Die kant is extreemrechts. En steeds extremer aan het worden. Helemaal in de fabeltjesfuik. En woest op iedereen die het anders ziet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Overigens dus ook wel oprecht geïnteresseerd, ook wat jij ziet als zijn kant van het spectrum @:sigme, want als bij elkaar wel iets om over na te denken. Wat ik nu dus nog helemaal niet heb gedaan, omdat ik niet wist dat er überhaupt iets was om over na te denken. Daarom vind ik het ook oprecht goed dat het hier ter sprake kwam, want daar leer ik van.
Dat dus. Heb ooit wel eens daar gelezen en gepost maar da’s niet te doen. Blijf gewoon lekker hier met jullie ijne mensenquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank @:Lucky_Strike voor de toelichting. Ik vind dit ook verdrietig om te horen, want het is iets waar ik me helemaal niet in kan vinden. En ook heel erg in strijd met hoe fijn ik het juist 'in mijn gebiedjes' hier ervaar.
Nou zo extreem vind ik het niet wat daar gebeurt eigenlijk. Kan me herinneren dat het weleens veel erger geweest is. Maar goed, het is mijn tuintje niet. Ik geloof niet dat ik daar plezier uit zou halen dus ik kom er nietquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als het je interesseert zou je POL Feedback van de afgelopen 4-6 weken eens kunnen lezen, dat is heel informatief.
Liefde voor Bravequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:29 schreef Syrena het volgende:
Iknog steeds Brave browser, danzij Lucky's tip
Die Notenshop is tof, hadden wij vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga uitslapen, rondje lopen (heb nog steeds pas één muntje gevonden deze maand) en in de middag komt de Picnic. Misschien dat ik op zondag een ritje met de trein ga maken. Als de pet ernaar staat
![]()
En maandag weer rennen in de hamstermolen. En los met de adventskalender van de Notenshop [ afbeelding ]
En mijn Decemberkalender krasloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kunnen wij twee dagen het dorp niet in/uit 😳 of met een enorme omweg.
Zoals MnX die morgen een half uurtje eerder vertrekt dan anders.
Had gedacht om te bakken met de nieuwe machine.
Zag alleen weer een appeltaart in de koelkast liggen. Wie deed alvast boodschapjes😇
Misschien dan broodjes.
Nee dat werkt veel beter op een boot altijd. Dan zwaait ineens iedereen naar alles met een hartslag zegmaarquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Als je langs U komt in de trein zondag @Dr_Flash, en een klein meisje zwaait naar je, zwaai je dan terug? Nichtje zwaait altijd heel vrolijk naar iedereen in de trein maar er zwaait nooit iemand terug
Dat betekent boodschappen bij de slager in het andere dorp.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Lastig @:annex maar ik zou het toch aangeven dat je het liever zo wil houden.
De lol ging er een beetje vanaf doordat de machine een paar keer kuren vertoonde. En toen werd de kamer (weer) een rommelhok. Nu vast wat dingen opgeruimd, morgen nog wat meer en dan kan ik ook de werktafel eens goed opruimen.
Misschien worstenbroodjes of kaasbroodjes?
Dat is fijn van je lange kerstvakantie! En hopelijk komende vrijdag op z'n minst rustig.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb vanaf de 15e al een soort van kerstvakantieik werk die week nog een klein beetje, maar wanneer het mij uitkomt en alleen wat ik zelf uitkies. Ik heb één stage tussentijdse evaluatie staan, kijk van 20 studenten een door mezelf gemaakte open vraag van tentamen na en heb een afspraak over onderzoek, en verder doe ik niks. En dan de twee weken erna helemaal niks. Zin in.
Maandag heb ik helaas een drukke dag, dus die kan ik niet vrijnemen. Vrijdag is wel nog leeg en dat probeer ik zo te houden, zodat als nodig ik die bij het weekend kan pakken.
Wat irritant Tele! Hopelijk vannacht betere nacht voor je. Mijn Garmin dacht dat ik ma op di van 22.18-6.50 sliep, met 26 min wakker tussendoor. In werkelijkheid sliep ik van 22.50-55 tot 2.30, en van 6.30-6.50. Ik lag vrij goed stil toen ik wakker lag.
Dat scheelt inderdaad vast! Ik heb voor mezelf als in-principe-regel dat ik tot niet later dan 20.30 mag werken. Zodat ik nog een uur afschakeltijd heb voordat ik naar boven ga voor katjes 'in bed leggen' (aka in hun kamer opsluiten voor de nacht en erbij zitten en aaien tot Bram in een hangmat/mandje ligt, want anders maakt 'ie doodleuk direct de deur weer open. Als ik erbij blijft tot ie ligt, slapen ze gewoon braaf de hele nacht daar) en tandenpoetsen enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is fijn van je lange kerstvakantie! En hopelijk komende vrijdag op z'n minst rustig.
Vandaag ben ik wél aan m'n relaxte hardloopronde toegekomen en heb ik niet tot 23:00 zitten werken / familie bellen, dus komt vast goed met rustiger slapen
Spanning ende sensatiequote:Op vrijdag 28 november 2025 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Er is hier weer wat aan de and, 2 politiewagens en 3 brandweerwagens. Ambulance staat tegenwoordig ergens anders maar die zal er ook wel zijn
Sorry voor late reactie, ik was de klerenkast ingedoken en dat vrat mijn avond opquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Overigens dus ook wel oprecht geïnteresseerd, ook wat jij ziet als zijn kant van het spectrum @:sigme, want als bij elkaar wel iets om over na te denken. Wat ik nu dus nog helemaal niet heb gedaan, omdat ik niet wist dat er überhaupt iets was om over na te denken. Daarom vind ik het ook oprecht goed dat het hier ter sprake kwam, want daar leer ik van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |