Nee, zou niet durven. En doorhebben dat het over is, heb ik ook niet echt, ik zie alleen een geile Fatima die achter Diego zijn sixpack aanloopt. Meer krijgen we niet te zien. Dus geen idee hoe het tussen Erik en Fatima gaat.quote:
Erik moeten we tampons gevenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja en als je ogen lekken , gaat het door naar de neuslekkage
Ik denk het niet. Of 1 keer in de 48 uur omdat dat op zijn deo staat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrr
Ben benieuwd of hij inmiddels deo gebruikt
Of Tena level 5 Xtraquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Erik moeten we tampons geven
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Erik moeten we tampons geven
Het is je geraaiequote:Op dinsdag 25 november 2025 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, zou niet durven. En doorhebben dat het over is, heb ik ook niet echt, ik zie alleen een geile Fatima die achter Diego zijn sixpack aanloopt. Meer krijgen we niet te zien. Dus geen idee hoe het tussen Erik en Fatima gaat.
Arme man eigenlijk...quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Of 1 keer in de 48 uur omdat dat op zijn deo staat.
Dan mompel ik ook niets over livestreams.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is je geraaie
Tja... ik zal niks mompelen over livestreams
Verhaallijn is voorbij blijkbaar... niet meer spannend genoeg. Een glibberige glijdende en opgewonden Fatima is interessanter voor de kijkcijfers vast
Geen medelij met hem want hij vind het zelf prima, wat een ander ook zegt. Zeer grote plaat voor zijn kop.quote:
Je kan het, ik hou ook volquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nee... mijn maag trekt dit niet
Absoluut.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Het is ook wel zoiets dat wanneer het je opvalt, je je er steeds meer aan gaat storen
Ik zag het niet goed maar zou me niets verbazen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Deed Faat het nu voor dat ie toch zijn handen aflebbert als ie eerst langs zijn druipneus is geweest?
Zolang die nog niet spetterd op de rand van mijn bord.,...quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nee... mijn maag trekt dit niet
Eensquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Fa met dr grote waffel
durft het gesprek niet te beginnen
watje
Ik word oprecht misselijkquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zolang die nog niet spetterd op de rand van mijn bord.,...
Dat zeg ik ook altijd maar je kunt te ver gaan hèquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zolang die nog niet spetterd op de rand van mijn bord.,...
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moeten ze niet met zo'n Black Light lampje Erik controleren?
Sexxxxsssssyyyyyyquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
tuurlijk Fa weer het korste britney rokje
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd maar je kunt te ver gaan hè
Echt he en gaat ook tering snel die wijn. Atten waaahhhhhjjjooooquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
owww kijk
Fa giet wel ff door met die wijn
sneaky
Roma heeft niks meer te noiken hequote:
Ja alsof ze eerst nog de onschuld uit probeert te hangen, ze het dan zelf ook gaat geloven en dan boos wordt omdat ze haar eigenlijk leugenaar durven te noemenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Als fatima liegt begint ze eerst lief met nee joh lieverd en dan komt boze fatima omhoog.
Juist. Wel apart om te zien en hoe snel ze wisselt. Zal wel door het wijn atten komen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja alsof ze eerst nog de onschuld uit probeert te hangen, ze het dan zelf ook gaat geloven en dan boos wordt omdat ze haar eigenlijk leugenaar durven te noemen
die heeft wat ze er af had in no time er weer bij gegetenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Serena wordt er ook niet slanker op, kijk die achterhammen eens
Alvast voor de kerst.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Serena wordt er ook niet slanker op, kijk die achterhammen eens
en altijd anderen er bij halen dat die ook begonnenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja alsof ze eerst nog de onschuld uit probeert te hangen, ze het dan zelf ook gaat geloven en dan boos wordt omdat ze haar eigenlijk leugenaar durven te noemen
Ook even geen idee wat het moet zijn. Leek beetje op slappe mislukte flammkuchen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Dat vreten ziet er niet uit van Serena, geen idee wat het is.
Nu je het zegt..quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ook even geen idee wat het moet zijn. Leek beetje op slappe mislukte flammkuchen.
Even google gecheckt, moeten inderdaad flammkuchen voorstellenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nu je het zegt..![]()
[ afbeelding ]
Gluhwein en chocomel hutquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd of zo'n foodtruck een beetje loopt?
Met festivals kom je ze denk ik nog wel tegen (toen ik ging wel) maar zodra dat seizoen voorbij is -> wat dan?
Oh zo erg ziet dat er toch niet uit?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nu je het zegt..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb ik toch liever Serrano-ham
Personeelsfeestjes ofzo denk ik. Vooral richting kerst enzoquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd of zo'n foodtruck een beetje loopt?
Met festivals kom je ze denk ik nog wel tegen (toen ik ging wel) maar zodra dat seizoen voorbij is -> wat dan?
Oh ja... maar moet die hut dan niet helemaal verbouwd worden?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:19 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Personeelsfeestjes ofzo denk ik. Vooral richting kerst enzoEn dan weer wachten tot carnaval (zuiden) en de voorjaars festivals die ook steeds eerder beginnen of die indoor
Wielen er onder uit, en ijzers of skies er onderquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... maar moet die hut dan niet helemaal verbouwd worden?
Sorry zie gewoon het succes van die dingen niet zo
Je hoort altijd veel mensen met die "droom", maar nergens zie ik die dingen in het wild
ja was inderdaad weer opgeblazen en meer een flaterquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die hele confrontatie met Erik viel eigen tegen mee
Dacht iets sociaal. Alleen het werd een snotneus
Ipv gas , gras voor de rendierenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wielen er onder uit, en ijzers of skies er onder
Ja...quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja was inderdaad weer opgeblazen en meer een flater
Op dinsdag 25 november 2025 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat kwam meer bij Fahi? vandaanquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
van die mannen die overleggen wie ze gaan doen![]()
Oh allemaal dingen waar ik niet komquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:23 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Even google gecheckt, moeten inderdaad flammkuchen voorstellen
[..]
Foodtrucks niet? Die staan toch ovetal, overkill. Beurzen, concerten, festivals, markten, braderieen, familiefeesten. Maar denk dat de hype ook beetje over top heen is. Vaak veel te duur en kwantiteit boven kwaliteit.
het boksje vind ik alquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kwam meer bij Fahi? vandaan
Diego had het over eigenwaarde door niet met die ene te gaan die eerst 2 anderen geprobeerd heeft
Soort van vergelijkend warenonderzoekquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat kwam meer bij Fahi? vandaan
Diego had het over eigenwaarde door niet met die ene te gaan die eerst 2 anderen geprobeerd heeft
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat een raar forum hier, iedereen lult maar wat. Dommefiguren die bondgenoten
Je bent zelluf raar. Wij passen ons aan aan het niveau van de bondgenoten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
Verdwaald?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:28 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou lekkere bleke kleffe zooi, dat verkoop je niet hoor. Je moet het wel zonder bord kunnen eten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh zo erg ziet dat er toch niet uit?
Een soort memorieclub. Dan moet je ook paren verzamelen...quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Fadie heeft grote plannen met Erik, naar een parencub , alsof dát ooit gebeuren gaat![]()
[ afbeelding ]
Dat zelfs KlefBef De Faat hem niet wil..zegt genoegquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een soort memorieclub. Dan moet je ook paren verzamelen...
De andere optie lijkt me ook niet super realistisch...
Wel sneu dat die vent nog nooit een vrouw heegt gehad ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |