Zou perfect passen in het sprookje van Union dat maar niet lijkt te eindigen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Union wint gaan die de tussenronde wel halen
Ga jij dan een wafelenbak houden?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zou perfect passen in het sprookje van Union dat maar niet lijkt te eindigen.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n bloedhekel aan die Mourinho.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef fetX het volgende:
Ik ga dan naar de halve finale Barcelona - Unionquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij dan een wafelenbak houden?
Je kan niet écht een hekel hebben aan Mourinho toch?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef fetX het volgende:
Wout is een lieve jongen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Caland het volgende:
Volgens de commentator ligt het elke keer aan de verdedigers dat Weghorst mensen naar de grond werpt
Frits Jamin kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:24 schreef Wotte het volgende:
Gratis tip voor de subtop in Nederland ik zou Fitz-Jim halen.
Ik heb er veelal kijk op.
Denk dat hij in een kliniek met moordenaars en massaverkrachters aan de normale kant van het spectrum zit inderdaadquote:
Die pot wordt dan wel in Amerika gespeeld.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:23 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik ga dan naar de halve finale Barcelona - Union
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje voor Utrecht/Twente wellicht AZ een topper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |