die heeft wat ze er af had in no time er weer bij gegetenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Serena wordt er ook niet slanker op, kijk die achterhammen eens
Alvast voor de kerst.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Serena wordt er ook niet slanker op, kijk die achterhammen eens
en altijd anderen er bij halen dat die ook begonnenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja alsof ze eerst nog de onschuld uit probeert te hangen, ze het dan zelf ook gaat geloven en dan boos wordt omdat ze haar eigenlijk leugenaar durven te noemen
Ook even geen idee wat het moet zijn. Leek beetje op slappe mislukte flammkuchen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:10 schreef Soury het volgende:
Dat vreten ziet er niet uit van Serena, geen idee wat het is.
Nu je het zegt..quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:15 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ook even geen idee wat het moet zijn. Leek beetje op slappe mislukte flammkuchen.
Even google gecheckt, moeten inderdaad flammkuchen voorstellenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nu je het zegt..![]()
[ afbeelding ]
Gluhwein en chocomel hutquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd of zo'n foodtruck een beetje loopt?
Met festivals kom je ze denk ik nog wel tegen (toen ik ging wel) maar zodra dat seizoen voorbij is -> wat dan?
Oh zo erg ziet dat er toch niet uit?quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nu je het zegt..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb ik toch liever Serrano-ham
Personeelsfeestjes ofzo denk ik. Vooral richting kerst enzoquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd of zo'n foodtruck een beetje loopt?
Met festivals kom je ze denk ik nog wel tegen (toen ik ging wel) maar zodra dat seizoen voorbij is -> wat dan?
Oh ja... maar moet die hut dan niet helemaal verbouwd worden?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:19 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Personeelsfeestjes ofzo denk ik. Vooral richting kerst enzoEn dan weer wachten tot carnaval (zuiden) en de voorjaars festivals die ook steeds eerder beginnen of die indoor
Wielen er onder uit, en ijzers of skies er onderquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja... maar moet die hut dan niet helemaal verbouwd worden?
Sorry zie gewoon het succes van die dingen niet zo
Je hoort altijd veel mensen met die "droom", maar nergens zie ik die dingen in het wild
ja was inderdaad weer opgeblazen en meer een flaterquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die hele confrontatie met Erik viel eigen tegen mee
Dacht iets sociaal. Alleen het werd een snotneus
Ipv gas , gras voor de rendierenquote:Op dinsdag 25 november 2025 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wielen er onder uit, en ijzers of skies er onder
Ja...quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja was inderdaad weer opgeblazen en meer een flater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |