Goedemorgen, allemaal!
Heel fijn weekend voor iedereen die weekend heeft (sterkte,
@Lonaa, maar het klinkt of je ook wel een beetje van geniet! Jij doet het echt zo geweldig!)
@Blues Fijn dat het met jou beter gaat en geweldig nieuws over Golfer! Dikke knuffel!
@sigme Tijd is omgevlogen, nu alweer terug in Nederland en een balen van de inbraak in Spanje...Dank je wel voor de bever-updates, ze zijn geweldig
@Kaatje1 Dikke knuffel voor jou en voor het mooie werk wat je doet (en volgens mij zitten we in eenzelfde FB groep, waarin ik alleen maar ben voor de tips en recepten

)
@Dr_Flash Fijn dat je je weer beter voelt! Balen dat je ouders niet eerst vragen of je er zelf wel zin in heb in alle familie activiteiten.
@AnneX Lekker je eigen ding doen met vrijwilligerswerk! Het moet goed aanvoelen en jouw middag opgeven doet dat blijkbaar niet. Zo te lezen zijn jullie nog steeds bezig met huis inrichten? Ben benieuwd of meneer AnneX alle kasten inmiddels weer heeft gevuld
@fietsie Geen werkende vaatwasser is echt niet leuk. We hebben hier weinig aanrechtblad en met vaatwerk was het helemaal vol. Toen was er ook een nieuwe binnen een paar dagen.
@Tele6 Succes met de komende verhuizing! Zo te lezen ben je al een stuk beter voorbereid dan je broertje! Nu lekker je energie voor jezelf gebruiken.
@vlindertje89 Veel succes met het shoppen vandaag! En ondanks weinig energie, hoop ik op een leuk weekend met je nichtje en ik wens je een goede nachtrust vannacht
@derLudolf Ik zag een mooie keuken voorbij komen en ook iets met meterkast ofzo..Heb je ook al een verhuisdatum in je hoofd? (Nog bedankt voor de treinhulp toen, maar uiteindelijk hebben we twee nachtjes Deventer gedaan, omdat het qua tijd en geld beter uitkomt)
@Lucky_Strike Dikke knuffel! Gewoon omdat je nu zo ontzettend veel doe (vrijwilligerswerk, werk, eigen bedrijf, moestuin, huis) en het gaat gewoon allemaal goed!
@Cat-astrophe Goed nieuws van kat! Joepie! Ik vind het zo leuk om jouw avonturen met maatje te lezen, gelukkig maar dat hij zijn beroemdheid met jou kan delen
En een dikke knuffel voor alle verdrietige gebeurtenissen...
@borisz Het klinkt als een mooi afscheid van je oom. Sterkte ermee
(En dat je 17 km wandelen even een ommetje noemt, Pffff!)
O, in je Rotterdam wandeling ben je door Park Rozenburg gelopen. Daar ben ik een keer achtergelaten door mijn meester..We gingen met de klas toen verstoppertje spelen in het park. Ik had me te goed verstopt en de meester niet goed geteld. Gelukkig was ik toen oud genoeg om zelf terug te lopen naar school en daar aan te bellen.
@Vanyel Dank nog voor alle info over perimenopauze van een tijd geleden! Ongelooflijk over hoe weinig ik ervan wist en nu nog steeds ermee stoei..
@Sarabi Gaaf dat je even een biercursus die! Heb je nog echt hele nieuwe dingen geleerd?
@z80 heb je al nieuwe reisplannen? Hoe vaak ben je nu in China geweest? Het staat op mijn bucketlist, maar eerst ga ik een keer naar Japan met kind (Nintendoland en Disneyland Tokyo moeten bezocht worden).
@flipsen Mocht ik ooit een goede prijs winnen in de Staatsloterij, dan weet ik je te vinden! Zuidpool cruise klinkt echt te gek!
Gisteren was ik liep ik van metro richting werk voor een gesprek met manager. Onderweg zag ik een ouder Indisch echtpaar die de weg kwijt waren. Ik bood mijn hulp aan en ze waren op zoek naar een restaurant waar ze met hun zoon hadden afgesproken. Ik wist waar het was en ben een stuk met ze meegelopen. Onderweg een beetje kletsen met de oudere dame en vlakbij het restaurant zei ik gedag en toen kreeg ik een knuffel van haar. Lief,he!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.