quote:Op vrijdag 28 november 2025 14:35 schreef golfer het volgende:
Vanavond eet ik een door onze dorpsviswinkel gemaakte paella.
Ik at ooit door jou gemaakte paella en die was amazingquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:35 schreef golfer het volgende:
Vanavond eet ik een door onze dorpsviswinkel gemaakte paella.
Capannina (naar het restaurant zelf genoemd) voor mij, Marinara voor golfer.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef golfer het volgende:
Straks: pizza's van de dorpsgriekItaliaan.
De betere avonden natuurlijk datquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:43 schreef Gibson88 het volgende:
Waarschijnlijk druk ik mijn smoel vavnond vol met kebab. Zo effe de stad in voor een pilsie, dan weten we wel hoe dat gaat.
Morgenvroeg stinken naar een kadaver.
Ik als Hollander eet dat er ook altijd bij. Als het lukt te halen, met katenspek van de slagerquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond was het erwtensoep, gekregen van en gemaakt door een goede vriendin. Het was heerlijk o ja, ze nam ook roggebrood mee. Dat eten de Friezen erbij.
Ja, dat hoort er ook bij. Is dat ongeveer iets als bacon?quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik als Hollander eet dat er ook altijd bij. Als het lukt te halen, met katenspek van de slager
Katenspek is echt buikspek net als ontbijtspek. Het is eerst gekookt en daarna heet gerookt waardoor het een lekker rokerige smaak heeftquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er ook bij. Is dat ongeveer iets als bacon?
Lekker manquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:26 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond kaasfondue met veel knoflook, als dippers; kort geblancheerde bloemkoolroosjes, geroosterde gehalveerde krieltjes en gekwarteerde rode uien, rauwe bleekselderijstengels en minirunderburgertjes
Met een Kasteel Rouge 0.0 %
Smikkelen ende smullen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |