Ik ga erop lettenquote:Op maandag 24 november 2025 20:42 schreef brother52 het volgende:
Hier zitten de claps vrij subtiel aan het eind.
Ja, dat kan ik me wel voorstellen inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe je er naar luistert.
Als je een liedje doorgestuurd krijgt wat je binnen bepaalde tijd moet kunnen spelen, dan moet je de verschillende instrumenten en partijen er wel uit halen, anders ga je volledig de mist in. En als je eenmaal gewend bent zo te luisteren is het soms weer lastig om te focussen op het totaalplaatje.
Beetje zoals Trump tegenwoordig klapt...quote:Op maandag 24 november 2025 20:44 schreef brother52 het volgende:
Nu klappen voor gevorderden... met 1 hand!
alt-J - Left Hand Free
Ik kan het alleen met mijn Right Hand Freequote:Op maandag 24 november 2025 20:44 schreef brother52 het volgende:
Nu klappen voor gevorderden... met 1 hand!
alt-J - Left Hand Free
En dan te bedenken dat ze ook een nummer HandClap hebben.quote:Op maandag 24 november 2025 20:47 schreef brother52 het volgende:
Fitz And The Tantrums - Moneygrabber
Ja, daar kwam ik later pas achter. Ik heb alleen het eerste album van ze.quote:Op maandag 24 november 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze ook een nummer HandClap hebben.
quote:Op maandag 24 november 2025 20:50 schreef brother52 het volgende:
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Tree
Ik dacht altijd dat dit Sanne Hans was.quote:Op maandag 24 november 2025 20:50 schreef brother52 het volgende:
KT Tunstall - Black Horse And The Cherry Tree
De stemmen lijken inderdaad wel wat op elkaar, beide hebben ook dat schorre randje.quote:Op maandag 24 november 2025 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht altijd dat dit Sanne Hans was.
Ja, dit gaat te snel inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2025 20:55 schreef brother52 het volgende:
De volgende is me nog nooit gelukt om goed mee te klappen... raak steeds de tel kwijt.
Ik heb hier geen sneeuw gezien maar was ook best laat op dus kan best zijn dat ik het gemist heb.quote:Op maandag 24 november 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Bij mij was de voorspelde sneeuw er overigens wel zondag.
Dat niet alleen, zijn ook nog eens 2 of 3 verschillende maatsoorten.quote:
Lekker nummer. Hoorde ze vorig jaar live (volgens mij bij het GlazenHuis in Zwolle). Was live echt een fijne band.quote:
Ja, het is de ideale festivalband. Zijn live altijd goed en altijd feest wanneer ze spelen.quote:Op maandag 24 november 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer. Hoorde ze vorig jaar live (volgens mij bij het GlazenHuis in Zwolle). Was live echt een fijne band.
Ik hoor weinig hikjes meer.quote:Op maandag 24 november 2025 21:07 schreef brother52 het volgende:
Die hikjes in het geluid moeten nu echt wel over zijn want nog meer apps afsluiten is gewoon mijn laptop uit zetten.
Het zijn er gelukkig niet zoveel meer als in het begin maar ze zijn er nog wel.quote:
Ik hoorde ze af en toe nog, maar nu al een paar nummers niet meer.quote:Op maandag 24 november 2025 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zijn er gelukkig niet zoveel meer als in het begin maar ze zijn er nog wel.
Daar hoort de focus ook te liggen. Klappen is bijzaak.quote:Op maandag 24 november 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
De focus is bij wat verschoven van het klappen naar gewoon de fijne muziek
Nou ja zeg....quote:Op maandag 24 november 2025 21:28 schreef brother52 het volgende:
Queens of the Stone Age - Quick And To The Pointless
Ik gok maar zo dat dat Sigur Ros is?quote:Op maandag 24 november 2025 21:29 schreef brother52 het volgende:
En dan de vraag van vandaag... Welke IJslandse band gebruikt handclaps in een liedje?
quote:Op maandag 24 november 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik gok maar zo dat dat Sigur Ros is?
Ik vind het ook wel typisch iets voor Daði og Gagnamagniðquote:Op maandag 24 november 2025 21:29 schreef brother52 het volgende:
En dan de vraag van vandaag... Welke IJslandse band gebruikt handclaps in een liedje?
de taal van de goblins in Harry Potterquote:Op maandag 24 november 2025 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Niet hun beste liedje maar de enige waarin geklapt word voor zover ik weet.
Sigur Rós - Gobbledigook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |