quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Geef Wappie maar een gigantische schop is hij er met het WK ook niet bij.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou perfect passen in het sprookje van Union dat maar niet lijkt te eindigen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Union wint gaan die de tussenronde wel halen
Ga jij dan een wafelenbak houden?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zou perfect passen in het sprookje van Union dat maar niet lijkt te eindigen.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n bloedhekel aan die Mourinho.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef fetX het volgende:
Ik ga dan naar de halve finale Barcelona - Unionquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij dan een wafelenbak houden?
Je kan niet écht een hekel hebben aan Mourinho toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef fetX het volgende:
Wout is een lieve jongen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Caland het volgende:
Volgens de commentator ligt het elke keer aan de verdedigers dat Weghorst mensen naar de grond werpt
Frits Jamin kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:24 schreef Wotte het volgende:
Gratis tip voor de subtop in Nederland ik zou Fitz-Jim halen.
Ik heb er veelal kijk op.
Denk dat hij in een kliniek met moordenaars en massaverkrachters aan de normale kant van het spectrum zit inderdaadquote:
Die pot wordt dan wel in Amerika gespeeld.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:23 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik ga dan naar de halve finale Barcelona - Union
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |