Niet echt een verstandig idee om met hete olie aan de gang te gaan als je bezopen bent, sterkte vandaag met je katerquote:Op zondag 30 november 2025 00:20 schreef Gibson88 het volgende:
A fijn inmiddels thuis, stront zopen, maarrrrr ik heb een Kwekkenboompje in het netje. Snap ook niet waarom ik dit post. maar dat zal vast de drank zijn
quote:Op zondag 30 november 2025 07:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Niet echt een verstandig idee om met hete olie aan de gang te gaan als je bezopen bent, sterkte vandaag met je kater
Waar smaakt red velvet koffie naar?quote:Op zondag 30 november 2025 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Bakkie bij Starbucks.
[ link | afbeelding ]
Red Velvet (1e keer, lekker hoor) en cappuccino.
Cacao en best zoet, maar niet te. Als je een tall neemt.quote:Op zondag 30 november 2025 12:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar smaakt red velvet koffie naar?
En is de koffie ook rood dan?![]()
Hier tweede cappuccino van de dag. Denk dat ik voor bakje ramen ga als brunch zo
Oh heerlijk!quote:Op zondag 30 november 2025 12:18 schreef Tuindier het volgende:
Hier toast met witte bonen in tomatensaus, en een boterham donkere hagelslagbij de thee.
Voor vanavond staat een vegan harrira-ish soep te pruttelen.
Ah! Lekker feestelijk welquote:Op zondag 30 november 2025 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Cacao en best zoet, maar niet te. Als je een tall neemt.
Ja is rood, en ze doen er rood poeder overheen. Normaal over de slagroom maar ik heb zonder slagroom gevraagd.
Jij zit in een noedelmodus![]()
Mag ik het recept?quote:Op zondag 30 november 2025 19:03 schreef Karzai het volgende:
Aardig gelukt al zeg ik het zelf, wellicht de cantharellen iets langer moeten bakken verder een smakelijk kerstwaardig hapje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat voor worst?quote:
Ik heb het recept hiervandaanquote:Op zondag 30 november 2025 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik het recept?
En waar koop je (betaalbaar) cantharellen? En hertenvlees trouwens
Dank je!quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb het recept hiervandaan
https://www.24kitchen.nl/recepten/hertenstoof-met-pommes-amandes
de cantharellen waren wel prijzig, 7 euro per ons bij de groenteboer die kwamen uit Canada, maar volgens mij kan je ook wel een ander paddestoelen gebruiken.
Vlees had ik bij vekuws wild besteld dat viel wel mee geloof 20 euro per kilo
www.veluwswild.nl
Dit wordt geen favorietquote:Op maandag 1 december 2025 13:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik dit (vega) recept van Picnic (door 2 gedeeld, want recept is voor 4 personen): Spaghetti met paddenstoelen en miso.
Succes met de verbouwing!quote:Op maandag 1 december 2025 18:15 schreef Seeburg54 het volgende:
Vandaag poke bowl uit de winkel. De hele week gemakkelijk, want we zitten in een verbouwing vanaf deze week.
Oh het klonk wel heel lekker eigenlijk, wat schortte eraan?quote:Op maandag 1 december 2025 18:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit wordt geen favoriet![]()
[ link | afbeelding ]
De combi miso & spaghetti ws. Was ook wat zout.quote:Op maandag 1 december 2025 20:15 schreef Molo het volgende:
Oh het klonk wel heel lekker eigenlijk, wat schortte eraan?
Ja dat kan wel snel uit balans zijn jaquote:Op maandag 1 december 2025 20:44 schreef Blues het volgende:
[..]
De combi miso & spaghetti ws. Was ook wat zout.
Omnomnomquote:Op maandag 1 december 2025 21:28 schreef Kanaroe het volgende:
Hier een hele kip in de creusetpan gestoofd, met wortel, selderij, sjalotjes, witte wijn en bouillon
Daarbij rijst en gemengde linzen met flespompoen met de lekkere kippensappen erover
NIks mis met miso en spaghetti an sich. Kan je prima misonoedels van maken. Maar vind het wel een vreemd recept, ik had het met andere ingrediënten gemaakt.quote:Op maandag 1 december 2025 20:44 schreef Blues het volgende:
[..]
De combi miso & spaghetti ws. Was ook wat zout.
5 eetlepels plus nog zout, whutttquote:Op dinsdag 2 december 2025 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NIks mis met miso en spaghetti an sich. Kan je prima misonoedels van maken. Maar vind het wel een vreemd recept, ik had het met andere ingrediënten gemaakt.
in de kookinstructies paddestoelen die van zichzelf al goed het zoute kunnen opnemen laten koken in 5 el miso en dan aan het eind nog op smaak brengen met zout![]()
Meurboks, ik had een cracker met appelstroop en een lepel tahini eropquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga lekker meuren: rijstwafels met pindakaas
Wij weten wel mensen op afstand te houden dusquote:Op dinsdag 2 december 2025 11:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Meurboks, ik had een cracker met appelstroop en een lepel tahini erop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |