Bij PostNL werken die pakketkluizen gewoon kut, of althans dat systeem om het aan te geven. Je kunt niet zeggen 'bezorg deze maar in een kluis', nee dan krijg je zo'n verhaaltje van 'je keuze is aangepast, allemaal leuk en aardig, maar we doen dit pas bij je volgende bezorging'quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ze op de plek bezorgen die ik ze aangeef. DHL doet het hier een stuk beter tegenwoordig dan PostNL.
nou ja er staat nu gewoon "verzendkosten" en dan het hoge tarief op de factuur. Ik denk dat ze zelf helemaal niet in de gaten hebben dat ze daar wat voor moeten doen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik doe dat ook wel eens bij Bol, en dan is het er altijd dezelfde dag
Dat kwam ook daarna ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat hij een joint aan het draaien was was geen alarmbelletje?
eff mailtje toeschieten, krijg je dat gewoon terug verwacht ik, wel slordig..quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja er staat nu gewoon "verzendkosten" en dan het hoge tarief op de factuur. Ik denk dat ze zelf helemaal niet in de gaten hebben dat ze daar wat voor moeten doen.
Ja ik verwacht ook wel dat ik het terugkrijg. Maar ik moet er dus wel zelf achteraan. Plus dat ik niet vandaag geleverd krijg wat ik wel graag snel wil hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
eff mailtje toeschieten, krijg je dat gewoon terug verwacht ik, wel slordig..
bij bol.com wordt de optie op een bepaald moment niet meer aangeboden
is het b.v. 10:30 en kan je niet meer vandaag laten bezorgen.. dan weet je al dat ze het teringdruk hebben
Leuke serie dat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu moet ik aan The Happy Tree Friends denken.
We hebben meteen weer een kunststukjequote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 @:cherrylips snel nog even drinken (en eten) pakken voor we weer gekkies gaan kijken.
Haha jaquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben meteen weer een kunststukje
Heb al besteldquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:haags, DG met 30% korting, niet de beste prijs maar scheelt wel het gesleep met al die dozen https://www.dolce-gusto.nl/koffiesmaken/koffieselectie
Mooie Jura.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had jou ingeschat als iemand met een mooie verse bonen machineValt weer tegen
Joh, lekker gaan als je moe bent. Tijd maakt toch niet uit? Als je wil/moet rusten, doe dat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
voetbal is klaar. Ik dacht. Zo maar naar bed. Maar het is pas kwart voor 9. Dat is wel erg vroeg.
Aso Den Haag tegen De Graafschap is bezig.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
voetbal is klaar. Ik dacht. Zo maar naar bed. Maar het is pas kwart voor 9. Dat is wel erg vroeg.
Ik heb bedtijd al 50 minuten geleden afgetrapt, dus je kunt er ook induikenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kreeg wel meteen een mooie nieuwe fietsquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:40 schreef Ama het volgende:
Lol kan ik een tientje lenen aan de agent.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bedtijd al 50 minuten geleden afgetrapt, dus je kunt er ook induiken
Maar ik denk dat ik dan om 4 uur wakker wordt. En dat wil ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, lekker gaan als je moe bent. Tijd maakt toch niet uit? Als je wil/moet rusten, doe dat.
Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Maar ik denk dat ik dan om 4 uur wakker wordt. En dat wil ik ook niet.
Kan je gewoon in bed blijven liggen zo van "ik heb genoeg geslapen en heb tijd voor meer rust! Superchill! Ik lig zo lekker, warm onder mn deken, mijn matras als een wolk" en dat dan tot je moet opstaan. Ook dat is rusten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Maar ik denk dat ik dan om 4 uur wakker wordt. En dat wil ik ook niet.
Hoeft van mij niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had jou ingeschat als iemand met een mooie verse bonen machineValt weer tegen
Ga jij naar wedstrijden van het komende WK handjebal??quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kreeg wel meteen een mooie nieuwe fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |