Maar hoe werkt dit in de praktijk dan precies? Je kan wel allerlei domme onzin uitkramen en zeggen dat je het wil doen, maar iets ook daadwerkelijk mógen doen is wat anders toch. Als dit gewoon 1 op 1 ingaat tegen de basisbeginselen van de grondwet dan is het toch niet te realiseren?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:12 schreef Telefoonvork het volgende:
Voor de gemeente Utrecht:
[..]
Dit is de tekst van grondwetartikel nr.1. Misschien moet u die maar eens uit uw hoofd leren.
En als het andersom is struikelen de politici over elkaar heen schande en 'RECHTSTAAT!' te schreeuwen.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:12 schreef Telefoonvork het volgende:
Voor de gemeente Utrecht:
[..]
Dit is de tekst van grondwetartikel nr.1. Misschien moet u die maar eens uit uw hoofd leren.
Jij bent absoluut onderdeel van het probleem.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
Ik woon in Utrecht. Komt de shariagestapo me nu uit m'n bedje trekken?
Bedankt. Of zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij bent absoluut onderdeel van het probleem.
Dat kan ik vanaf hier niet goed zien.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe groot is dat bord voor jouw kop eigenlijk?
Omdat je in elk topic sarcastisch komt doen en hyperbolen komt optrekken maar ondertussen problemen wegwuift en daarmee blokkeert dat ze überhaupt worden erkend.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedankt. Of zo.
Ga je me ook nog vertellen waarom je dat denkt?
Ah ja, niet de users die roepen dat Nederland afglijdt naar een shariastaat trekken hyperbolen op maar ik doe dat.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat je in elk topic sarcastisch komt doen en hyperbolen komt optrekken maar ondertussen problemen wegwuift en daarmee blokkeert dat ze überhaupt worden erkend.
Waar blijkt uit dat 9 v/d 10 'niet native' Nederlander is?quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:9 van de 10 niet native Nederlanders.
Is ook weer omgedraaid.
https://www.rijnmond.nl/a(...)pionage-voor-marokko
Moslimas kunnen ook Nederlands zijnquote:Op woensdag 26 november 2025 13:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb via werk regelmatig contact met mensen die bij de gemeente Utrecht werken en eerlijk gezegd valt het me al jaren op dat daar gek veel niet-Nederlanders werken. Ik heb al tijden het idee dat de helft daar een migratie-achtergrond heeft, wat natuurlijk niet in verhouding is met de realiteit.
Moet wel zeggen, mails geschreven door moslima's zijn vaak uiterst correct, op de één of andere manier kunnen zij beter spellen dan Nederlanders die hetzelfde werk doen.
Bedankt, maar ze hebben 99 van de 100 keer een migratie-achtergrond.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:45 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Moslimas kunnen ook Nederlands zijn
Als je een vogel in een aquarium zet is het ook niet ineens een vis.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:45 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Moslimas kunnen ook Nederlands zijn
Nou, blijf jij je heel stoer uitspreken tegen het feit dat cabaretiers op eieren moeten lopen als het gaat om grapjes/kritiek op de islam omdat ze rekening moeten houden met barbaarse consequenties uit islamitische hoek terwijl jij tegelijkertijd ook fijntjes durft te beweren dat men gewoon een cartoon van Mohammed kan plaatsen, zonder rekening te moeten houden met barbaarse consequenties uit islamitische hoek.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
Het heeft geen zin om energie te steken in een verhaal als dat een reactie is op iemand die een karikatuur van de realiteit schetst om in dezelfde ademteug anderen te verwijten wereldvreemd te zijn.
Maar fijn dat je hebt kunnen lachen. Dat heb ik ook.
Zei jij laatst niet dat Mohammed een geitenneuker is?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nou, blijf jij je heel stoer uitspreken tegen het feit dat cabaretiers op eieren moeten lopen als het gaat om grapjes/kritiek op de islam omdat ze rekening moeten houden met barbaarse consequenties uit islamitische hoek terwijl jij tegelijkertijd ook fijntjes durft te beweren dat men gewoon een cartoon van Mohammed kan plaatsen, zonder rekening te moeten houden met barbaarse consequenties uit islamitische hoek.
Koekoek.
Hij was een pedofiel jazeker, een geitenneuker, denk het niet. Al zou me dat ook om het even zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zei jij laatst niet dat Mohammed een geitenneuker is?
Waarom hebben moslims vaak te grote kaplaarzen aan?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:45 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hij was een pedofiel jazeker, een geitenneuker, denk het niet. Al zou me dat ook om het even zijn.
Dat heb je goed gezien.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah ja, niet de users die roepen dat Nederland afglijdt naar een shariastaat trekken hyperbolen op maar ik doe dat.
Duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |