quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht stop met kijken
Alleen zet sbs nu alsnog aan alvast
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht stop met kijken
Alleen zet sbs nu alsnog aan alvast
wat greys zegtquote:
pruik/haarstuk?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
Hoe komt Faat in 1 x aan die lange haren trouwens
zie net een voorstukje tussen de reclames door
en interventie op snuivende erikquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekkere ongemakkelijke televisie
Tussen Fatima en Diego
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en interventie op snuivende erik
Ja... eensquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:35 schreef Soury het volgende:
Ik vind ht toch wel apart dat Floris in die loods blijft als zijn vader een lever transplantatie krijgt. Das geen kattepis, best een risicovolle ingreep.
Die piepmuisquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Alle Balle op Roland... Roland De Duitse Leraar is aan de beurt voor zijn rolletje![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zat Floris er ook alleen maar bij, Antonio Angelo en Roland waren aan het woordquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
nu loopt Floris roland op te naaien??
omdat hij wat in de sauna vroeg
Raar wijfquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Alle Balle op Roland... Roland De Duitse Leraar is aan de beurt voor zijn rolletje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom dragen die jonge meiden hun T-shirt in BH?
Is dat mode?
Ja volgens mij wel. Zodat je navel ziet en stukje buikquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom dragen die jonge meiden hun T-shirt in BH?
Is dat mode?
Als in... hemdje nu in string?quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
jep
al lijkt die trend iets af te zakken
quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
jep
al lijkt die trend iets af te zakken
Ben ik blij dat ik de leeftijd van een dikke hoodie-dragen benquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Zodat je navel ziet en stukje buik
erik 2. beide te groot egoquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Hoe Roland ook loopt
hij denkt ook echt 'the man' te zijn![]()
wahhjoowww, fatima noemt zichzelf een papzak.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
En in Godsnaam niet allemaal weer WahhJooww roepen bij alles
Dat zie je wel vaak bij vrouwen met dat type haar. Altijd wel leuk dat er zo ineens weer een hele andere haarstijl isquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:45 schreef JJ76 het volgende:
Daar is antwoord op de lange haren ;-)
Haarstuk met klem. Is al paar keer eerder in beeld geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |