Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op maandag 24 november 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
En dan morgen weer ruzie maken wie die verstopte doucheputjes mag uitlepelen
smerigquote:Op maandag 24 november 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
En dan morgen weer ruzie maken wie die verstopte doucheputjes mag uitlepelen
Hoe komtie erop hè???quote:Op maandag 24 november 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
aah Mercedes ziet het dus goed
Roeland denkt dat Mercedes hem ook leuk vindt![]()
![]()
hij is een stuk ouderquote:
Te veel mensen met een raar ego daar, Erik heeft daar ook last van.quote:Op maandag 24 november 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is een stuk ouder
en denk totaal niet het type van Mercedes(weet het bijna wel zeker)
hoe denkt hij dat hij dat wel zou zijn
Sowieso knap enige emotie te bespeuren bij Mercedes. Maar ja die is die Oost Duitse dames gewend die zullen ook niet erg temperamentvol geweest zijn bij hem.quote:
Shuld van Faatquote:Op maandag 24 november 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
wat zit Deisy nu weer dom te schreeuwen
suiker volgens mijquote:Op maandag 24 november 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Werden er nu mandarijntjes in olie gebakken?
Ik hoorde basterdsuikerquote:Op maandag 24 november 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Hij doet nog wat, die ander vreet niks uit.quote:Op maandag 24 november 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Oh gelukkig zegt Fadi het zelf ook al, dat hij niet weet wat hij aan het doen is.
Carameliseren denk ik. Best leuk dat hij zo bezig is en die lapzwans Diego hem maar afkatten (dat hij in de keuken staat omdat er drie vrouwen staan)quote:Op maandag 24 november 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Die doet ook iets belangrijks, commentaar geven.quote:Op maandag 24 november 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij doet nog wat, die ander vreet niks uit.
Ziet er best goed uit voor iemand die ze maar wat aan te klooienquote:Op maandag 24 november 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
De SLof of Das boot?![]()
[ afbeelding ]
Gebakken manderijnenmootjes in warme basterdsuikersiroop.. werkelijk een brijante vonstquote:Op maandag 24 november 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit voor iemand die ze maar wat aan te klooien
Haha wel een keer wat anders dan aambeien met slagroomquote:Op maandag 24 november 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gebakken manderijnenmootjes in warme basterdsuikersiroop.. werkelijk een brijante vonst
Het zal wel weer gaan om niet egoïstisch betweterig alles claimen wat met de opdracht te maken heeft.. anders kortsluiting in het Erik Stelselquote:Op maandag 24 november 2025 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, wat zal het zijn?
- Handen niet wassen rondom het eten maken
- Neuspeuteren
- Bord aflikken
...
Zijn reactie/houding op Diego/Fatima?quote:Op maandag 24 november 2025 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal wel weer gaan om niet egoïstisch betweterig alles claimen wat met de opdracht te maken heeft.. anders kortsluiting in het Erik Stelsel
Ik geloof dat het voor Erik al duidelijk is dat Faat voorkeur heeft voor andere lichamenquote:Op maandag 24 november 2025 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn reactie/houding op Diego/Fatima?
Mirtheeeeeeeequote:Op maandag 24 november 2025 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien toch een paar van die dingen de we niet (meer) zien
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2025 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jan zit ik India, dus binnenkort weer temuJan
quote:Op maandag 24 november 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat ze niet laten zien waar het over gaat. Dus ik vermoed dat het weinig voorstelt.quote:Op maandag 24 november 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... Of Erik ergens heel erg verschrikkelijk rekening mee moet houden![]()
Als het maar niet weer over zijn emotieloze Autisme gaat die kaart is al jaren oud![]()
[ afbeelding ]
Zo proberen ze mensen te trekken om morgen weer te kijken, dat heb je toch iedere aflevering dat er iets is en je het de volgende dag pas laten zien.quote:Op dinsdag 25 november 2025 06:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel verdacht dat ze niet laten zien waar het over gaat. Dus ik vermoed dat het weinig voorstelt.
Dat was een vreemd stukje.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:39 schreef Scottie16 het volgende:
Hey mensen ook verslaafd en Bondgenoten?
Precies dat Floris gewoon standaart zonder discussie elke finale mag spelen zodra zijn bondje op 1 staat begint inderdaad meer dan bizar te worden, evenals de blijkbaar onbeperkte duur van Loodsbewoner zijnquote:Op dinsdag 25 november 2025 13:15 schreef Gia het volgende:
Ik snap niet dat Floris niet naar huis gaat.
Ten eerste vanwege de vete tussen zijn familie en zijn verloofde.
Ten tweede vanwege de operatie van zijn vader
En daarbij weet hij dat hij over een paar maanden weer makkelijk terug kan komen, want de Febo trapt daar toch wel in. (Hoewel ik uiteraard hoop dat dit niet gebeurt, eruit is eruit, wmb)
Maar hoe belangrijk zijn die 60 000 euro? Ja, je kunt er de bruiloft van bekostigen. Hartstikke fijn, maar daar kun je ook voor sparen als je werkt. Zeker als je nog thuis woont. Ieder 30000. Als je 1000 euro per maand spaart, beide, dan ben je in 2,5 jaar klaar.
Vraag me ook af hoe vaak zijn bondje of de loods het hem gunnen om de finale te spelen? Ik zou echt zeggen: Jij hebt hem al 5 x gespeeld, nu mag iemand anders.
Inderdaad, maar hij overweegt toch wel om eerder te gaan en dus het eind van de cyclus niet af te willen wachten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:15 schreef Gia het volgende:
En daarbij weet hij dat hij over een paar maanden weer makkelijk terug kan komen, want de Febo trapt daar toch wel in. (Hoewel ik uiteraard hoop dat dit niet gebeurt, eruit is eruit, wmb)
Maar hoe belangrijk zijn die 60 000 euro? Ja, je kunt er de bruiloft van bekostigen. Hartstikke fijn, maar daar kun je ook voor sparen als je werkt. Zeker als je nog thuis woont. Ieder 30000. Als je 1000 euro per maand spaart, beide, dan ben je in 2,5 jaar klaar.
Vraag me ook af hoe vaak zijn bondje of de loods het hem gunnen om de finale te spelen? Ik zou echt zeggen: Jij hebt hem al 5 x gespeeld, nu mag iemand anders.
Die prijs begint inmiddels omgerekend naar een maandloon ook aardig mager te worden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:15 schreef Gia het volgende:
Neuh.. het is inmiddels een sukkel die niet meer weet of 'ie thuis nog iets van belang te doen heeft, zijn videobelletjes zijn te triest voor woordenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Fleuris een crybaby puur zang. Het is een verwend pisventje eerste klas die alles maar wil.
Ben benieuwd. Hoop wel dat het dan blijvend is en niet over 2 maanden weer terug. Even kerst en oud en nieuw met de familie en Senna en dan van februari tot eind juli weer proberen die ton te winnen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij overweegt toch wel om eerder te gaan en dus het eind van de cyclus niet af te willen wachten.
Dat zou de Alfastatus van de Edelfigurant Floris alleen maar bevestigen, geen normale deelmemer meer maar een noodzakelijke Loodsacteurquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hoop wel dat het dan blijvend is en niet over 2 maanden weer terug. Even kerst en oud en nieuw met de familie en Senna en dan van februari tot eind juli weer proberen die ton te winnen.
Dit vind ik eigenlijk ook van Roma. Hoe die moeder reageerde: Vooral gewoon daar blijven!! Roma: Maar ik wil eigenlijk naar huis kooooomeeeen.....quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. het is inmiddels een sukkel die niet meer weet of 'ie thuis nog iets van belang te doen heeft, zijn videobelletjes zijn te triest voor woorden![]()
Is dat zo? Ik denk dat het thuis een stuk lekkerder leven is.quote:En het is tenslotte best wel lekker leven in de Loods
Hij woont bij Papa&Mamma..quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk ook van Roma. Hoe die moeder reageerde: Vooral gewoon daar blijven!! Roma: Maar ik wil eigenlijk naar huis kooooomeeeen.....
[..]
Is dat zo? Ik denk dat het thuis een stuk lekkerder leven is.
Hij krijgt ook gewoon een vergoeding voor gemiste inkomsten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:09 schreef -0- het volgende:
[..]
Die prijs begint inmiddels omgerekend naar een maandloon ook aardig mager te worden.
En omgerekend naar de hoeveelheid tijd van zijn leven die hij eraan opgeofferd heeft helemaal.
En maar blijven roepen dat je het zelf zo geweldig hebt thuis, dat je je familie en verloofde zo mist en dat jou relatie tenminste wel normaal is. Ondertussen zit je al 15? maanden in een loods zonder je familie, verlaat je je verloofde om daar nog een paar maanden te gaan zitten en speelt er blijkbaar van alles thuis wat minder belangrijk is dan daar aanwezig te zijn.
Maar goed het is allemaal nog minder debiel dan mensen als Fatima die met een kind thuis gewoon maanden in die hut gaan zitten.
Als in 'zijn neus lekt', of 'hij lekt z'n neus' ?!quote:
Laat die spoilers toch weg hier. Mensen willen de uitzending zien en niet dat insta gelul.quote:Op dinsdag 25 november 2025 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Het eerste... en Erik vindt het uiteraard niet zo'n probleem. (Bron: insta)
zolang het geen hersenvocht isquote:
het zijn de spoilers van Bondgenoten zelfquote:Op dinsdag 25 november 2025 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat die spoilers toch weg hier. Mensen willen de uitzending zien en niet dat insta gelul.
Is dat zo ? Ik heb geen insta. Dus die plaatsen dat zelfquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zijn de spoilers van Bondgenoten zelf
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Ik heb geen insta. Dus die plaatsen dat zelf
Oh apart, dus ze zenden een dag van te voren een soort cliffhanger uit (aan het eind) en dan spoileren ze zelf.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
jep is het officiële kanaal van SBS6 de Bondgenoten
als er van die stemacties zijn kun je ook vaak daar stemmen
en ze zetten dezelfde spoilers door naar Facebook (naar de Bondgenoten de Volder groep)
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh apart, dus ze zenden een dag van te voren een soort cliffhanger uit (aan het eind) en dan spoileren ze zelf.
Elke dag plaatsen ze drie-vier fragmenten van de belangrijkste momenten van de aankomende aflevering. De uitkomst van de cliffhanger zit er zo goed als altijd bij.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh apart, dus ze zenden een dag van te voren een soort cliffhanger uit (aan het eind) en dan spoileren ze zelf.
Tja ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te zien en te weten voordat het is uitgezonden.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Elke dag plaatsen ze drie-vier fragmenten van de belangrijkste momenten van de aankomende aflevering. De uitkomst van de cliffhanger zit er zo goed als altijd bij.
Hmmm... Misschien zijn de rugharen van Diégo toch niet in het douchputje terecht gekomenquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
Hoe komt Faat in 1 x aan die lange haren trouwens
zie net een voorstukje tussen de reclames door
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht stop met kijken
Alleen zet sbs nu alsnog aan alvast
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht stop met kijken
Alleen zet sbs nu alsnog aan alvast
wat greys zegtquote:
pruik/haarstuk?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
Hoe komt Faat in 1 x aan die lange haren trouwens
zie net een voorstukje tussen de reclames door
en interventie op snuivende erikquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekkere ongemakkelijke televisie
Tussen Fatima en Diego
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en interventie op snuivende erik
Ja... eensquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:35 schreef Soury het volgende:
Ik vind ht toch wel apart dat Floris in die loods blijft als zijn vader een lever transplantatie krijgt. Das geen kattepis, best een risicovolle ingreep.
Die piepmuisquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Alle Balle op Roland... Roland De Duitse Leraar is aan de beurt voor zijn rolletje![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zat Floris er ook alleen maar bij, Antonio Angelo en Roland waren aan het woordquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
nu loopt Floris roland op te naaien??
omdat hij wat in de sauna vroeg
Raar wijfquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Alle Balle op Roland... Roland De Duitse Leraar is aan de beurt voor zijn rolletje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom dragen die jonge meiden hun T-shirt in BH?
Is dat mode?
Ja volgens mij wel. Zodat je navel ziet en stukje buikquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom dragen die jonge meiden hun T-shirt in BH?
Is dat mode?
Als in... hemdje nu in string?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
jep
al lijkt die trend iets af te zakken
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
jep
al lijkt die trend iets af te zakken
Ben ik blij dat ik de leeftijd van een dikke hoodie-dragen benquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Zodat je navel ziet en stukje buik
erik 2. beide te groot egoquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Hoe Roland ook loopt
hij denkt ook echt 'the man' te zijn![]()
wahhjoowww, fatima noemt zichzelf een papzak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
En in Godsnaam niet allemaal weer WahhJooww roepen bij alles
Dat zie je wel vaak bij vrouwen met dat type haar. Altijd wel leuk dat er zo ineens weer een hele andere haarstijl isquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:45 schreef JJ76 het volgende:
Daar is antwoord op de lange haren ;-)
Haarstuk met klem. Is al paar keer eerder in beeld geweest
De baksels komen morgen pas aan de beurtquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:43 schreef schetterklep het volgende:
Wat n drama zeg. Dat iemand je type is zegt het nog steeds niets toch? Je zou eens iemand leuk vinden hoor, kleuterklasje zo ondertussen
Marlijnquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
hoe heet die ene blonde
rode pakje aan nu
heeft eenzelfde stem als Senna
greta 2 of 3, ik weet het nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
hoe heet die ene blonde
rode pakje aan nu
heeft eenzelfde stem als Senna
Ik was ook Greta aan het typenquote:
daarom 2 of 3 want er lijken er nu een paar erg op elkaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was ook Greta aan het typen
Alleen het stikt daar van de Greta's. Al is Lisa het meest Greta
Al die mensen...quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daarom 2 of 3 want er lijken er nu een paar erg op elkaar.
jawel johquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:51 schreef JJ76 het volgende:
Niet echt handig met bakken trui met zulke strikken.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen voor alle bewoners gebakken lever met spek en uitjes![]()
En dan vanuit de loods een fles Whisky voor vadersquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Foeiquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ik vind hem maar raarquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die trui met die strikjes wil ik ook wel hebben. Zo leuk
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om het te vieren..... Kalfslever
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:53 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Maar beter dan de snothanden van Erik
Voor de kerst🤣🤮🤣quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Om het te vieren..... Kalfslever
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Moet er niet eens een spelletje gedaan worden?
Echt he engerdquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
Jesse is echt creapy
met de 24/7 dode blik
en monotone stem
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... het blijft een onsmakelijke man...
Ja.quote:
Daarom ook die loopneus van Erik, hij is drietigquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh
Volgens mij ben ik de enige die nu pas doorheeft dat Fatima en Erik uitelkaar zijn
Erik heeft dat ook nog niet door denk ik.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh
Volgens mij ben ik de enige die nu pas doorheeft dat Fatima en Erik uitelkaar zijn
Noem je mij nou Erikquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erik heeft dat ook nog niet door denk ik.
Als drietig bent lekken je ogen toch...quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom ook die loopneus van Erik, hij is drietig
ja en als je ogen lekken , gaat het door naar de neuslekkagequote:Op dinsdag 25 november 2025 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als drietig bent lekken je ogen toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |