Grok heeft een klap van de molen van haar/zijn baas gekregen.quote:Op maandag 24 november 2025 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Niet het nummer dat Grok voor vanavond in gedachten had, maar dat was ook wel heel creepy geweest, als je uitgerekend dat nummer had gedraaid
Echt heel bijzonder hoe de fantasie van Grok op hol sloeg. Opvallend was wel dat Symphonic en jij heel trouw hun verzoekjes aanvroegen. Dat klopte dan weer behoorlijk goedquote:Op maandag 24 november 2025 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Grok heeft een klap van de molen van haar/zijn baas gekregen.
De trem is bedacht door Maury Maverick in 1944quote:Op maandag 24 november 2025 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
de taal van de goblins in Harry Potter
Dat heeft J.K. Rowlings mooi gejat dan.quote:Op maandag 24 november 2025 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
De trem is bedacht door Maury Maverick in 1944
Grappig. Ik ken alleen Danger High Voltage! van hen, maar je hoort meteen dat zij het zijn.quote:
En dan gebruikt ze het ook nog eens verkeerd. De goblins in Harry Potter zijn vrij duidelijk in hun taalgebruik volgens mij.quote:Op maandag 24 november 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heeft J.K. Rowlings mooi gejat dan.
Een ander liedje van de volgende band zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 24 november 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
Dit zou wel eens het nummer kunnen zijn waar DJ11 op wachtte.
Nee, we zijn een aardig eindje bij dat nummer vandaanquote:Op maandag 24 november 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
Dit zou wel eens het nummer kunnen zijn waar DJ11 op wachtte.
Er komen nog 3 kansen want de laatste zal het zeker niet zijn.quote:Op maandag 24 november 2025 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, we zijn een aardig eindje bij dat nummer vandaanKomt het niet, draai ik het woensdag in het eerste halfuurtje (uitzending 19:00 uur, The Connection om 19:30 uur)
Verrek, hier wordt geklapt. Nooit bewust gehoord. Ik luister meer naar het melodieuze 'geschreeuw'.quote:
Ik heb nog 1 ander liedje van ze geloof ik maar nog nooit naar geluisterd.quote:Op maandag 24 november 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken niet eens een ander nummer van ze dan Drive...
quote:
Goed genoeg. En die zonnewende bestond al heel lang voordat er kerst wasquote:Op maandag 24 november 2025 22:03 schreef brother52 het volgende:
Helaas geen kerstliedje waar geklapt word. Dan maar eentje over de zonnewende
Jethro Tull - Ring Out, Solstice Bells
De zonnewende. Mooie term is dat toch. Mysterieus en warm..quote:Op maandag 24 november 2025 22:03 schreef brother52 het volgende:
Helaas geen kerstliedje waar geklapt word. Dan maar eentje over de zonnewende
Jethro Tull - Ring Out, Solstice Bells
Vergeten of bewust eruit gelaten (of gegooid)?quote:Op maandag 24 november 2025 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt brother52, het was erg vermakelijk, gevarieerd en interessant
Hopelijk tot woensdag, met één vergeten clap-liedje én The Connection #6
Gratis speltip is om het dan over twee uitzendingen te verspreidenquote:Op maandag 24 november 2025 22:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vergeten of bewust eruit gelaten (of gegooid)?
Ik had nog wel 2 uur door kunnen draaien maar dat vond ik wat te veel van het goede.
Heb ik ook wel gedaan maar vond 1 uitzending met alleen maar geklap wel genoeg.quote:Op maandag 24 november 2025 22:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gratis speltip is om het dan over twee uitzendingen te verspreidenIk had dat in m'n enthousiasme ook weleens, van die mega-lange lijsten met nummers. Ik heb meerdere thema-uitzendingen in twee of meer delen opgeknipt.
En 'vergeten' slaat op eentje die jij - vind ik - bent vergetenWoensdag draai ik 'm.
Goedenavond en welkomquote:Op woensdag 26 november 2025 19:01 schreef livelink het volgende:
![]()
Gaar na een lange dag op kantoor en een slopende busreis terug naar huis, maar ik ga ervoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |