilig in Fryslan terug.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219355836
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 15:06 schreef Sarabi het volgende:

Wij hadden gisteren de bier en foodpairing les van diegene die biersommelier is daar.
Ja, twee keer, maar wel al een aantal jaar geleden. Superinteressant, origineel en lekker. Maar ik heb beide keren niet zelf betaald en zou zelf nooit 200 euro p.p. uitgeven aan een diner (nog zonder drank).
pi_219355913
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ja, twee keer, maar wel al een aantal jaar geleden. Superinteressant, origineel en lekker. Maar ik heb beide keren niet zelf betaald en zou zelf nooit 200 euro p.p. uitgeven aan een diner (nog zonder drank).
Klinkt wel als een goede date :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 27 november 2025 @ 15:55:05 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219356080
quote:

[..]

Nog sneller dan die meid vorig seizoen in pisa? _O-
Ben benieuwd *O*

Omg die oliebol van Blues heeft de perfecte laag suiker. O+
pi_219356087
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Snap ik, ik moet daar toch ook wel een flinke drempel voor over.
Maar wel positief dus?
pi_219356092
Ik heb er nog nooit gegeten maar wel hele goede dingen over gehoord. Inderdaad vrij prijzig. Geen idee of het nog zo is, maar duurt lang voordat je een plekje hebt.
  donderdag 27 november 2025 @ 15:59:24 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219356104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 15:06 schreef Sarabi het volgende:

Wij zijn er 2x geweest, was echt heel bijzonder. Maar inderdaad erg duur.

Je had tot kort geleden ook De Limus in Nijmegen, die deed ook altijd bier pairing, was ook echt leuk en wat toegankelijker. Maar hij ging iets anders doen met een brouwer volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')