SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 24 november 2025 07:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]1e seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja aflevering 19 als het goed is, dat is komende donderdagquote:Op donderdag 27 november 2025 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Pittige dag weer @:lonaa sterkte ook voor vandaag
@:tele6 Laat je even weten wanneer broer te zien is? Want zo te zien is dat programma iedere dag.
Oh, vind je? 😂quote:
NPO 3 om 19:25 over een week, of komende week op NPO Start aflevering 19.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:05 schreef Barreltje het volgende:
Waar en wanneer moeten we naar Teleprutserbroertje kijken?
![]()
Hier is het uitkijken naar het weekend begonnen.. collega heeft laatste dag en is het een trend om relaties te verbreken voor de kerst lijkt het.. vriendin van mij, vriend van chef en een collega waarvan we deze week horen dat ze weer single zijn..
Oef, je hebt dus nog geen nieuwe schoonzusquote:Op donderdag 27 november 2025 13:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
NPO 3 om 19:25 over een week, of komende week op NPO Start aflevering 19.
Geen garanties dat hij meer dan 2 minuten op het scherm verschijnt, want blijkbaar gaat hij het snelste blauwtje ooit lopen.
Oh dat is de perfecte lengte voor een short die viraal gaatquote:Op donderdag 27 november 2025 13:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Geen garanties dat hij meer dan 2 minuten op het scherm verschijnt, want blijkbaar gaat hij het snelste blauwtje ooit lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie TT![]()
![]()
Ja, twee keer, maar wel al een aantal jaar geleden. Superinteressant, origineel en lekker. Maar ik heb beide keren niet zelf betaald en zou zelf nooit 200 euro p.p. uitgeven aan een diner (nog zonder drank).quote:Op donderdag 27 november 2025 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier mensen ooit bij Restaurant De Nieuwe Winkel in Nijmegen geweest?
Wij hadden gisteren de bier en foodpairing les van diegene die biersommelier is daar.
En de foto's die hij liet zien zagen er wel erg goed uit
Klinkt wel als een goede datequote:Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, twee keer, maar wel al een aantal jaar geleden. Superinteressant, origineel en lekker. Maar ik heb beide keren niet zelf betaald en zou zelf nooit 200 euro p.p. uitgeven aan een diner (nog zonder drank).
Nog sneller dan die meid vorig seizoen in pisa?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Snap ik, ik moet daar toch ook wel een flinke drempel voor over.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, twee keer, maar wel al een aantal jaar geleden. Superinteressant, origineel en lekker. Maar ik heb beide keren niet zelf betaald en zou zelf nooit 200 euro p.p. uitgeven aan een diner (nog zonder drank).
Wij zijn er 2x geweest, was echt heel bijzonder. Maar inderdaad erg duur.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:06 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier mensen ooit bij Restaurant De Nieuwe Winkel in Nijmegen geweest?
Wij hadden gisteren de bier en foodpairing les van diegene die biersommelier is daar.
En de foto's die hij liet zien zagen er wel erg goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |