Sébastien Tellier feat. Slayyyter & Nile Rodgers - Thrill Of The Night
Lusaint - Blind
Er komt ook nog een nummer 3 en dat is weer zo'n artiest waarvan ik over een maand of 8 hoop te zeggen: je hoorde 'm voor het eerst op Radio 49quote:
Zeker, vooral in het intro. Het nummer begint er feitelijk mee, met dat geklapt. Op bas en drums na zijn er geen andere instrumenten.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
Dus hier moest je braaf meeklappen, @:DJ11?
Deze had er inderdaad prima tussen gekund maar is eerlijk gezegd helemaal niet bij me opgekomen.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondJe valt er nét in bij het klap-nummer dat ik je nog wilde laten horen.
Geeft niet, je uitzending was verder prima hoorquote:Op woensdag 26 november 2025 19:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze had er inderdaad prima tussen gekund maar is eerlijk gezegd helemaal niet bij me opgekomen.
Amy Winehouse - Rehab
Kerr Mercer - Alcohol
Dat is niet zo moeilijk... alleen maar metalquote:Op woensdag 26 november 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Volgende keer een thema van nummers zonder geklap
Ik denk dat de eerste track van The Connection ook wel erg in jouw straatje ligt. Ook zit er een nummer tussen dat jij maandag nog hebt gedraaid. (En bedanktquote:Op woensdag 26 november 2025 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk... alleen maar metal
Ik trek mijn suggestie terugquote:Op woensdag 26 november 2025 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk... alleen maar metal
Pacific Gas & Electric - Are You Ready?
Leek me anders een prima themaquote:
Ik ben er niet klaar voor! Maar we gaan het doen. @Melting, wakker worden!quote:Op woensdag 26 november 2025 19:26 schreef DJ11 het volgende:
De vorige keer draaide ik - geloof ik - Get Ready For This als laatste voordat The Connection écht begon. Vandaag is dat deze plaat:Pacific Gas & Electric - Are You Ready?
Spelregels komen eraan...
Ik denk dat het uiteindelijke nummer van DJ11 ook wel geklap bevat.quote:
Hmmm... weet ik zo niet. Maar de eerste Livelink-wetmatigheid gaat alweer op, want altijd is er iets met koningen, koninginnen, etc. Dus nu ook weerquote:Op woensdag 26 november 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijke nummer van DJ11 ook wel geklap bevat.
Dan zal dit wel Queensryche zijnquote:Op woensdag 26 november 2025 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hmmm... weet ik zo niet. Maar de eerste Livelink-wetmatigheid gaat alweer op, want altijd is er iets met koningen, koninginnen, etc. Dus nu ook weer
Ik ben er.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er niet klaar voor! Maar we gaan het doen. @:Melting, wakker worden!
Patrick Hernandez - Born To Be Alive
Dat vond je de overige keren ook.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Overigens denk ik écht dat jullie straks allemaal het goede nummer weten te raden. Het is echt goed te doen, vind ik
Famous last wordsquote:Op woensdag 26 november 2025 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Overigens denk ik écht dat jullie straks allemaal het goede nummer weten te raden. Het is echt goed te doen, vind ik
Ik ben nog ver van een tunnel verwijderd. Ik zoek juist naar wat meer tunnelvisie.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet nu al tunnelvisie zien te voorkomen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |