SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies![]()
Ben jij zo'n konijn?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in het donker loopt en er opeens zo'n moordlustig monster uit de hel op je af komt gerend
Hee, jij hier?quote:
quote:Zit een giraffe in het bos een joint te draaien komt er plots een konijn voorbij gerend.
“Gatver, zegt het konijn, dat moet je niet doen,
je kan beter met mij gaan rennen.”
Eigenlijk heeft het konijn gelijk, denkt de giraffe en hij gooit z'n joint weg
en rent met het konijn mee door het bos.
Even later komen ze een olifant tegen die op het punt staat een gigantische lijn coke
door z'n slurf op te snuiven.
"Neeeeeeee”, roept het konijn “dat moet je niet doen,
denk na en ga met ons mee rennen door het bos!!!”
De olifant kijkt naar z'n lijn en blaast alles met een puf de lucht in.
Hij heeft gelijk, denkt de olifant en zo rennen ze met z'n drieën door het bos.
Aan de rand van het bos zit een leeuw met z'n al afgebonden poot klaar om een shot heroïne te nemen. Op het moment dat de drie voorbij komen, geeft ie het konijn een enorme klap tegen z'n bek.
Het konijn land bewusteloos 3 meter verder in de struiken, waarop de giraffe en de olifant schreeuwen dat ie normaal moet doen.
Zegt de leeuw: "Het is goed met jullie, iedere keer als dat rotkonijn aan de XTC heeft gezeten
moet iedereen met hem door het bos gaan rennen...
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 @:cherrylips snel nog even drinken (en eten) pakken voor we weer gekkies gaan kijken.
Nu moet ik aan The Happy Tree Friends denken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Was verder ook helemaal niet verontrustendquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moet ik aan The Happy Tree Friends denken.
Waar heb je het besteld?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanochtend 8:50 iets besteld. Als je voor 12:00 besteld en betaald hebt, zelfde dag nog geleverd! Tussen 17:30 en 22:00.
Nou is het magazijn in Volendam, en heb ik nog geen verzendbevestiging gehad. Gaat dit nog lukken?
Ik vond dit echt geniaal.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was verder ook helemaal niet verontrustend
[ afbeelding ]
Op internet. Hoezo maakt dat uit?quote:
Ik heb nu ook gelijk dat introdeuntje in mijn hoofdquote:
Mijn autistisch brein zei meteen. Giraffen leven niet in een bosquote:
Ik ben al blij als ze op de plek bezorgen die ik ze aangeef. DHL doet het hier een stuk beter tegenwoordig dan PostNL.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op internet. Hoezo maakt dat uit?![]()
Ik heb speciaal 4 euro extra betaald om het vandaag te krijgen ipv "ergens deze week".
Nou gewoon, ik doe dat ook wel eens bij Bol, en dan is het er altijd dezelfde dagquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op internet. Hoezo maakt dat uit?![]()
Ik heb speciaal 4 euro extra betaald om het vandaag te krijgen ipv "ergens deze week".
dat hij een joint aan het draaien was was geen alarmbelletje?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn autistisch brein zei meteen. Giraffen leven niet in een bos
Maar mopje is wel goed hoor![]()
Bij PostNL werken die pakketkluizen gewoon kut, of althans dat systeem om het aan te geven. Je kunt niet zeggen 'bezorg deze maar in een kluis', nee dan krijg je zo'n verhaaltje van 'je keuze is aangepast, allemaal leuk en aardig, maar we doen dit pas bij je volgende bezorging'quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ze op de plek bezorgen die ik ze aangeef. DHL doet het hier een stuk beter tegenwoordig dan PostNL.
nou ja er staat nu gewoon "verzendkosten" en dan het hoge tarief op de factuur. Ik denk dat ze zelf helemaal niet in de gaten hebben dat ze daar wat voor moeten doen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik doe dat ook wel eens bij Bol, en dan is het er altijd dezelfde dag
Dat kwam ook daarna ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hij een joint aan het draaien was was geen alarmbelletje?
eff mailtje toeschieten, krijg je dat gewoon terug verwacht ik, wel slordig..quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja er staat nu gewoon "verzendkosten" en dan het hoge tarief op de factuur. Ik denk dat ze zelf helemaal niet in de gaten hebben dat ze daar wat voor moeten doen.
Ja ik verwacht ook wel dat ik het terugkrijg. Maar ik moet er dus wel zelf achteraan. Plus dat ik niet vandaag geleverd krijg wat ik wel graag snel wil hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
eff mailtje toeschieten, krijg je dat gewoon terug verwacht ik, wel slordig..
bij bol.com wordt de optie op een bepaald moment niet meer aangeboden
is het b.v. 10:30 en kan je niet meer vandaag laten bezorgen.. dan weet je al dat ze het teringdruk hebben
Leuke serie dat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moet ik aan The Happy Tree Friends denken.
We hebben meteen weer een kunststukjequote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 @:cherrylips snel nog even drinken (en eten) pakken voor we weer gekkies gaan kijken.
Haha jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben meteen weer een kunststukje
Heb al besteldquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:haags, DG met 30% korting, niet de beste prijs maar scheelt wel het gesleep met al die dozen https://www.dolce-gusto.nl/koffiesmaken/koffieselectie
Mooie Jura.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had jou ingeschat als iemand met een mooie verse bonen machineValt weer tegen
Joh, lekker gaan als je moe bent. Tijd maakt toch niet uit? Als je wil/moet rusten, doe dat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
voetbal is klaar. Ik dacht. Zo maar naar bed. Maar het is pas kwart voor 9. Dat is wel erg vroeg.
Aso Den Haag tegen De Graafschap is bezig.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
voetbal is klaar. Ik dacht. Zo maar naar bed. Maar het is pas kwart voor 9. Dat is wel erg vroeg.
Ik heb bedtijd al 50 minuten geleden afgetrapt, dus je kunt er ook induikenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg wel meteen een mooie nieuwe fietsquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:40 schreef Ama het volgende:
Lol kan ik een tientje lenen aan de agent.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bedtijd al 50 minuten geleden afgetrapt, dus je kunt er ook induiken
Maar ik denk dat ik dan om 4 uur wakker wordt. En dat wil ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, lekker gaan als je moe bent. Tijd maakt toch niet uit? Als je wil/moet rusten, doe dat.
Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Maar ik denk dat ik dan om 4 uur wakker wordt. En dat wil ik ook niet.
Kan je gewoon in bed blijven liggen zo van "ik heb genoeg geslapen en heb tijd voor meer rust! Superchill! Ik lig zo lekker, warm onder mn deken, mijn matras als een wolk" en dat dan tot je moet opstaan. Ook dat is rusten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Maar ik denk dat ik dan om 4 uur wakker wordt. En dat wil ik ook niet.
Hoeft van mij niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had jou ingeschat als iemand met een mooie verse bonen machineValt weer tegen
Ga jij naar wedstrijden van het komende WK handjebal??quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kreeg wel meteen een mooie nieuwe fiets
en dan moet je plassen... kruip je weer op bed en kun je je warme lekkere ligplek niet terug vinden... ben je jezelf in de weg aan het liggen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je gewoon in bed blijven liggen zo van "ik heb genoeg geslapen en heb tijd voor meer rust! Superchill! Ik lig zo lekker, warm onder mn deken, mijn matras als een wolk" en dat dan tot je moet opstaan. Ook dat is rusten.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal zie net een filmpje van een ferry in thailand, waarbij alle koffers van de reizigers in zee gedonderd en weggedreven zijnDe bemanning had de bagage niet fatsoenlijk gezekerd
Ja had ze zelf ook al gemeld vanmiddag geloof ikquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal zie net een filmpje van een ferry in thailand, waarbij alle koffers van de reizigers in zee gedonderd en weggedreven zijnDe bemanning had de bagage niet fatsoenlijk gezekerd
Nee, ik heb geen kaarten gekocht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga jij naar wedstrijden van het komende WK handjebal??
Oh, ja lees hier niet terugquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja had ze zelf ook al gemeld vanmiddag geloof ik
verstandig in veel gevallenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 01:24 schreef bitterbal het volgende:
bij 1 van de ferries hier zijn de koffers van de boot gevallen![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Waarom is @gianni61 een vervelend meisje?quote:
Bij jullie in Utrecht wonen veel vervelende mensen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom is @:gianni61 een vervelend meisje?
dat gevoel heb ik over meer plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer stapjes is meer hapjes. Minder KSC is minder hoge bloeddruk.
trustequote:Op dinsdag 25 november 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, hier is duidelijk iets fout aan het gaan, morgen verder. Welterusten
Kunnen ze niet gewoon beter een politiebureau openen op HC?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij jullie in Utrecht wonen veel vervelende mensen.
Ja klinkt helemaal niet als een gek idee.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon beter een politiebureau openen op HC?
Leugens. Iedereen is lief hier. Net als ik benquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze. Tenminste ze hebben een politie ding tegenover de ah bij het bollendak. Geen idee of het een volledig bureau is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon beter een politiebureau openen op HC?
Watje. Niks aan het handje. Gewoon lopen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet meer door HC te lopen zo.
En dan maar hopen dat je koffer waterdicht is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
ze had er insta filmpjes van gedeeld idd (mycroft werkt nog steeds)
[..]
hopen dat je koffer er niet tussen zit, dat ze die vergeten waren op die ferry te zettenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je koffer waterdicht is.
Ik heb me ingehouden en maar 12 doosjes besteldquote:
wat weinigquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden en maar 12 doosjes besteld
Ik ben gewoon bescheidenquote:
Nou, dan ga je iets doen waardoor je later op de dag meer "vrije tijd" hebt en pak je dan nog even een uur of twee rustquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan moet je plassen... kruip je weer op bed en kun je je warme lekkere ligplek niet terug vinden... ben je jezelf in de weg aan het liggen.
In Amsterdam is het nog erger.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
In steden wonen vaak veel vervelende mensenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Amsterdam is het nog erger.
quote:
Vind jij van niet dan?quote:
Is niet direct het eerste wat in mij opkomt als ik jou zou moeten omschrijvenquote:
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is niet direct het eerste wat in mij opkomt als ik jou zou moeten omschrijven
Ik heb echt niet het geduld voor dit soort mensen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Je zou maar eens de hele dag met van die irritante mensen te maken krijgen.
En dan alleen een waarschuwing.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:52 schreef Ama het volgende:
Ik moet lachen door dit meisje maar mijn hoofd doet te pijn daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |