Zo kennen we progressieven weer. Alleen de eigen Pravda is goed genoeg.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:10 schreef Tijn het volgende:
Natuurlijk posten ze niet op zo'n marginale kutsite. Ze posten toch ook niet op 4chan. Logische keus dus
De grote misvatting is dat het ooit relevant was.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:38 schreef KareldeStoute het volgende:
X/Twitter heeft zichzelf succesvol irrelevant gemaakt voor serieuze nieuwsvolgers en -media.
Zie ook de wanhopige pogingen om Bluesky relevant te makenquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zo kennen we progressieven weer. Alleen de eigen Pravda is goed genoeg.
Misschien kun je het inbrengen bij D66. Die zijn er nogal actief. 🤣👍🏻quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:38 schreef KareldeStoute het volgende:
X/Twitter heeft zichzelf succesvol irrelevant gemaakt voor serieuze nieuwsvolgers en -media. Dus logische stap. Had zelfs gedacht dat ze daar al lang weg zouden zijn.
Is dat nog wat?quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zie ook de wanhopige pogingen om Bluesky relevant te maken
Met succes, D66 is nog nooit zo groot geweest.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Misschien kun je het inbrengen bij D66. Die zijn er nogal actief. 🤣👍🏻
Daar heb ik gelukkig 0,0 invloed op. Maar het zou ook politieke partijen sieren als ze er mee kappen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Misschien kun je het inbrengen bij D66. Die zijn er nogal actief. 🤣👍🏻
Denk dat 99% van onze overheid, in elk geval de ministers, ministeries en politieke partijen en instanties er gewoon zit. Ook gemeentes, instellingen etc.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig 0,0 invloed op. Maar het zou ook politieke partijen sieren als ze er mee kappen.
Er komt vanzelf wel weer een nieuw account dat geautomatiseerd alle NOS berichten publiceert. De NOS prijst zichzelf uit de markt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:38 schreef KareldeStoute het volgende:
X/Twitter heeft zichzelf succesvol irrelevant gemaakt voor serieuze nieuwsvolgers en -media. Dus logische stap. Had zelfs gedacht dat ze daar al lang weg zouden zijn.
X is wereldwijd de grootste nieuwsvoorziening.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Er komt vanzelf wel weer een nieuw account dat geautomatiseerd alle NOS berichten publiceert. De NOS prijst zichzelf uit de markt.
Nee, want niemand zit 24/7 uitsluitend op X.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:18 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
X is wereldwijd de grootste nieuwsvoorziening.
Ken genoeg mensen die de NOS enzo tot zich krijgen via X.
Die ben je nu kwijt.
Jammer. Gemiste kans, juist in deze tijd.
Dat spreekt elkaar tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Er komt vanzelf wel weer een nieuw account dat geautomatiseerd alle NOS berichten publiceert. De NOS prijst zichzelf uit de markt.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, want niemand zit 24/7 uitsluitend op X.
Die ben je nu kwijt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan?
Ik ben je even kwijt.
Geldt dat alleen voor Musk of alle sociale media? Twitter voor Musk?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Goedzo, zouden er meer moeten doen. Musk wil maar al te graag zijn platform aanwenden voor radicaalrechtse propaganda en elk stukje macht wat deze man minder heeft is meegenomen.
Geldt alleen voor meningen die hem niet aanstaan. 🤡quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor Musk of alle sociale media? Twitter voor Musk?
Ik hoor meer over instanties die er mee stoppen dan dat er nog iets op geplaatst wordt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:02 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Denk dat 99% van onze overheid, in elk geval de ministers, ministeries en politieke partijen en instanties er gewoon zit. Ook gemeentes, instellingen etc.
Er zijn er maar heel weinig weggegaan. Volgens mij alleen de Raad van de Kinderbescherming. Na de zoveelste flater.
Maar dat Twitter een rechts radicaal riool geworden is onder Musk kan toch niemand ontkennen?quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:48 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Geldt alleen voor meningen die hem niet aanstaan. 🤡
Je bedoelt, het burgervolk dat op X haatdragende en extreem rechtse reacties post?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:40 schreef GerryDV het volgende:
Vervelend als het normale burgervolk mag reageren en je geen mogelijkheid hebt om te censureren op rechtse geluiden inderdaad. Dan toch maar vasthouden aan je veilige 1-richtingsplatform waar je bij de reacties alleen de genuanceerde en extreemlinkse reacties kan laten staan. Krijg je tenminste ook geen terecht commentaar op je zelfverzonnen of zelfgeselecteerde ‘experts’ die je nieuwsbericht (mening) ondersteunen.
En dat van belastinggeld ook nog! 😁👍🏼
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |