en dan moet je plassen... kruip je weer op bed en kun je je warme lekkere ligplek niet terug vinden... ben je jezelf in de weg aan het liggen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je gewoon in bed blijven liggen zo van "ik heb genoeg geslapen en heb tijd voor meer rust! Superchill! Ik lig zo lekker, warm onder mn deken, mijn matras als een wolk" en dat dan tot je moet opstaan. Ook dat is rusten.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal zie net een filmpje van een ferry in thailand, waarbij alle koffers van de reizigers in zee gedonderd en weggedreven zijnDe bemanning had de bagage niet fatsoenlijk gezekerd
Ja had ze zelf ook al gemeld vanmiddag geloof ikquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal zie net een filmpje van een ferry in thailand, waarbij alle koffers van de reizigers in zee gedonderd en weggedreven zijnDe bemanning had de bagage niet fatsoenlijk gezekerd
Nee, ik heb geen kaarten gekocht.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga jij naar wedstrijden van het komende WK handjebal??
Oh, ja lees hier niet terugquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja had ze zelf ook al gemeld vanmiddag geloof ik
verstandig in veel gevallenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 01:24 schreef bitterbal het volgende:
bij 1 van de ferries hier zijn de koffers van de boot gevallen![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Waarom is @gianni61 een vervelend meisje?quote:
Bij jullie in Utrecht wonen veel vervelende mensen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom is @:gianni61 een vervelend meisje?
dat gevoel heb ik over meer plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer stapjes is meer hapjes. Minder KSC is minder hoge bloeddruk.
trustequote:Op dinsdag 25 november 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, hier is duidelijk iets fout aan het gaan, morgen verder. Welterusten
Kunnen ze niet gewoon beter een politiebureau openen op HC?quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij jullie in Utrecht wonen veel vervelende mensen.
Ja klinkt helemaal niet als een gek idee.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon beter een politiebureau openen op HC?
Leugens. Iedereen is lief hier. Net als ik benquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij jullie in Utrecht wonen veel vervelende mensen.
Hebben ze. Tenminste ze hebben een politie ding tegenover de ah bij het bollendak. Geen idee of het een volledig bureau is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon beter een politiebureau openen op HC?
Watje. Niks aan het handje. Gewoon lopen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf niet meer door HC te lopen zo.
En dan maar hopen dat je koffer waterdicht is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
ze had er insta filmpjes van gedeeld idd (mycroft werkt nog steeds)
[..]
hopen dat je koffer er niet tussen zit, dat ze die vergeten waren op die ferry te zettenquote:Op dinsdag 25 november 2025 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je koffer waterdicht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |